- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
DieGo
-
- 5808 messages
- 2366 votes
Je kan inderdaad alles erin zetten maar je schiet er toch niets mee op aangezien ze toch nooit de uiteindelijke toplijst zullen halen.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Uiteindelijk zal het gros van de stemmers de juiste '00 films eruit filteren. Het scheelt een hoop gescript om te kijken of hij wel uit '00-'09 komt, of er niet een re-release was, of het wel in USA was, of of of... je snapt mijn punt wel.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Mijn top 10 '00 is alweer verdwenen. Wat is er aan de hand Jordy?
kinjutsu
-
- 1549 messages
- 2582 votes
Vraag!
Waarom is het trouwens niet mogelijk om op meerder zoektermen te zoeken?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Door het verwijderen van Film >> Overige films >> Monty Python Live at the Hollywood Bowl (1982) loopt er bij de statistieken van Runaways, The (2010) iets helemaal mis. Volgens de site staat de film uit 2010 in de toplijst van 1982.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Ik denk dat dat zichzelf wel weer oplost. 's Nachts worden de toplijsten opnieuw doorgerekend.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik heb mijn top 10 '00 opnieuw ingevoerd. Nu is mijn top 10 2009 weer verdwenen. Dit is dweilen met de kraan open. Wat is er aan de hand Jordy?
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Mocht dit probleem niet kunnen worden opgelost is het wellicht handig de deadlines voor het definitief hebben ingevuld van de twee extra top 10's uit elkaar te trekken.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5751 votes
Weet niet of het in dit topic thuishoort, maar waarom mag Charlie's Angels op de site staan? Het is een lange pilotaflevering en die mogen toch niet op de site? Anders zou de pilotaflevering van Beverly Hills, 90210 (om er maar 1 te noemen) die ook als aparte film is uitgebracht ook op de site mogen.
narva77 (crew films)
-
- 12733 messages
- 6540 votes
Weet niet of het in dit topic thuishoort, maar waarom mag Charlie's Angels op de site staan? Het is een lange pilotaflevering en die mogen toch niet op de site? Anders zou de pilotaflevering van Beverly Hills, 90210 (om er maar 1 te noemen) die ook als aparte film is uitgebracht ook op de site mogen.
Is inderdaad een Pilot-aflevering, en die mogen niet op de site!
In het verleden zijn bv. óók de pilot van "Twin Peaks", en de pilot van "China Beach" van de site gehaald!
Maar dit hoort volgens mij in het Forumtopic "Zelf Films Toevoegen aan MovieMeter".
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb mijn top 10 '00 opnieuw ingevoerd. Nu is mijn top 10 2009 weer verdwenen. Dit is dweilen met de kraan open. Wat is er aan de hand Jordy?
Ik weet het helaas niet, kan de problemen niet reproduceren. Zolang de echte top 10 lijsten maar niet (meer) verwijderd worden laat ik het hier even bij voor dit jaar, het is tenslotte maar een tijdelijk extraatje.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Je mag de mijne wel hebben, ik vul de mijne toch niet in.
Hier is jullie toplijst van 2009 http://www.moviemeter.nl/list/topmisc/2009
En hier van '00 http://www.moviemeter.nl/list/top/
Ik zie de functie er eigenlijk niet vanin.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Maf, heb er tot nu toe helemaal geen problemen mee gehad, maar gisteren voerde ik een kleine verandering door in mijn top 2009 en nu is de top '00 verdwenen..
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
Hey Jordy, merk dat je bij de algemene zoek geen optie hebt om op mini-series te zoeken.
Was zelf wel benieuwd welke OAVs (Japan/animatie/miniserie) er op MM stonden, maar daar kan ik blijkbaar niet zomaar achterkomen, of mis ik iets?
"Maakt niet uit - geen miniseries - enkel miniseries" optietje zou wel handig zijn bij de zoek.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8160 votes
Goed idee inderdaad. Ik ben juist op zoek naar iets, waardoor je enkel films ziet en juist niet die mini-series.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31152 messages
- 5450 votes
Als je op tijdsduur selecteert kan je de mini-series er wel ongeveer uitvissen. Die duren wel wat langer dan de gemiddelde film.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8160 votes
Ja oke dat is natuurlijk een optie, maar dekt nog steeds niet helemaal de lading, omdat er nu eenmaal "korte" mini-series zijn van minder dan 3 uur en films die bijvoorbeeld langer zijn dan 4 uur.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
OAVs dus niet. Die kunnen ook gewoon 2-4 afleveringen zijn, en dus gewoon ergens tussen de 50-350 minuten duren.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31152 messages
- 5450 votes
Misschien als extra genre-aanduiding zou het niet slecht zijn. Met de tijd in te vullen zoek ik het momenteel uit, maar het is idd niet de ideale manier.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Op een foto in een bericht (forum) klikken om die vergroot weer te geven werkt niet meer, in Firefox en Safari geprobeerd.
