- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Waar kan ik een moderator vinden?
Als je in de linker balk naar Help (Wiki) gaat vind je onder Crew diverse mods.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Vreemd. Voor zover ik weet is er geen check op ip-adres bij aanmelding.
Er wordt wel gecontroleerd op e-mail adres.
Ik heb deze klacht ook nooit eerder gehoord. Er zijn bijvoorbeeld ook wel broers op de site actief die soms hetzelfde ip adres delen. Daar heb ik nooit iets van dit probleem vernomen.
Jordy is momenteel op vakantie. Hij is er zondag weer. Wellicht dat hij een verklaring en oplossing heeft.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Kan iemand mij misschien even vertellen wat dit op deze site doet? Ben er nog steeds niet achter. Ik dacht dat videoclips en muzikale screensavers niet werden toegelaten hier. Die veredelde X-Mix heeft trouwens ook geeneens een pagina op IMDb en is verder alleen maar te koop via één site. Wil nou toch wel eens duidelijk antwoord waarom dit wel op de site mag maar zo'n X-Mix dan weer niet. Leg mij de reden(en) eens uit voor het accepteren van deze toevoeging.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Soms krijg je de mogelijkheid bij berichten bij films aan te vinken dat het een recensie/mening is, maar wat is het verschil met gewoon een bericht achterlaten? Ik kon het zo snel niet vinden in de Wiki.
Iron Maiden
-
- 2651 messages
- 7064 votes
andere users kunnen deze menigen teruglezen op je profiel.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Ah bedankt.
Dan is het zeker (helaas) niet mogelijk om eerder geplaatste berichten als mening aan te vinken..
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Tuurlijk wel. Gewoon het sterretje naast je bericht aanklikken.
titia
-
- 601 messages
- 1302 votes
en iemand kan even snel alleen de meningen bij een film teruglezen. Zeker bij een film die al een aantal discussiepagina's heeft terwijl de film nog uit moet komen, kan dat een hoop leeswerk schelen.
Handige feature voor eerste indruk van een film!
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Thnx goed dat ik het weet.
Dat is zeker handig.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Heel klein detail: als je bij iemand in de meningen kijkt en je gaat met het pijltje over het sterretje, staat er ´..en persoon X geeft dit boek 2,0 sterren´ i.p.v. film
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vreemd. Voor zover ik weet is er geen check op ip-adres bij aanmelding.
Er wordt wel gecontroleerd op e-mail adres.
Ik heb deze klacht ook nooit eerder gehoord. Er zijn bijvoorbeeld ook wel broers op de site actief die soms hetzelfde ip adres delen. Daar heb ik nooit iets van dit probleem vernomen.
De precieze melding is: "Er is in de afgelopen 24 uur al een inschrijving gedaan vanaf je ip-adres (x.x.x.). Om misbruik te voorkomen is het momenteel niet mogelijk om je nogmaals in te schrijven, probeer het morgen nog eens. Excuses voor het ongemak.", lijkt me duidelijk genoeg.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Kan iemand mij misschien even vertellen wat dit op deze site doet? Ben er nog steeds niet achter. Ik dacht dat videoclips en muzikale screensavers niet werden toegelaten hier.
Daar is ook al veel vaker over gediscussieerd. Umfeld heeft als ik het me goed herinner ook op filmfestivals gedraaid en voldoet daarmee aan de eisen op de site. Anders moet je even terugzoeken in het topic, al zie ik dat je toen zelf ook met diezelfde discussie in de weer was.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Dat weet ik maar er is (naar mijn idee) nooit een doorslaggevend antwoord gegeven. En het draaien op een festival heeft de doorslag gegeven? Beetje mager hoor. De film is tenslotte niet te koop in de winkel en vanaf maar één website, wat dan weer niet mag volgens de regels. Bovendien wil ik wel eens weten waar de grens ligt tussen videoclip en video-art want nu spreekt het elkaar allemaal behoorlijk tegen.
Maar als ik goed begrijp dan kunnen videoclips die langer zijn dan 40 minuten en op festivals hebben gedraaid gewoon worden toegevoegd? Mooi, want dan voeg ik gelijk 'Blue room' van The Orb toe. En Patterns & Textures. Die hebben ook op verschillende festivals gedraaid en bestaan ook grotendeels uit computeranimaties.
