- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik zie ook veel minder slowchat van de gebruikelijke users. Wel fijn zo 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Meer een algemene vraag.
Als ik via Google zoek krijg ik vaak verwijzingen naar moviemeter.nl hoog in de ranking. Als ik echter bij Google afbeeldingen zoek krijg ik nooit een verwijzing naar een plaatje op moviemeter. Toch staan er op op geen enkele filmwebsite zoveel afbeeldingen (posters, stills) bij films als hier op de site.
Er zijn heel wat zoektochten van mij (en users die hielpen) naar moeilijke posters (ik denk aan Gedo, maar talloze andere voorbeelden), bij toevoegingen geweest. En toch krijg ik ook nu nog toch steeds geen link naar moviemeter en wel naar andere sites (if any) als ik op afbeeldingen zoek.
Hoe komt dat?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Volgens mij kun je aangeven dat de plaatjes/foto's van je website niet bij google images komen te staan. Dit ook ivm copyright.
Misschien heeft de beheerder van mm dit ooit aangegeven.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik denk idd dat Jordy die mogelijkheid uit heeft gezet, aangezien al die plaatjes extra bandbreedte genereren en dus extra geld kosten.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Als ik op een film klik in mijn updates, gaat hij automatisch naar de laatste pagina (zoals ik dat ingesteld heb), maar bij Inception gaat hij altijd naar de eerste. Bug?
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Als ik op een film klik in mijn updates, gaat hij automatisch naar de laatste pagina (zoals ik dat ingesteld heb), maar bij Inception gaat hij altijd naar de eerste. Bug?
Dat had ik laatst ook. Alleen ging hij bij mij naar de één-of twee na laatste pagina (iig naar een bepaalde datum).
Ik heb hem uit mijn updates gegooid, en daarna opnieuw aangevinkt. Toen was het opgelost!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Je hebt deze film waarschijnlijk met een "boekenlegger" aan je updates toegevoegd. Dat doe je door het kleine icoontje links naast de datum van het bericht. Je opent de discussie vanuit je updates dan altijd weer op die plek, tot je een nieuwe boekenlegger aanvinkt.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
De film Beg uit 2010 staat 2x op de site.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Oh, dat wist ik niet. Best wel handig dan. Kan je je eigen bericht aanvinken 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja onverwacht. Wel fijne gebruiker. We zullen het wel lezen in het ban/afscheid-topic.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
En zijn vriendin of vrouw "okuki" óók!
Jammer!
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ik heb het al eens eerder aangekaart en ik weet niet of er nog aan gedacht wordt, maar ik zal het gewoon nog een keer doen:
Toplijsten met criteria. De alternatieve top 100 is behoorlijk verouderd, denk ik. Hoe anders kunnen films als Troy en 300 daar nog steeds in staan? Die waren ooit een hype en destijds hebben veel mensen die in hun top 10 gezet, maar die gebruikers zijn nu allemaal inactief. Het is allemaal theorie, misschien zijn er echt zoveel mensen die die films bij de beste 10 ooit scharen, maar het lijkt me stug.
Verder zou ik ook graag de top 250 zien als al die eendagsvliegen eruit gehaald worden. Oftewel door een minimum stemmenaantal. Inactieve gebruikers kunnen dan gewoon blijven lijkt mij, omdat die ooit geen eendagsvlieg waren. 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik schrijf tegenwoordig elke keer als ik een film zie een nieuwe recensie. Nu viel me daarjuist op bij Don't Bother to Knock met Monroe dat ik daar al een recensie had staan maar dat ik daar helemaal geen melding van kreeg toen ik mijn nieuwe aanvinkte. Misschien geen slecht idee om een waarschuwing te geven of je wel zeker bent dat je de recensie wilt 'vervangen'?
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Mochizuki Rokuro 
Ja onverwacht. Wel fijne gebruiker.
Idem!
Prettige MM user.
Erg jammer
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ja, dat is wel even schrikken. Tja, keuzes, ik snap nooit zo goed dat je je ook per se moet uitschrijven. Je kan ook voor een andere tijdsbesteding kiezen zonder je daarbij meteen uit te schrijven (waarbij al je stemmen weg zijn bijv.) en dan kan je nog wel een paar minuutjes per week een berichtje posten.
Maar goed, daar zal wel even nagedacht zijn. Blijft erg jammer.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
Jammer idd.
Dan even wat anders, kan de alleenstaande mama ad verdwijnen? Pagina gaat eerst op wit en laadt een stuk trager dan normaal. (Ik dacht tenminste dat het die was, ben er niet 100% zeker van). Misschien lag het ook wel aan iets anders, gebeurde iig een keer of drie achter elkaar een paar minuten geleden.
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
In De Site > Algemeen > Recensies:
Net of ik daar reacties voor zou gaan schrijven dan ben je wel heel triest bezig, nee ik schrijf reacties omdat mijn grootste passie film is, jij vind mij niet echt leuk he eline of heb ik dat idee maar. Hoe kan je eigenlijk wel crew lid worden??
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Hoe kan je eigenlijk wel crew lid worden??
Niet dat ik intresse heb, maar ik zou ook weleens willen weten aan welke vereisten men moet voldoen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Denk dat de huidige crew zelf wel een idee heeft wie er geschikt is en wie niet, denk dat het eerder gevoelsmatig is dan dat er regels/richtlijnen aan verbonden zijn. Jawaddedadde is wat dat betreft ook best ''nieuw'' op de site, in de zin dat ie nog niet zo lang lid is.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Een nieuw crewlid voor de toevoegingencrew wordt gezamenlijk met de toevoegingencrew besproken.
Daarbij kijken we natuurlijk naar de toevoegingen die de kandidaten hebben gedaan.
Een nieuwe moderator wordt gezamenlijk met alle moderators besproken.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Niet dat ik intresse heb, maar ik zou ook weleens willen weten aan welke vereisten men moet voldoen.
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen een mod en een crew lid.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Een crewlid verzorgt allerhande taken op de site. Films toevoegen, het TV-overzicht opstellen, ...
Een moderator zorgt dat de discussies beleefd en on-topic blijven.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dan valt 90% van de leden al snel af 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Beetje ondergesneeuwd geraakt maar ik meende me gisteren te herinneren dat je vroeger wel een melding kreeg:
Ik schrijf tegenwoordig elke keer als ik een film zie een nieuwe recensie. Nu viel me daarjuist op bij Don't Bother to Knock met Monroe dat ik daar al een recensie had staan maar dat ik daar helemaal geen melding van kreeg toen ik mijn nieuwe aanvinkte. Misschien geen slecht idee om een waarschuwing te geven of je wel zeker bent dat je de recensie wilt 'vervangen'?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Anders moet je eerst even bij de filter kijken of je al iets ziet staan, volgens mij heb ik er ook nog nooit een melding van gehad.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.