- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
Bij Aziatische films/regisseurs komt het soms ook door de verwarring over familie en eigennaam. MM houdt netjes de imdb conventie aan. Maar als je een film toevoegt die niet op imdb te vinden is (zeker voor Koreaanse namen zijn er soms talloze spellingsmogelijkheden) en je kunt meer dan één referentie aan de crew overleggen (met wellicht allen de foute naam) kunnen zìj ook niet anders als de film accepteren.
Als een ander dan een poos later dezelfde film (wellicht inmiddels op imdb verschenen) wil toevoegen, kan deze de film soms niet vinden èn er komt geen waarschuwing na stap 1!
kinjutsu
-
- 1549 messages
- 2582 votes
Ja precies, Koreaanse namen zijn echt een drama. Geen idee eigenlijk of ze daar ook de familienaam vooraan hebben staan. En dan heb je nog de streepjes en de spellings mogelijkheden.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Dat had ik met Kim Ki Duk. Probeer maar eens een mogelijkheid te vinden om die correct in de zoekmachine te spellen. 
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
Ja precies, Koreaanse namen zijn echt een drama. Geen idee eigenlijk of ze daar ook de familienaam vooraan hebben staan. En dan heb je nog de streepjes en de spellings mogelijkheden.
Volgens mij wel, maar 'om het ons gemakkelijker te maken' draaien sommige engelstalige sites de namen alvast om. En sommige ook weer niet!
Soms kun je het wel zien, maar bij Ma Wu of Wu Ma weet ik niet wat nu zijn voor- of achternaam is! (Wel bij Bin Bin!)
Maar afijn, ik ben blij dat kappeuter het zo kon oplossen! De crew heeft al zat te doen zonder dubbele entries te moeten doorspitten.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Dat had ik met Kim Ki Duk. Probeer maar eens een mogelijkheid te vinden om die correct in de zoekmachine te spellen.
Niveath
-
- 363 messages
- 596 votes
Als je 'atame' intypt en op enter drukt is het de bovenste, dus dat valt alleszins mee.
narva77 (crew films)
-
- 12733 messages
- 6540 votes
Ja, maar hij "pakt" hem niet uit zichzelf, je moet dan éérst op enter drukken!
Tayama
-
- 1102 messages
- 522 votes
wat een ramp
, eindelijk iemand die niet zo serieus is vanavond. Dankje.
Wat een problemen toch tegenwoordig.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Mijn top 10 jaren '00 ingevuld laatst. hijs leeg nu!
Of niet..? Help!
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Heb hem weer ingevoerd en opgeslagen op mijn pc. En nu is top 10 van 2009 leeg :s
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Sorry voor de lange downtime. Er waren technische probleempjes met de database en onduidelijkheid (aan mijn kant) over mijn recht op technische ondersteuning buiten kantoortijden
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Fijn! Ik heb het gewoon gemist 
Nu kan mijn vraag mooi beantwoord worden:
Heb hem weer ingevoerd en opgeslagen op mijn pc. En nu is top 10 van 2009 leeg :s How come?
Mijn top 10 jaren '00 ingevuld laatst. hijs leeg nu!
Of niet..? Help!
Prudh
-
- 3124 messages
- 1874 votes
en onduidelijkheid (aan mijn kant) over mijn recht op technische ondersteuning buiten kantoortijden
Alleen van 9 tot 5 en het liefst niet tussen 12 en 1? 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Die problemen kan ik helaas niet nabootsen, ik zal er december 2019 weer naar kijken. Het is maar een extraatje. Gewoon niet meer wijzigen als ze allebei met succes ingevoerd zijn 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Alleen van 9 tot 5
Dat dacht ik inderdaad, dat bleek onterecht.
Brix
-
- 19682 messages
- 5118 votes
Sorry voor de lange downtime. Er waren technische probleempjes met de database en onduidelijkheid (aan mijn kant) over mijn recht op technische ondersteuning buiten kantoortijden
Blij dat het weer allemaal draait.
Ik kreeg al last van afkickverschijnselen 
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Haha, idem. Gelukkig lag er sneeuw buiten (binnen zou geen zicht zijn), heb ik me toch nog weten amuseren 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Die problemen kan ik helaas niet nabootsen, ik zal er december 2019 weer naar kijken. Het is maar een extraatje. Gewoon niet meer wijzigen als ze allebei met succes ingevoerd zijn
Jordy, ik wijzig helemaal niets. Ik kan ze niet allebei invoeren
Hilfe!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nice, we zijn er weer! Ik kon mijn nieuwe filmmeningen al nergens kwijt hehe 
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Best een gemis zo'n zondag zonder MM 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Jordy, ik wijzig helemaal niets. Ik kan ze niet allebei invoeren
Hilfe!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er zijn honderden mensen bij wie het wel gelukt is, ik vind dit tijdelijk extraatje helaas niet belangrijk genoeg om er voor 3 of 4 mensen verder nog tijd aan te besteden. Sorry.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Jordy, is het een idee om bij de toplijsten '00 en '09 een (preventieve) waarschuwing te plaatsen, zodat er niet in dit topic dezelfde vraag gesteld blijft worden?
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Ah, Moviemeter doet het weer. 
Ik dacht eerst ook: Het hele treinverkeer staat door de sneeuw vast, en ook de rest van het openbaar vervoer en auto's en nu ook Moviemeter. 
Was ook bang dat ik al me stemmen was kwijtgeraakt.
Maar gelukkig. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.