• 178.146 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.196 actors
  • 9.373.809 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Gefelicitieerd en succes Jadaddeladdepaddewadde

Niet te druk worden zodat je geen tijd meer hebt om in het Studio Sport topic te posten he!

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2791 votes

The Lonely Ones (2006) staat er 2x op.

Lonely Ones, The (2006)

Lonely Ones, The (2006)

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ja wel beiden met andere tekst.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2791 votes

Dat wel, maar beide plots komen op hetzelfde neer. Het gaat erom dat het dezelfde film betreft

stinissen (crew films & series)

• 23443 messages
  • 76930 votes

Ik heb al een pm verstuurd

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

jarno1975 wrote:

Dat wel, maar beide plots komen op hetzelfde neer. Het gaat erom dat het dezelfde film betreft

I know, maar dat ze wel de minst goede weghalen bedoel ik

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

Zou het niet wat zijn om te kunnen zien hoevaak je eigen profiel bekeken word en van anderen aangezien die van mij nou niet echt bijzonder is.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Nee, ik word liever niet met mijn populariteit geconfronteerd.

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

lol

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Narcassist!

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

moviemafketel wrote:

I know, maar dat ze wel de minst goede weghalen bedoel ik

Dat lijkt mij erg oneerlijk!!!

Het is natuurlijk eerlijker om de eerst toegevoegde versie te laten staan, althans, dat vind ik!

En dat is dus deze versie, die is toegevoegd door Lui op 30 maart!

Die tweede versie is toegevoegd op 12 juli.

Ik snap wel wat jij bedoelt hoor, maar ik zou dat oneerlijk vinden tegenover Lui.

Bovendien hebben ze allebei dezelfde IMDb-code, en dan is er dus bij het toevoegen van die tweede versie iets fout gegaan waarschijnlijk.

Want normaal gesproken krijg je een waarschuwing dat de betreffende film al op de site staat of in de wachtrij, als je de IMDb-code invoert.

Daar is misschien overheen gekeken ofzo...

Deze versie kan in mijn opinie verwijderd worden.

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

De regisseuse Shuchen Tan staat twee keer op de site!

Scuchen Tan

en

Shuchen Tan

Het moet zijn Shuchen, dus met een "H" en niet met een "C"!

Dat wordt dus wéér een spookregisseur erbij.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8281 votes

Sterker nog, het is volgens IMDB Suchen Tan, dus zonder zowel c als h! Nu gecorrigeerd.

Mede daarom zou ik graag zien dat het mogelijk wordt om alternatieve namen voor regisseurs in te kunnen voeren. Deze regisseur: Oldřich Lipský is bijvoorbeeld heel moeilijk te vinden met die rare R en hij stond eerst met meervoudige persoonlijkheden op de site dankzij de R en de ý.

En dan heb ik het nog niet eens over Aziatische namen (Sion Sono was zomaar weer ineens Sion Shono op IMDB!) en pseudoniemen...

Baggerman

• 10839 messages
  • 8281 votes

Wat betreft dubbele toevoegingen: de eerste blijft natuurlijk altijd staan! Maar eventuele 'betere' info (aanvullend, posters, beter plot) nemen we van de tweede wel over naar de eerste toevoeging. De tweede toevoeger krijgt dan hartelijke dank en excuses.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Jawaddedadde veel plezier ermee!

Baggerman wrote:

Sterker nog, het is volgens IMDB Suchen Tan,

Een kwestie van goed suchen dan.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Baggerman wrote:

Wat betreft dubbele toevoegingen: de eerste blijft natuurlijk altijd staan! Maar eventuele 'betere' info (aanvullend, posters, beter plot) nemen we van de tweede wel over naar de eerste toevoeging. De tweede toevoeger krijgt dan hartelijke dank en excuses.

Even zeuren, ik kreeg vannacht deze PM:

crewlid wrote:

Je toevoeging van [...] is niet geaccepteerd, en verwijderd.

Toelichting: Film staat inmiddels op MM zie [...]

Geen dank, geen excuses. Alleen je plot wordt deels gekopieerd.

Ik zou het fijn vinden als het toevoegen op een aantal punten zou worden verbeterd. Je steekt er toch een hoop tijd in, met name die plotjes schrijven is een hoop werk en veel gezoek.

Als ik een toevoeging doe die al in de wachtrij staat zou ik graag een mededeling krijgen zodra ik de imdb code verstuur. Dat scheelt in elk geval weer een hoop tijd en namen kopiëren en zo. Die mededeling heb ik gisteravond niet gehad bij het doen van mijn toevoeging.

Daarnaast zou ik het erg handig vinden als het toevoegscherm óf uit één pagina zou bestaan óf dat je terug kunt klikken naar het eerdere tabblad zonder dat de gegevens verloren gaan.

Bij de toelichting voor de mods kopieer ik altijd de links naar sites. Ik heb altijd een stuk of vijf a zes tabbladen openstaan nu en ik zou zelf willen kunnen kiezen of ik eerst de afbeelding upload, de toelichting geef. Gisteren ontdekte ik bijvoorbeeld dat de imdb een co-producerend land was vergeten die wel op de productenten site stond die ik gebruikte voor de afbeelding. Dat moet ik dan in de toelichting kwijt ipv in het vakje dat daarvoor bedoeld is.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Lonely Ones, The (2006) stond er dubbel op. De meest recente toevoeging is verwijderd.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8281 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Geen dank, geen excuses. Alleen je plot wordt deels gekopieerd.