Of zoals een bezoeker van Discogs opmerkte:
Dat klinkt als de Umfeld van 1992. Lijkt me toch wel voldoende om toe te kunnen voegen? En zo heb ik nog wel een paar extended videos in mijn collectie waarvan makkelijk te bewijzen is dat ze ook op (film/muziek)festivals hebben gedraaid en dus toevoegbaar zouden moeten zijn op de site.
Tayama
-
- 1102 messages
- 522 votes
Dude.
Ik heb je laatste bericht niet eens gelezen. Maar wat is nu weer je reden om zo'n discussie te starten. Omdat er best veel mensen zijn die het een interessant project vinden?
Waarom zou dit dan wel mogen?
Speciaal voor jou ga ik binnenkort lekker meer Brakhage erop zetten. Hahaha. Hahahaha!!
En vooral meer experimentele audiovisuele creaties die op festival gedraaien hebben. En awards gewonnen hebben. Lekker low-budget shit die niemand cool vind maar wel tussen de regels past. Hahahahaha!!!
....ga je om echte problemen zorgen maken. Fuck 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Zoals ik al zei vraag ik me dus af wat de grens is tussen videoclip en video-art. Want net zoals de videoclip Gantz Graf van Autechre is Umfeld niets meer dan een lange videoclip waarin de beelden reageren op de 'muziek'. De video van The Orb uit '92 gaf ik slechts als voorbeeld.
En volgens mij heet dit topic toch echt opmerkingen / feedback. Als je niks zinnigs te melden blijf dan gewoon lekker weg. Ik vind het een relevante vraag en dit was vooral gericht op de mods en niet op het gepeupel. En ik ken die troep van Brakhage niet dus daar kan ik vooralsnog geen oordeel over geven.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
[...] ga ik binnenkort lekker meer Brakhage erop zetten. Hahaha. Hahahaha!!
Heel graag! Maar er zijn maar weinig die aan de goede lengte voldoen en er is ook maar heel weinig beeldmateriaal voorhanden. Ik ben er met stephan73 toen niet echt uit gekomen.
Tayama
-
- 1102 messages
- 522 votes
Oke, daar ga ik binnenkort even aandacht aan schenken.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Dat weet ik maar er is (naar mijn idee) nooit een doorslaggevend antwoord gegeven. En het draaien op een festival heeft de doorslag gegeven? Beetje mager hoor. De film is tenslotte niet te koop in de winkel en vanaf maar één website, wat dan weer niet mag volgens de regels.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
is Umfeld niets meer dan een lange videoclip
vi·deo·clip de; m -s videofilmpje voor het promoten ve liedje
Met andere woorden: wellicht voldoet Umfeld niet aan jouw concept van film, maar een 'lange videoclip' is het, gezien zijn doeleinden, die helemaal niets te maken hebben met het promoten van een nummer - de gebruikte muziek is zelfs speciaal voor de film gecreëerd -, duidelijk niet.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Waarom is MR APOCALYPSE eigenlijk geband? Of zit in in het verkeerd topic?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Dit lijkt me wel een juist topic om dat te vragen.
Bij zo een actieve user waarmee we dagelijks in discussie kunnen gaan willen we wel een woordje uitleg.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb zon idee dat hij in de televisie sector te ver is gegaan bij topic de Kotmadam als ik de reactie van kappeuter zo las over iemand die weer tever ging en nu eens geband is.
Maar ook nu...het zou wel erg handig zijn als dat bantopic er eens kwam 
Voorkomt dit soort reactie's hier.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
In De Site > Gebruikers > Afscheid:
Mr. Apocalypse geband. Ik vond het een degelijke gebruiker met aardige commentaren. Spijtig.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1741 votes
is Mr.Apocalypse geband? Jammer ik vondt hem eigenlijk best aardig
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zonde! Waarom is hij geband? Vond hem wel oké. Hij viel me steeds vaker op de laatste tijd.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Ik vrees dat de reden van zijn ban onbekend zal blijven, maar ik vind het vooral spijtig dat hij weg is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.