• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.166 votes
Profile

MovieMeter mijlpalen

!!!!*Lucky

• 3933 messages
  • 2935 votes

Mooie mijlpaal voor moviemeter! Om trots op te zijn!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Totaal aantal films staat toch nu op 65.022 dus al weer 22 erbij in de tussentijd. Gemiddeld 1,69 per gebruiker toegevoegd, maar we hebben hier al gezien dat de meesten op conto van dezelfde mensen staan. Wel erg mooie mijlpaal natuurlijk!

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Gemiddeld 1,69 per gebruiker toegevoegd
Bedoel je het niet andersom? Per gebruiker, schatting, 0,65 toegevoegd?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ja klopt deed het per ongeluk verkeerd om delen.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

ThaMovieVoter wrote:

De film Lawrence of Arabia gaat, sinds het in 2001 is toegevoegd, vandaag of morgen de 1000 stemmen halen. Een grandioze mijlpaal, alvast gefeliciteerd!

Ik heb hem hier in mijn collectie staan. En zal hem binnenkort bekijken en stemmenc

narva77 (crew films)

• 12722 messages
  • 6540 votes

Vanmorgen is de documentaire Les Arbitres op MovieMeter verschenen, door mijn persoontje toegevoegd.

Ja, en?

Niks bijzonders verder, maar één van de drie regisseurs, Lehericey Delphine, is tóch maar mooi de 25.000ste regisseur op de site!

Tenminste, misschien enkele spookregisseurs buiten beschouwing gelaten. En Alan Smithee...

Lijkt me trouwens een interessante docu!

Purmerend

• 2775 messages
  • 3308 votes

Gaan we vanavond nog de 66.000 films halen?

Want het gaat erg hard met de toevoegingen.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

In een maand tijd 1000 toevoegingen? Das wel heel veel.

Purmerend

• 2775 messages
  • 3308 votes

ja, idd is erg veel. Maar wel heel goed!

stephan73

• 6269 messages
  • 14440 votes

Purmerend wrote:

Gaan we vanavond nog de 66.000 films halen?

Want het gaat erg hard met de toevoegingen.

Is inderdaad gebeurd!

Fantastische mijlpaal!

Purmerend

• 2775 messages
  • 3308 votes

Gefeliciteerd allemaal!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dat is een geweldig aantal films!

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

GefeliciteerD MM

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Justinw wrote:

In een maand tijd 1000 toevoegingen? Das wel heel veel.

Ach dat valt ook wel mee. dat is 33 films per dag met 7 crewleden. Dus ieder crewlid beoordeelt nog geen 5 films per dag.

Vind ik eerlijk gezegd een beetje tegenvallen.

Het zou mijns inziens beter zijn als ieder crewlid aan een bepaald quota zou moeten voldoen. bijvoorbeeld 10 films per dag beoordelen. Sla je een dag over doe je er de volgende dag 20.

Doelstelling van MM is om een zo'n uitgebreid mogelijk filmarchief te maken lijkt me. Nu wordt dat in feite afgeremd door de lange beoordelingstijd.

stephan73

• 6269 messages
  • 14440 votes

jarno1975 wrote:

Ach dat valt ook wel mee. dat is 33 films per dag met 7 crewleden. Dus ieder crewlid beoordeelt nog geen 5 films per dag.

Vind ik eerlijk gezegd een beetje tegenvallen.

Waar haal jij 7 crewleden vandaan? Er zijn maar 5 crewleden, waarvan 1 crewlid pas sinds kort. Kappeuter doet inderdaad ook toevoegingen, maar is er in principe alleen voor begeleiding en om te zorgen dat alles lekker loopt.

En dan gemopper over een te lange wachttijd begint een beetje vervelend te worden, want de crew doet hun uiterste best om alles zo snel mogelijk te verwerken.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

jarno1975 wrote:

Het zou mijns inziens beter zijn als ieder crewlid aan een bepaald quota zou moeten voldoen. bijvoorbeeld 10 films per dag beoordelen. Sla je een dag over doe je er de volgende dag 20.

Wij zijn ook een groep vrijwilligers hoor.

Moeten ook werken, sporten, douchen, studeren, feesten etc. Een quota is dan ook echt op zijn plaats... Nogal een onbeschofte opmerking.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Gefeliciteerd MM

66.000 al weer voorbij.

Ben blij dat ik 1 steentje kan bijdragen.

• 10970 messages
  • 2790 votes

stephan73 wrote:

(quote)

Waar haal jij 7 crewleden vandaan? Er zijn maar 5 crewleden, waarvan 1 crewlid pas sinds kort. Kappeuter doet inderdaad ook toevoegingen, maar is er in principe alleen voor begeleiding en om te zorgen dat alles lekker loopt.

En dan gemopper over een te lange wachttijd begint een beetje vervelend te worden, want de crew doet hun uiterste best om alles zo snel mogelijk te verwerken.