Excuses waren ook niet op zijn plaats, want de toevoeging is afgekeurd en nog niet op de site gezet. Het crewlid heeft zijn werk goed gedaan.

De waarschuwing hapert gewoon wel eens. Misschien kan Jordy uitleggen hoe deze precies werkt, maar het is mij opgevallen dat het vaak fout gaat als er titels en jaartallen foutief zijn ingevoerd. Wellicht werkt het systeem niet louter op IMDB-code?

In de wachtrij stonden enkele maanden geleden drie toevoegingen recht onder elkaar, zo ongeveer:

The Faulty Addition (2009)

Faulty Addition, The (2010)

Faulty Addition, The (2009)

En erhad er dan theoretisch nog één onder kunnen staan.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Een kleine steekproef leert dat het systeem volgens mij wel op imdb code werkt.

Als ik nu de film "Jip zoekt" (2010) met imdb code 0209933 invoer, dan krijg ik Let op! "Beau Travail" staat op de site (0209933 is de code van "Beau Travail").

Als ik de film Beau Travail invoer als titel met een andere imdb code krijg ik Let op! "Predator" staat op de site (ik gebruikte blijkbaar de code die bij "Predator" hoorde).

Zou fijn zijn als dat kleine puntje kon worden geperfectioneerd. Ik snap wel dat het af en toe voorkomt, maar ik steek de tijd liever in iets nuttigs.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

De toevoegfunctionaliteit werkt inderdaad niet perfect, maar het is volgens meer een kwestie van hoeveel tijd Jordy hierin wil en kan steken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat het toevoegproces wel wat gelikter en gebruikersvriendelijker mag, dat ben ik met jullie eens. Dat geldt eigenlijk voor alle "geavanceerde" schermen op de site. Maar wat nou feitelijk het probleem is met het detecteren van dubbele toevoegingen weet ik nog steeds niet. Er wordt inderdaad gecheckt op imdb code, en die check lijkt te werken. Zolang niemand een specifiek voorbeeld heeft van een niet werkende check ga ik er van uit dat mensen deze melding soms gewoon over het hoofd zien.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Hier is precies iets misgelopen:

Beginners (2010)

Beginners (2010)

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Baggerman wrote:

Sterker nog, het is volgens IMDB Suchen Tan, dus zonder zowel c als h! Nu gecorrigeerd.

NEE, de IMDb heeft het weer eens fout!

Even een paar links met naam van de regisseuse:

http://weblogs.hollanddoc.

http://www.hollanddoc.nl/

http://www.vpro.nl/programm...

En zo zijn er nog meerdere bronnen waar de naam van haar staat!

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Baggerman wrote:

In de wachtrij stonden enkele maanden geleden drie toevoegingen recht onder elkaar, zo ongeveer:

The Faulty Addition (2009)

Faulty Addition, The (2010)

Faulty Addition, The (2009)

En erhad er dan theoretisch nog één onder kunnen staan.

Ja, maar als het bijvoorbeeld docu's zijn die nog NIET op IIMDb staan, dan kan dat gebeuren.

Het systeem werkt echt alleen op IMDb-code.

Bij films of docu's die niet op IMDb staan (en dus géén IMDb-code hebben) kán het dus gebeuren dat ze meerdere malen in de wachtrij staan...

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Jordy wrote:

Zolang niemand een specifiek voorbeeld heeft van een niet werkende check ga ik er van uit dat mensen deze melding soms gewoon over het hoofd zien.

Dat tweede kan ík me dan weer niet voorstellen. Wat je wel als verschil ziet tussen een dubbele toevoeging die al op de site staat (bovenste voorbeeld) en eentje die in de wachtrij staat (onderste voorbeeld - film die ik gisteren heb toegevoegd) is dat de bovenste vet gedrukt is. Springt al iets meer in het oog. Kan dat bijvoorbeeld al worden aangepast? Dus vet/bold en wellicht niet in zwart, maar rood of blauw (ook de gehele tekst "Let op! Kijk, om dubbele ...").

(afbeelding)

(afbeelding)

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

neo wrote:

Lonely Ones, The (2006) stond er dubbel op. De meest recente toevoeging is verwijderd.

De namen van de regisseur verschillen nog steeds!

http://www.moviemeter.nl/di...

http://www.moviemeter.nl/di...

Het moet de naam van de onderste link zijn, als we de IMDb aanhouden!

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Metalfist wrote:

Hier is precies iets misgelopen:

Beginners (2010)

Beginners (2010)

Alle begin is moeilijk blijkbaar voor zo'n nieuw crewlid

edit: de tweede is inmiddels weg.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Jep, beginnersfoutje bij Beginners, kan het nog toepasselijker?

Baggerman

• 10839 messages
  • 8281 votes

Jordy wrote:

ga ik er van uit dat mensen deze melding soms gewoon over het hoofd zien.

Dat is denk ik ook in 99% van de gevallen de reden...

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Ik zie net dat er een gesloten ban- en afscheidstopic zijn geopend. Brengt wel direct een hoop rust met zich mee

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.