En een bericht als je mening aanvinken door op het sterretje/cijfer te klikken werkt alleen als je op het sterretje klikt. Terwijl het cijfer wel als een link fungeert, d.w.z. je muis wordt een handje, maar geeft geen reactie bij een klik.
Over meningen gesproken, alleen als je op de tab 'Nieuw bericht' klikt kun je onderaan aanvinken dat dat je mening is. Dat kan niet bij het textfield onder (boven) de berichten (id="quickReplyForm"). Nu moet je achteraf op het cijfer/sterretje klikken.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
dat laatste klopt inderdaad, eerste 2 gaan op de lijst, bedankt
*edit* foto probleempje gelijk opgelost
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hey Jordy, merk dat je bij de algemene zoek geen optie hebt om op mini-series te zoeken.
Was zelf wel benieuwd welke OAVs (Japan/animatie/miniserie) er op MM stonden, maar daar kan ik blijkbaar niet zomaar achterkomen, of mis ik iets?
"Maakt niet uit - geen miniseries - enkel miniseries" optietje zou wel handig zijn bij de zoek.
goed idee, gaat op de ideeenlijst
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
Zojuist heb ik een film in de toevoegwachtrij gezet, maar ik zie nu dat hij al op de site staat. Is deze nu weer terug te trekken (zodat de crew niet onnodig werk moet verzetten)?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Nee dat is helaas niet mogelijk.
Stuur mij maar even een PM met de titel, dan haal ik 'm alsnog uit de lijst.
narva77 (crew films)
-
- 12733 messages
- 6540 votes
Zojuist heb ik een film in de toevoegwachtrij gezet, maar ik zie nu dat hij al op de site staat. Is deze nu weer terug te trekken (zodat de crew niet onnodig werk moet verzetten)?
Hoe kan dat dan? Je krijgt ná Stap 1 toch een melding/waarschuwing, als je een film wilt toevoegen die al op de site staat? Lees jij die nooit ofzo?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Dat kan best gebeuren. Heb ik ook al meegemaakt. Toen stond dezelfde film al op de site, maar er waren een hoop spelfouten in de titel en nog geen imdb link.
In zo een geval krijg je na stap 1 geen waarschuwing.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
Hoe kan dat dan? Je krijgt ná Stap 1 toch een melding/waarschuwing, als je een film wilt toevoegen die al op de site staat? Lees jij die nooit ofzo?
Ja, de waarschuwing heb ik ook wel eerder gezien en dan breek ik de exercitie meteen af. Dit keer volgens mij niet, maar misschien heb ik niet goed opgelet. Wel zoek ik van te voren altijd goed op de naam van de regisseur en de titel. Daarmee vond ik niets. Toen ik (voor de zekerheid) nog de titel een tweede film van deze regisseur checkte, vond de zoekmachine deze ineens wel en daarmee ook de eerste film.
Geen idee waardoor dit kwam, maar een typefoutje is natuurlijk zo gemaakt. Maar het is me ook opgevallen dat als je in de zoekmachine hele namen of titels, b.v. Takashi Miike, invult, deze de regisseur soms niet vindt. Als je dan alleen Miike invult, dan weer wel.
narva77 (crew films)
-
- 12733 messages
- 6540 votes
Dat kan best gebeuren. Heb ik ook al meegemaakt. Toen stond dezelfde film al op de site, maar er waren een hoop spelfouten in de titel en nog geen imdb link.
In zo een geval krijg je na stap 1 geen waarschuwing.
Oh oké, als er een spelfout in de titel van de reeds toegevoegde film zit, dan kan dat inderdaad wél. Of als de imdb-link niet klopt.
Maar als tip zeg ik dat je toch beter altijd ná stap 1 even moet kijken of de film die je wilt toevoegen, al niet reeds op de site staat. Maar dat lijkt mij logisch. 
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
Volgens mij kun je dat beter vòòr stap 1 doen, bespaart je werk. 
kinjutsu
-
- 1549 messages
- 2582 votes
Voor stap 1 lijkt me inderdaad ook het meest logisch haha, maar ik heb ook wel eens dat de zoekmachine de film of de regisseur niet vindt terwijl ze allebei wel op de site staan...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.