Die 7 crewleden haal ik uit de wiki. Het valt me alleen op dat het ene crewlid veel meer beoordeeld als de ander. Vandaar deze opmerking.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

snurk

Niet ieder crew-lid heeft dezelfde functie en mogelijkheden. Verder lezen dan puur de getalletjes aanhalen...

Dan mag je ook nog gaan uitrekenen hoeveel toevoegingen er worden afgekeurd (de rejections lijst is een tijd geleden al een keer opgeschoond, dus daar heb je niet de getallen van), toevoegingen die zelfs uit de rejections lijst worden verwijderd zonder dat ze op de site staan omdat ze nu eenmaal niet voldoen aan de regels. Dan moet je nog bij de rekensom het aantal toevoeg-crewleden door de jaren heen meenemen. En de regel dat ze binnen een week (dus 7 dagen) de toevoeging dienen te keuren. En er zijn ook nog eens titels van de site verwijderd omdat ze toch niet voldeden aan de eisen (die door de jaren heen zijn veranderd).

Als je dat rekensommetje heb gemaakt met rotsvaste bewijzen, dan spreken we weer verder.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

De meeste tijdswinst is inderdaad te behalen in de kwaliteit van de toevoegingen zelf (zodat ze in een keer geaccepteerd kunnen worden) en niet de beoordelingstijd daarvan.

narva77 (crew films)

• 12722 messages
  • 6540 votes

jarno1975 wrote:

Dat vind ik een beetje onzin. Het ene Crewlid is het andere niet.

De één heeft misschien véél meer tijd dan de ander. De één heeft misschien een dagbesteding, zoals school, studie en/of werk.

De ander zit misschien thuis, is werkloos of zit in de WAO enz.

Datzelfde geldt óók voor de "gewone" Users.

Ik denk dat de Crewleden "naar kunnen" of "naar vermogen" allemaal hun steentje bijdragen! Met de nadruk op "naar vermogen"!

Bovendien zijn de Crewleden allemaal "vrijwilligers", net zoals de gewone Users die films toevoegen!

MovieMeter is (bij mijn weten) géén commercieel bedrijf waar zoveel mogelijk winst moet worden behaald.

Ík heb i.i.g. nog nooit kwartaalcijfers of jaarcijfers van MM mogen inzien.

stephan73 wrote:

Precies, vind ik ook. Alhoewel ik me daar óók wel eens schuldig aan heb gemaakt hoor...

Maar bv. afgelopen maandag 3 mei hebben ze toch écht een hele grote inhaalslag gemaakt volgens mij!

Natuurlijk óók om die 66.000 films te bewerkstelligen, maar buiten dat heb ik nog nooit zoveel toevoegingen op één dag gezien volgens mij!

Daar zaten zélfs drie (jawel, het is niet te geloven!!) toevoegingen van mij bij;

Een docu over Juliette Binoche, die had ik afgelopen zaterdag ingestuurd!

De docu "Patrasche", die had ik pas zondag jl. ingestuurd!

Én de docu "Drie Kameraden", die heb ik zelfs pas op die dag zélf (maandag) ingestuurd, en die stond dus al binnen een X-aantal uren op de site!!!

Dus mij hoor je niet klagen.

Knisper wrote:

Wij zijn ook een groep vrijwilligers hoor.

Moeten ook werken, sporten, douchen, studeren, feesten etc. Een quota is dan ook echt op zijn plaats... Nogal een onbeschofte opmerking.

Precies, wat ik zelf ook al zei; we zijn allemaal maar vrijwilligers. Dat geldt voor de Crewleden en Moderators, maar óók voor de "gewone" Users die films toevoegen!

Edit: maar misschien kan dit beter in het Forumtopic "Zelf Films Toevoegen op MM"...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > Gebruikersmijlpalen

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

25.000 regisseurs op MovieMeter!

Afgaande op onze statistieken maakt een regisseur gemiddeld 2,69 films.

• 10970 messages
  • 2790 votes

Gefeliciteerd MM!

wimnoot

• 3963 messages
  • 3922 votes

Mooi getal MM!

ps: Betekent dit dat jullie vandaag geen films van nieuwe regiseurs toevoegen?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja, veel te mooi rond getal.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Mooi aantal hoor

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

kappeuter wrote:

25.000 regisseurs op MovieMeter!

Afgaande op onze statistieken maakt een regisseur gemiddeld 2,69 films.

Jé best weinig eigenlijk. Zijn er waarschijnlijkbest wat met 0 stemmen.

stephan73

• 6269 messages
  • 14440 votes

yeyo wrote:

Net m'n duizendste stem geplaatst!

...al was het wel voor een bedroevend slechte film.

Ik denk dat je die hier moet plaatsen. Dit topic gaat over de mijlpalen die Moviemeter heeft gehaald!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.