• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.274 votes
Profile

nieuwe opzet privéberichten

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het privéberichten scherm is aangepast. De grootste wijzigingen zijn het feit dat berichten nu gegroepeerd staan per discussie (met een persoon), en dat je kunt zoeken. Ook is er een systeem waarmee je berichten kunt markeren, bijvoorbeeld als je ze later nog wilt beantwoorden ofzo.

Ik denk dat de werking van de privéberichten nu meer in lijn is met de rest van de site, en ook dat grote hoeveelheden berichten nu beter de behappen zijn. Als je iets raars tegenkomt hoor ik het graag.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Ziet er handiger uit zo. Nice...

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Stukken handiger. Ik ben al aan het snoeien.

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Beetje jammer dat het verwijderen van veel berichten een stuk langzamer gaat nu.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hoe bedoel je dat precies? Hoe deed je dit vroeger sneller dan nu?

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Als ik op een bepaalde pagina een hele disussie heb verwijderd, springt ie daarna weer terug naar pagina 1. Kan deze niet gewoon terugkeren naar de pagina waar je was?

Of eventueel ook gewoon met een vinkje links verschillende discussies met mensen aanvinken en dan in 1 keer te verwijderen ipv van steeds bij een persoon te moeten doorklikken en dan pas de hele discussie kunnen verwijderen?

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

Hoe bedoel je dat precies? Hoe deed je dit vroeger sneller dan nu?

Kon je toen niet alle berichten van een pagina met een enkele klik aanvinken? En anders ging het eerst alsnog sneller, daar je toen niet eerst een bericht hoefde te openen, vooraleer verwijderen mogelijk was.

Verder heb ik nog een kleine bug opgemerkt. Nadat je de berichten van een discussie verwijderd hebt, ziet de discussie er als volgt uit:

(afbeelding)

De discussie zou nu verwijderd moeten zijn uit het discussie-overzicht. Bij berichten die je naar jezelf verstuurd hebt (en verwijderd) is dat echter niet het geval:

(afbeelding)

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

us_raider wrote:

Kon je toen niet alle berichten van een pagina met een enkele klik aanvinken?

Dat kan toch nog steeds?

Het is (inderdaad) de eenmalige opschoonactie die jullie nu doen die sneller gemaakt hadden kunnen worden met nog meer linkjes en vinkjes, maar voor normaal gebruik lijkt de functionaliteit zoals die nu gemaakt is me te voldoen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

er lijkt inderdaad een probleem te zijn met het weergeven van discussies "met jezelf", daar zal ik later dit weekend nog even naar kijken

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

't Is een stuk overzichtelijker inderdaad. Ik had toevallig vorige week zitten snoeien in pagina's vol PM's, waarvan je soms iets wilt bewaren. Dit zoekt stukken sneller.

De bug die us_raider opmerkte viel me ook net op, maar het werkt gelukkig voorlopig prima. Bedankt!

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:

De doorgevoerde aanpassing inzake de privéberichten ziet er goed uit, maar waarom is de outbox weg? Elk bericht dat ik naar anderen stuur en wil behouden moet ik vanaf nu dus ook naar mezelf sturen? Erg onhandig, lijkt me...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Berichten die je naar anderen stuurt, komen automatisch in de discussiethread bij de betreffende user.

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

Dan geef ik inderdaad graag toe dit een verbetering is...

Helaas kan ik een bericht dat ik naar mezelf heb gestuurd nu niet meer verwijderen; noch via het rode kruisje, noch via de "verwijder de geslecteerde berichten"-knop... Een bug, veronderstel ik?

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Thanks, kan eindelijk wat vinden in die duizenden berichten!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Opschepper.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Quentin wrote:

duizenden berichten!

populaire jongen die Quentin...

Edit: kapp was me net voor

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Nee gewoon een feit hoor, eerste pagina alleen al;

(afbeelding)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Nummer 2 is Quido zeker?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb nog gespeeld met het idee om (net als je op elke andere site hebt) een maximum aan de grootte van je PM-box te stellen.

Dan had je waarschijnlijk een probleem gehad

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Ik heb heel wat oude berichten, omdat de 'wis alles'-knop plots weg was.

Anyway, een handige functie, maar eigenlijk zou je er via een klik moeten komen. Kan standaard niet de oude instelling terug? Dan zie je gewoon direct je nieuwe berichten (en de paar er voor) als je op berichten klikt.

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

Ik vind het ook handig Jordy, jammer alleen dat ik een paar dagen terug al m'n berichten gewist heb omdat ik het weer zo vol vond lijken. Bedankt!

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

Zonder de privacy van Harco te willen schaden, maar ik heb iets raars voor bij zijn berichten:

Laatste bericht gepost door Harco

(afbeelding)

Laatste zichbare bericht is van mezelf?

(afbeelding)

PS: Mijn vorige probleem is reeds opgelost: door "vorige" te klikken gaan de berichten wel weg, door te refreshen niet...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

En jij hebt dat bericht niet naar hem gestuurd?

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

Ik heb dat bericht wel naar hem gestuurd, maar volgens het menu heeft hij al geantwoord? En juist dat antwoord heb ik nooit ontvangen!

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Bij mij klopt het ook niet: In het pm-overzicht staat vaak dat het laatste bericht is geplaatst door Hannibal, maar wanneer ik de discussie open, dan is het laatste bericht niet van Hannibal. (wat klinkt dat grappig)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik ga nu even e.e.a. opnieuw doorrekenen (je lijst kan de komende 5 minuten helemaal leeg zijn), daarna is het als het goed is gefixed

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik zie het nu pas. Een goede verbetering

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

erg goed gedaan en zeer overzichtelijk toppie

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

Nu klopt het inderdaad, kan ik lekker weer gaan zitten wachten op een antwoord van Harco...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.