• 178.366 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.700 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Baggerman

• 10839 messages
  • 8284 votes

Bij Aziatische films/regisseurs komt het soms ook door de verwarring over familie en eigennaam. MM houdt netjes de imdb conventie aan. Maar als je een film toevoegt die niet op imdb te vinden is (zeker voor Koreaanse namen zijn er soms talloze spellingsmogelijkheden) en je kunt meer dan één referentie aan de crew overleggen (met wellicht allen de foute naam) kunnen zìj ook niet anders als de film accepteren.

Als een ander dan een poos later dezelfde film (wellicht inmiddels op imdb verschenen) wil toevoegen, kan deze de film soms niet vinden èn er komt geen waarschuwing na stap 1!

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

Ja precies, Koreaanse namen zijn echt een drama. Geen idee eigenlijk of ze daar ook de familienaam vooraan hebben staan. En dan heb je nog de streepjes en de spellings mogelijkheden.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Dat had ik met Kim Ki Duk. Probeer maar eens een mogelijkheid te vinden om die correct in de zoekmachine te spellen.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8284 votes

kinjutsu wrote:

Ja precies, Koreaanse namen zijn echt een drama. Geen idee eigenlijk of ze daar ook de familienaam vooraan hebben staan. En dan heb je nog de streepjes en de spellings mogelijkheden.

Volgens mij wel, maar 'om het ons gemakkelijker te maken' draaien sommige engelstalige sites de namen alvast om. En sommige ook weer niet!

Soms kun je het wel zien, maar bij Ma Wu of Wu Ma weet ik niet wat nu zijn voor- of achternaam is! (Wel bij Bin Bin!)

Maar afijn, ik ben blij dat kappeuter het zo kon oplossen! De crew heeft al zat te doen zonder dubbele entries te moeten doorspitten.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

sinterklaas wrote:

Dat had ik met Kim Ki Duk. Probeer maar eens een mogelijkheid te vinden om die correct in de zoekmachine te spellen.

Typ 'kim' in.

narva77 (crew films)

• 12733 messages
  • 6540 votes

Of probeer de film ¡Átame! maar eens te vinden met de zoekmachine!

Dat kan volgens mij alleen via de Engelse titel "Tie Me Up! Tie Me Down!".

Niveath

• 363 messages
  • 596 votes

Als je 'atame' intypt en op enter drukt is het de bovenste, dus dat valt alleszins mee.

narva77 (crew films)

• 12733 messages
  • 6540 votes

Ja, maar hij "pakt" hem niet uit zichzelf, je moet dan éérst op enter drukken!

Miron

• 744 messages
  • 74 votes

wat een ramp

Tayama

• 1102 messages
  • 522 votes

Miron wrote:

wat een ramp

, eindelijk iemand die niet zo serieus is vanavond. Dankje.

Wat een problemen toch tegenwoordig.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Mijn top 10 jaren '00 ingevuld laatst. hijs leeg nu!

Of niet..? Help!

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Heb hem weer ingevoerd en opgeslagen op mijn pc. En nu is top 10 van 2009 leeg :s

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Sorry voor de lange downtime. Er waren technische probleempjes met de database en onduidelijkheid (aan mijn kant) over mijn recht op technische ondersteuning buiten kantoortijden

DieGo

• 5808 messages
  • 2366 votes

Gelukkig we kunnen weer

®Tc

• 8212 messages
  • 1087 votes

Ah terug online

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Fijn! Ik heb het gewoon gemist

Nu kan mijn vraag mooi beantwoord worden:

laundromat wrote:

Heb hem weer ingevoerd en opgeslagen op mijn pc. En nu is top 10 van 2009 leeg :s How come?

laundromat wrote:

Mijn top 10 jaren '00 ingevuld laatst. hijs leeg nu!

Of niet..? Help!

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Jordy wrote:

en onduidelijkheid (aan mijn kant) over mijn recht op technische ondersteuning buiten kantoortijden

Alleen van 9 tot 5 en het liefst niet tussen 12 en 1?

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

He he...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

laundromat wrote:

Nu kan mijn vraag mooi beantwoord worden:

Die problemen kan ik helaas niet nabootsen, ik zal er december 2019 weer naar kijken. Het is maar een extraatje. Gewoon niet meer wijzigen als ze allebei met succes ingevoerd zijn

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Prudh wrote:

Alleen van 9 tot 5

Dat dacht ik inderdaad, dat bleek onterecht.

Brix

• 19682 messages
  • 5118 votes

Jordy wrote:

Sorry voor de lange downtime. Er waren technische probleempjes met de database en onduidelijkheid (aan mijn kant) over mijn recht op technische ondersteuning buiten kantoortijden

Blij dat het weer allemaal draait.

Ik kreeg al last van afkickverschijnselen

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Haha, idem. Gelukkig lag er sneeuw buiten (binnen zou geen zicht zijn), heb ik me toch nog weten amuseren

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

(quote)

Die problemen kan ik helaas niet nabootsen, ik zal er december 2019 weer naar kijken. Het is maar een extraatje. Gewoon niet meer wijzigen als ze allebei met succes ingevoerd zijn

Jordy, ik wijzig helemaal niets. Ik kan ze niet allebei invoeren Hilfe!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nice, we zijn er weer! Ik kon mijn nieuwe filmmeningen al nergens kwijt hehe

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Best een gemis zo'n zondag zonder MM

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Hoera, we gaan weer los!

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

laundromat wrote:

Jordy, ik wijzig helemaal niets. Ik kan ze niet allebei invoeren Hilfe!

Het is inderdaad onmogelijk ze allebei in te voeren. Zou het daarom geen optie zijn om de deadline van één van beide extra top 10's met één uur door te schuiven, zodat we over beide extra top 10's kunnen stemmen en het Jordy geen extra werk oplevert.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Er zijn honderden mensen bij wie het wel gelukt is, ik vind dit tijdelijk extraatje helaas niet belangrijk genoeg om er voor 3 of 4 mensen verder nog tijd aan te besteden. Sorry.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Jordy, is het een idee om bij de toplijsten '00 en '09 een (preventieve) waarschuwing te plaatsen, zodat er niet in dit topic dezelfde vraag gesteld blijft worden?

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Ah, Moviemeter doet het weer.

Ik dacht eerst ook: Het hele treinverkeer staat door de sneeuw vast, en ook de rest van het openbaar vervoer en auto's en nu ook Moviemeter.

Was ook bang dat ik al me stemmen was kwijtgeraakt.

Maar gelukkig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.