- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Plaatjes plaatsen op het forum
Plaatjes plaatsen op het forum
filmdaas
-
- 66 messages
- 103 votes
probeer plaatjes in het forum te plaatsen maar op de een of ander manier gaat er steeds iets fout, ik ben nu zover dat ik de plaatjes kan zien maar anderen niet.
om in Bert Vischer termen te spreken Whellup whellup:?
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes

Tja, dan moet je ze ergens op internet kunnen zetten. Als ze op je computer staan en wij zouden ze kunnen zien, dan zouden we ook heel makkelijk bij je andere bestanden kunnen komen, snappie. Dus zo werkt dat niet.
Ik ben alleen niet meer zo thuis in de gratis hosting business... iemand wel?
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Lycos.nl , je krijg hier graties 50MB opslagruimte, aangemaakt binnen een paar minuten. Je hebt dan nog wel een ftp programma nodig om je plaatjes en andere dingen te uploaden. (Flashfxp, wsftp, cuteftp, leechftp enz enz.. )
via members.lycos.nl/(jouwnaam) kun je dan alle foto's e.d. bekijken en dus ook linken naar MovieMeter ..
Succes
filmdaas
-
- 66 messages
- 103 votes
Lycos.nl , je krijg hier graties 50MB opslagruimte, aangemaakt binnen een paar minuten. Je hebt dan nog wel een ftp programma nodig om je plaatjes en andere dingen te uploaden. (Flashfxp, wsftp, cuteftp, leechftp enz enz.. )
via members.lycos.nl/(jouwnaam) kun je dan alle foto's e.d. bekijken en dus ook linken naar MovieMeter ..
Succes
bedankt voor de Tip, maar ik heb het al gefikst zo'n beetje op de zelfde manier maar dan met yahoo.
lindastuurman
-
- 1006 messages
- 0 votes
Als je een plaatje hier neer wil zetten dat je door yahoo laat hosten, heb je pech...dat kan niet namelijk.
De plaatjes die bij Lycos gehost worden kunnen daarentegen weer wel hier neergezet worden.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
ik heb nu ook ondervonden dat via yahoo idd niet werkt.
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Nou Filmdaas, het werkt dus nog niet zie ik wel..
Ik heb alvast bij Lycos een account aangemaakt, wat mij betreft kan iedereen hier die gebruiken om plaatjes op te zetten die ze willen showen of iets dergelijks.
Je moet wel een FTP programma hebben om plaatjes te uploaden uiteraard.
het FTP adres is : ftp.members.lycos.nl
Inlognaam: moviemaatje
Password: moviemeter
je kunt de foto's en andere dingen bekijken op: http://members.lycos.nl/moviemaatje/
Nog meer uitleg nodig? PM me dan maar als je wilt.
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Hey Neo, zet jij net Morpheus erop?
Wel een beetje zuinig zijn he, we hebben maar 50MB
ps. misschien dat we folders kunnen maken, per gebruiker ofz.. Wie wil er ruimte? Zeg het maar, dan creeer ik even een folder voor je...
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
huh, ik heb die er helemaal niet opgezet 
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Dat was ik, ff testen...
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Ik heb ook even een mapje voor mezelf aangemaakt. Voor iedereen die interesse heeft in mooie Two Towers plaatjes, kijk daar even in. Er zitten ook 2 mooie jpg's bij die het ontstaan van Gollum en van de Helmsdeep scene laten zien.
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
goed iniatief dit
Dank dank
(krijg ik nu ook iets onder mijn naam? hahaha)
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Nog eens even nieuw leven inblazen...
de server is nog steeds online dus je kunt gewoon alle plaatjes die je in het forum wilt zetten (voor spelletjes, of om jezelf te introduceren, wellicht een foto van een meeting, mits iemand eraan denkt om daadwerkelijk een foto te maken
)
Wat mij betreft gooi je d'r zelfs dingen op voor andere sites ofz.. maakt mij niks uit
ftp: ftp.members.lycos.nl
inlog: moviemaatje
passw: moviemeter
ps. maak wel even een mapje aan voor je documentjes..
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
MovieMaatjes.... wat is er gebeurt met onze gratis ruimte??
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Iemand was zo aardig om alles eraf te pleuren en erop te zetten:
" Haha, ik heb je gehacked, ik heb hier (link naar dit topic) je password gevonden... sukkel!!! "
Ik heb een nieuwe aangemaakt, PM me maar even als je wilt weten wat de inlog enz zijn..
groeten
blabla
-
- 2070 messages
- 5242 votes
" Haha, ik heb je gehacked, ik heb hier (link naar dit topic) je password gevonden... sukkel!!! "
En dat noem jij hacken, als je ergens op een publieke site gewoon de login gegevens kunt lezen.....SUKKEL!!!
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Bij detective series en films is de dader vaak degene die gelijk onschuldig naar voren komt..... 
narva77 (crew films)
-
- 12722 messages
- 6540 votes
En de dader keert altijd terug naar de plek van de misdaad 
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Jordy, een userban is hier wel op zijn plaats denk ik 
cornelis
-