- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
misschien moet het wat hoger op de to-do list.... dan kan ik die excelsheet ook weer wegpleuren

NERD
-
- 1720 messages
- 1432 votes
Haha, ja laten we de zoekfunctie "het zoekding" noemen ipv "zoeken" veel informeler Jordy 
(Ik loop gewoon wat te geiten, probeer niemand aan te vallen)
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Sinds kort krijg ik iedere keer als ik de site open de volgende melding in beeld:
Not Found
The requested URL was not found on this server.
Apache Server at moviemeter.nl
Dit bericht is te zien in alle drie 'vakken' die MovieMeter rijk is. ('de site'/'mijn MM' etc., het middenvak en rechts de (bios)lijsten)
Volgens mij krijg ik deze melding sinds Jordy een paar kleine dingen heeft veranderd aan de site onlangs.
Oja, ik gebruik 'gewoon' Internet Explorer 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
even je cache legen moet het oplossen lijkt me
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
extra->internet opties->tijdelijke internet bestanden verwijderen
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Hmm.. Ik heb de tijdelijke internet bestanden verwijderd, maar ik blijf die 'not found' melding krijgen. Och... maakt ook niet zo gek veel uit eigenlijk. Als ik op f5 druk laadt de site namelijk wel normaal. In ieder geval bedankt.
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76937 votes
Ha Jordy ga je nog films toevoegen?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Tot Kapp weer in the house is. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
is het een idee (met het oog op de filmkijker-acties) om een maximale edit-tijd van 10 minuten in te stellen?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Goed idee, maar 10 minuten vind ik wel erg kort. 20 minuten dan ?
En misschien moet je het alleen instellen voor nieuwe gebruikers, gedurende een maand.
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
ben het met kap eens over dat laatste, want ik zelf zie weleens gewoon wat simpele spelfoutjes of een zin die totaal niet klopt in 1 van mijn berichten dat ik die dan alsnog ff edit.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
maar ja daar wordt de site ook niet sneller van: als je 30 berichten toont, 30 keer laten checken hoe lang het geleden is dat die persoon zich inschreef... dat vind ik dus geen optie
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
30 keer laten checken hoe lang het geleden is dat die persoon zich inschreef
hmn daar ik wel wat op te verzinnen eigenlijk, maar ik blijf met de vraag zitten of het niet net zo goed kan gebeuren bij mensen die hier lang(er) aanwezig zijn... het editten van berichten in een discussie, als de discussie niet blijkt te gaan lopen zoals ze gehoopt/gedacht hadden
(verwijderd)
-
- 114 messages
- 0 votes
misschien kun je eens kijken op
wie weet doe je er wat ideeen op, bijv. over een persoonlijker user-profiel, andere manier van voten, enz.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Als je nieuwe gebruikers minder mogelijkheden geeft op het punt van editen van berichten dan reguliere gebruikers, dan is dat al een teken van wantrouwen tegenover nieuwkomers, wat het begin is van elitevorming (de hele aanname dat dit soort voorvallen als met filmkijker vaker zouden gebeuren bij nieuwkomers dan bij reguliere gebruikers valt niet eens te onderbouwen trouwens).
montenegro
-
- 100 messages
- 3902 votes
Telkens ik vanuit de updates naar een filmpagina ga en stem,kan ik met "Vorige" niet meer terug naar de updates.Hiervoor ging dat wel.Blijft dit zo want het is heel ongemakkelijk zeker als de update pagina veel nieuwe films bevat waarop ik wil stemmen.
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Shift indrukken als je op de film drukt. opent ie um in een nieuw venster
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
misschien kun je eens kijken op
wie weet doe je er wat ideeen op, bijv. over een persoonlijker user-profiel, andere manier van voten, enz.
ik heb geen zin om die hele site door te spitten. Wat vind je daar dat je hier mist??
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Hey Jordy,
ik weet niet of het nut heeft, maar als de site wat lichter moet worden, zou je misschien een oproep kunnen doen voor iedereen om zijn of haar prive-berichten te verwijderen? Ik keek net bij mezelf en daar stonden er best wel wat, waarvan er veel natuurlijk onnodig ruimte in nemen. Als iedereen dit doet scheelt dat misschien weer?
Misschien scheelt het ook wel helemaal niets hoor, daar heb ik geen idee van, daarom vraag ik het bij deze maar even. Tis maar een ideetje, misschien kan je er iets mee 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ruimte zat hoor, de database is nog lang niet vol
maar bedankt voor het meedenken
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
shit heb ik net al mijn pm's zitten verwijderen for the sake of moviemeter 
(verwijderd)
-
- 114 messages
- 0 votes
misschien zou je een wat persoonlijker user profiel kunnen maken met: echte naam, geboortedatum, woonplaats, email-adres, laatste 20 reacties, laatste 20 stemmen, link naar persoonlijke homepage, eventueel mogelijkheid tot foto, overzicht van aantal stemmen, hobbies, beroep/studie. zoiets als dit http://www.clubcharts.nl/userprofiel.php?id=565 
lijkt mij best handig zon profiel, vraag me best vaak af hoe oud iemand nou eigenlijk is enzo. zal wel een hoop werk zijn, maar voeg deze optie anders toe als je een keer een hele nieuwe layout maakt ofzo. (deze vind ik een beetje gedateerd, maar niet slecht ofzo)
Monsieur Psycho
-
- 108 messages
- 542 votes
(deze vind ik een beetje gedateerd, maar niet slecht ofzo)
Kan best wel gedateerd zijn, maar ik heb het liever zo omdat het heel overzichtelijk is.
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
ben het wel met Toine eens... soms wil je gewoon wat meer weten over een bepaalde user waar je bijv. een discussie mee hebt over een film of op het forum. Dit zou je dan idd in het profile kunnen verwerken.... de velden zou ik niet eens verplicht maken voor degene die heel erg aan privacy gehecht zijn.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
misschien ooit een idee, maar bedenk wel dat 3/4 van de mensen dit niet invult...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.