- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Trailers op de site
Trailers op de site
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
De trailers zijn nu inderdaad echt een meerwaarde geworden, vindt het zelf geweldig staan zo'n rijk gevulde filmpagina met trailer (en de grotere posters). Al zou het mooier zijn als dit vanuit een eigen YouTube-kanaal o.d. gedaan werd, kom weleens wat trailers tegen die niet meer werken.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Is al bekend hoever we ongeveer staan? Hoeveel procent van de films op de site heeft een trailer? En wat zou (ongeveer) het maximaal haalbare zijn? Van het grootste gedeelte is namelijk geen trailer te vinden die aan de eisen voldoet.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Jordy zal binnenkort weer even een tussenstand geven.
Wel over de 10.000 trailers nu geloof ik. Exacte tussenstand volgt nog. 
We gaan gewoon door met het plaatsen van trailers. Misschien kan op den duur bij 30 procent van de films een trailer staan. Hangt er beetje vanaf of filmmaatschappijen originele trailers uit hun archieven halen en digitaliseren.
Vaak gebeurt dit tegenwoordig al voor VOD releases.
dionj
-
- 575 messages
- 729 votes
Jordy zal binnenkort weer even een tussenstand geven.
Wel over de 10.000 trailers nu geloof ik. Exacte tussenstand volgt nog. 
We gaan gewoon door met het plaatsen van trailers. Misschien kan op den duur bij 30 procent van de films een trailer staan. Hangt er beetje vanaf of filmmaatschappijen originele trailers uit hun archieven halen en digitaliseren.
Vaak gebeurt dit tegenwoordig al voor VOD releases.
Worden de klassieke trailers inmiddels ook al toegevoegd dan?
Die movieclips classic trailers kanaal heeft elke week wel een paar nieuwe uploads.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Als ze goed genoeg zijn wel, wordt per geval bekeken.
De kwaliteit valt nogal eens tegen (soms zelfs 240p). Ik ben dat kanaal laatst nog eens doorgelopen.
Je kunt eventueel een pm sturen met tips van trailers die van goede kwaliteit zijn.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Hier klopt iets niet: Apocalypse Now (1979)
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Iemand enig idee waarom ik op de tablet de trailers op de site altijd automatisch in matige kwaliteit krijg te zien? Wanneer ik via de youtube-app een trailer (of ander filmpje) kijk pakt ie altijd automaitisch de hoog(st)e kwaliteit.
En even van kwaliteit wisselen gaat ook niet via de site.
dionj
-
- 575 messages
- 729 votes
Daarnaast zijn de 'annotations' (zoals tekstballonetjes of logo's) vrij storend, zeker in zo'n klein beeldje. Na wat googlend te hebben blijkt dat een regeltje aan het embed-scriptje toegevoegen de oplossing is. Lijkt me dus vrij eenvoudig op te lossen.
dionj
-
- 575 messages
- 729 votes
en is het nu opgelost?
Ik weet even niet meer welke film het was. Maar volgens mij is het opgelost omdat de annotations op 'off' staan. Thanks!!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Iemand enig idee waarom ik op de tablet de trailers op de site altijd automatisch in matige kwaliteit krijg te zien? Wanneer ik via de youtube-app een trailer (of ander filmpje) kijk pakt ie altijd automaitisch de hoog(st)e kwaliteit.
En even van kwaliteit wisselen gaat ook niet via de site.
Ik weet eerlijk gezegd niet wat daar aan te doen is, viel mij ook al op.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Je hebt wel dit:
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dankjewel voor de tip. Ik heb alsnog een werkende trailer geplaatst.
drefacteur
-
- 2 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > Trailers afspelen:
Beste,
Ik kijk regelmatig naar deze site voor filmen,nu de laatste tijd is me wel opgevallen dat ik geen trailers meer kan afspelen.Nu heb ik een account aangemaakt omdat ik dacht dat dit het probleem zou zijn.Maar dit is het zo te zien ook niet.Hebben eventueel nog leden daar last van?
Groeten,
Dré
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dit kan soms te maken hebben met een adblocker die ook trailers blokkeert.
Je zou die uit moeten zetten of de instellingen veranderen.
drefacteur
-
- 2 messages
- 0 votes
Kappeuter
Bedankt voor het antwoord.Is wel degelijk mijn Adblocker die dit tegen houd.
Heb hem uitgeschakeld en kan terug trailers bekijken.In ieder geval,bedankt.
Groeten,
Dré
breedbeeld
-
- 466 messages
- 613 votes
In De Site > Algemeen > Trailers afspelen:
Beste,
Ik kijk regelmatig naar deze site voor filmen,nu de laatste tijd is me wel opgevallen dat ik geen trailers meer kan afspelen.Nu heb ik een account aangemaakt omdat ik dacht dat dit het probleem zou zijn.Maar dit is het zo te zien ook niet.Hebben eventueel nog leden daar last van?
Groeten,
Dré
Mij lukt het ook niet om trailers af te spelen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Mij lukt het ook niet om trailers af te spelen.
Dat heeft te maken met adblocker.
breedbeeld
-
- 466 messages
- 613 votes
Bedankt, adblocker uitzetten helpt het duurt dan nog wel een have minuut eer ze afspelen ( heeft misschien te maken met dat ik een aantal javasripts op niet vertrouwd heb staan ) maar ze spelen tenminste wel af.
Fortune
-
- 4310 messages
- 2769 votes
Ik kijk veel comedy specials en ik zou het wel nice vinden om die specials er ook op te zetten net zoals IMDB. Puur om dat bij te houden en er reviews bij te schrijven. Is dat een mogelijkheid? Dat hoeft niet onder een speciaal knop in het menu maar gewoon bij films. Eigenlijk net zoals IMDB