- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Vreemd, bij mij werkt het nog wel.
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Hier hetzelfde, nog niet aan gedacht om het hier te melden.
Grindhouse
-
- 828 messages
- 1686 votes
Als je met de zoekfunctie rechtsbovenin zoekt op bijvoorbeeld "Yasujiro Ozu" kom je uit op een discussie op het forum over de kwaliteit van de dvd's van Ozu. Dit soort dingen heb ik al vaker meegemaakt, en het lijkt me niet helemaal de bedoeling, dus ik meld het maar even. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Als je niet meteen op enter drukt, wordt de regisseurspagina trouwens wel gevonden.
LZA
-
- 474 messages
- 1557 votes
Viel me laatst op dat ik één van de weinigen of misschien wel de enige ben die geen registratiedatum in mijn profiel heeft staan.
Niet dat dat nou zo boeiend is overigens hoor. Mijn usernr is 911 dus dit kan er ook nog wel bij 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Jij bent er bij gekomen in de tijd dat Jordy de registratiedata nog in een schriftje bijhield. 
LZA
-
- 474 messages
- 1557 votes
Ja toen ging registreren nog via de post he, goeie ouwe tijd 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vroegah werd dat inderdaad niet geregistreerd.
Ik weet dat ik ooit nog voor veel mensen via een gok (eerste stem / eerste bericht oid) alsnog iets ingevoerd heb, maar dat was toen bij jou blijkbaar niet gelukt. Heb je je welkomsmail nog? dan voer ik het alsnog even in 
LZA
-
- 474 messages
- 1557 votes
"Geregistreerd: Vroegah" vind ik ook goed hoor 
Ozarklynch
-
- 1317 messages
- 581 votes
Zou het wel handig vinden als er per filmpagina, bijvoorbeeld bij statistieken, een overzichtje van de stemmen van m'n persoonlijke gebruikerslijst geintegreerd zou worden. Heb ik meteen een globaal beeld van wat m'n gelijkgestemde users van een film vinden.
Chr.s
-
- 3671 messages
- 1703 votes
Is het niet handig om bij het gebruikers onderdeel van "mijn updates" bijvoorbeeld een dropdown menu te maken waarbij je de updates op toegevoegde gebruiker kan filteren?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja goede suggesties, ik zal het op de ideeenlijst zetten
timburton
-
- 1296 messages
- 632 votes
Ik zoek een film over een Chinese keizer die al vanaf zijn 3de China overheerst, naarmate hij ouder wordt verandert China in een comunistische republiek waardoor de dan 15jarige keizer alleen nog dingen te zeggen heeft in de Verboden stad. Daarvan zie je allemaal flashback's terwijl de keizer dan een heropvoedings kamp zit omdat hij met de Japanners heeft samengewerkt.
Kent iemand deze film?
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Ik denk dat je bedoelt: Last Emperor
Maar vraag het voor de zekerheid anders in dit topic: Ik zoek een filmtitel
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Wel handig dat er nu standaardafwijking staat op een profielpagina en dat je meteen kunt zien wat het nu inhoudt. Want met alle respect, maar dat stuk wat op de wiki staat is echt onmogelijk te snappen.
donminime
-
- 4 messages
- 112 votes
In Film > Overige films > A Nightmare on Elmstreet collectie:
Waarom staat alleen deel 1 van de nightmare on elm street collctie op movie meter? er zijn 7 delen dus zouden ze alle 7 op moviemeter moeten staan. Iemand zin om dit te doen?:P
titia
-
- 601 messages
- 1302 votes
huh? ze staan er toch allemaal op? of zie ik dat verkeerd
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
cinema.
-
- 230 messages
- 0 votes
Heeft iemand enig idee hoe ik kom bij dat overzichtje van al mijn stemmen uit een bepaald jaar? Jordy heeft het menigmaal aangegeven, maar ik kan het niet terug vinden. Als het goed is hoort er een link te zijn 
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
http://www.moviemeter.nl/user/64652/votes/2008
Je hoeft dan enkel het jaartal aan het einde van de URL aan te passen.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Ik zie de laatste tijd weer veel titels in top en tiplijstjes van welke de gemiddelden niet overeenkomen met datgene wat vermeld staat in de lijst + bij de film zelf. Oud bugje is weer terug? [nee, ik weet ook wel dat 's nachts de lijsten ge-update worden, maar het gaat om titels waar niets veranderd is qua stemmen]
Verder de re-release titels. Zou toch fijn zijn als daar ook re-release bij komt te staan als weleer. Correcter en minder stupide vragen bij desbetreffende titels, hoop ik.
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12855 votes
Heb hetzelfde als Mug gemerkt wat die gemiddelden betreft, zal dus wel weer een bugje betreffen 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Is er eigenlijk een mogelijkheid om een topictitel aan te passen nadat de reguliere edit-span verstreken is?
Heb namelijk een tijdje geleden een "te ruil" topic geopend, maar wil er nu "te koop" van maken.
cinema.
-
- 230 messages
- 0 votes
zucht
''Life as an admin shouldn't be so ruff'' 
Friday the 13 th
-
- 2558 messages
- 2023 votes
krijg je credits als je een film succesvol toevoegd en wat kan je hiermee doen?
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
krijg je credits als je een film succesvol toevoegd en wat kan je hiermee doen?
Dat komt op je profielpagina te staan, je kan er verder niets mee... 
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
Jawel, je word na 500 toevoegingen beloond met een heuse Moviemeter Bokaal.
.
starbright boy (moderator films)
-
- 22413 messages
- 5077 votes
Is er eigenlijk een mogelijkheid om een topictitel aan te passen nadat de reguliere edit-span verstreken is?
Heb namelijk een tijdje geleden een "te ruil" topic geopend, maar wil er nu "te koop" van maken.
Dat kan altijd even door een PM naar een van de mods te sturen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Waar kan je vraag stellen over een film waarvan je de titel niet meer weet. Hier??? Het is een WO2 oorlogsfilm die ik heel heel lang geleden gezien heb, over konvooi naar Moermansk (dat ze aan het einde bereiken) na een hoop aanvallen, achtervolgingen van u-boats en vliegtuigen. Jaren '50 of '60 film denk ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.