• 177.886 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.885 actors
  • 9.369.699 votes
Profile

Televisie-overzicht

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Simon Smith wrote:

Is het TV-overzicht kapot? Er staan niet of nauwelijks films in.

Tijdelijke storing Televisie-overzicht - De Site: Algemeen - filmforum

ILDIB

• 3061 messages
  • 2378 votes

Ik zie niks staan over oorzaak?

Wellicht een vraag over de gemiddelde gebruiker, ik gebruik deze site grotendeels om te kijken wat voor films op TV zijn, naast het beoordelen ervan in het algemeen. Geen idee wat een gemiddelde gebruiker bekijkt, maar ben ik de enige? Anders kan ik niet verklaren dat een basis functionaliteit er gewoon bijna een week uitligt? Dit was een jaar terug of zo ook al het geval.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

ILDIB wrote:

(quote)

Ik zie niks staan over oorzaak?

Dat weet ik verder ook niet alleen dat het niet meer werkt.

(Afwachten dan maar weer)

Lavrot

• 900 messages
  • 0 votes

Leest het MM-management hier mee? Het TV-overzicht, waar volgens mij vele mensen gebruik van maken, ligt al een week of meer in duigen.

Op de "voorpagina" wordt pontificaal aangekondigd dat The Shining van Kubrick vanavond op TV te zien is; het overzicht toont nada, noppes, niks, zero.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Lavrot wrote:

Leest het MM-management hier mee?

Nee doen ze niet.. Althans niet de personen die er wat aan kunnen doen.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Kondoro wrote:

Nee doen ze niet.. Althans niet de personen die er wat aan kunnen doen.

Is dat zo? Misschien wel alleen er is geen feedback, geef dan gewoon antwoord, wat het ook is.

jack7802

• 1 messages
  • 0 votes

Bij Gebruikers > Algemeen > Filmitems verzamelen:

Ik heb geen idee of ik op dit forum ook een vraag mag stellen maar doe het toch maar. Ik heb al een aantal weken dat Moviemeter niet meer laat zijn welke films er op TV komen. Meer mensen hier last van? Iemand een oplossing? Groet, Jack

Frank Hannen

• 8 messages
  • 1030 votes

Tv overzicht werkt niet meer..

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Vervelend ja. Goed, dan allen kijken vanavond op Belgie2 Canvas naar de Sean Connery docu rond half twaalf.

film013

• 37 messages
  • 3264 votes

Helaas nog steeds problemen met het televisie-overzicht.

Nog even iets rapporteren wat me opviel: op 15 augustus stond de film Comme des Garçons (2018) op TV5Monde wel in het overzicht op Moviemeter, maar de herhaling op 18 augustus (23:10 - 0:40) stond er niet op. Gistermiddag werd dezelfde film weer herhaald (14:00) en deze keer stond hij er wel weer in. Het lijkt er dus op dat er iets mis ging bij de 2e uitzending die laat in de avond plaatsvond.

Het valt me sowieso op de veel films later in de avond ontbreken. Vanavond bijvoorbeeld Oldboy op Canvas (22:15-00:10). Overigens ontbreken niet alle films die na middernacht eindigen maar het valt me wel op dat er veel late films ontbreken.

stinissen (crew films & series)

• 23430 messages
  • 76914 votes

film013 wrote:

Helaas nog steeds problemen met het televisie-overzicht.

Nog even iets rapporteren wat me opviel: op 15 augustus stond de film Comme des Garçons (2018) op TV5Monde wel in het overzicht op Moviemeter, maar de herhaling op 18 augustus (23:10 - 0:40) stond er niet op. Gistermiddag werd dezelfde film weer herhaald (14:00) en deze keer stond hij er wel weer in. Het lijkt er dus op dat er iets mis ging bij de 2e uitzending die laat in de avond plaatsvond.

Het valt me sowieso op de veel films later in de avond ontbreken. Vanavond bijvoorbeeld Oldboy op Canvas (22:15-00:10). Overigens ontbreken niet alle films die na middernacht eindigen maar het valt me wel op dat er veel late films ontbreken.

We gaan weer een bericht uit de deur doen als je vaker wat ziet stuur me dan een PM aub.

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Canvas heeft nu elke avond een late film, maar die lijken gewoon niet in het totaaloverzicht te staan, terwijl bij de betreffende film wel een melding staat.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.