• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.614 votes
Profile

MovieMeter mijlpalen

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ja, en toch heeft bijna nooit iemand van die film gehoord als je de titel noemt.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Hannibal wrote:

Ja, en toch heeft bijna nooit iemand van die film gehoord als je de titel noemt.

Klopt, als je die titel tegen iemand zegt, die niet zo met films bezig is krijg ik steeds een rare blik.

OT_Stijn

• 129 messages
  • 522 votes

Dat valt mij ook heel hard op. Iedereen kent de godfathers, Scarfeces en pulp Fictions van de cinema. Maar als je aan willekeurige mensen op straat vraagt wat The Shawshank Redemption hen zegt, dan ben ik er bijna zeker van dat de helft hem niet kent.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Maar de mensen die geintereseerd zijn in films kennen hem zeker weten wel!!!

Hankster

• 216 messages
  • 1030 votes

en toch blijf ik het een overgewaardeerde film vinden. Hij is goed, zeker .. maar zoveel beter dan het toch erg sterke Green Mile? Zelfs beter dan een Once Upon A Time In The West of Goodfellas?

naja .. zal wel 'smaak' zijn

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Uiteraard veel beter dan Green Mile. Shawshank redemption is niet zozeer de beste film, maar wel gemiddeld de beste film. Blijkbaar worden de andere topfilms (zoals once upon a time in the west) minder gewaardeerd over het algemeen dan Shawshank redemption.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Ook: The Lord of the Rings, "The Fellowship of the Ring" moet nog 8 stemmen hebben en dan heeft de film ook de 5000 bereikt!!!

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

JohnWilliams wrote:

Ook: The Lord of the Rings, "The Fellowship of the Ring" moet nog 8 stemmen hebben en dan heeft de film ook de 5000 bereikt!!!

Ehh, volgens mij dan nog 700....

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Ben nooit goed in Rekenen geweest...

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Lonesome Dove mag eindelijk in de miniserie toplijst .

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

(afbeelding)

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

En dan te bedenken dat ik toevallig net ook weer een film aan het toevoegen ben. Nu maar hopen op een milde beoordeling van de crew...

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

Zeer mooie mijlpaal, bedankt iedereen voor het toevoegen en de crew voor het controleren

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Gefeliciteerd allemaal, bedankt toevoegers en kroew

P8rb

• 10773 messages
  • 1820 votes

Mooie mijlpaal, vind het toch wel verassend dat er elke dag weer een hoop films bij komen.

salvatore

• 1937 messages
  • 3236 votes

Pulp Fiction heeft ook de 5000 stemmen grens overschreden. Kan het zijn dat dit pas de 2e film is op moviemeter die dat gelukt is?

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5741 votes

Wat gaat het toch snel. Ik kan nog goed herrineren dat er bovenaan in de taakbalk "38.000" films stond.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Misschien kunnen sommige nog wel de 1ste film bedenken, overigens.........wat was de 1ste film op Moviemeter? The Lord of the Rings, the Fellowship of the Ring soms?

Tommeh

• 7317 messages
  • 3296 votes

JohnWilliams wrote:

Misschien kunnen sommige nog wel de 1ste film bedenken, overigens.........wat was de 1ste film op Moviemeter? The Lord of the Rings, the Fellowship of the Ring soms?

http://www.moviemeter.nl/film/1

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Apart!

Deze film had ik echt niet bedacht, hij is nog geeneens zo bekend als bijv. The Lord of the Rings & Jurassic Park.

Matchostomos

• 4171 messages
  • 535 votes

Het heeft bijna niets te maken met de bekendheid van de film, eerder met de release die zeer nauw samenviel met de oprichting van moviemeter.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Oké maar:"The Lord of the Rings", kwam er toch ook aan?

Matchostomos

• 4171 messages
  • 535 votes

'Kwam eraan', maar was er op dat moment nog niet zoals 'The Perfect Storm'... En wellicht zullen destijds ook andere factoren hebben meegespeeld.

L. luchtloper

• 857 messages
  • 0 votes

Misschien is deze vraag wel vaker gesteld, maar is er geen "verwacht" topic op deze site.

Was namelijk naar de Bourne Ultimatum geweest, vooraf was er een trailer te zien van een nieuwe rampenfilm die gefilmd was met een gewone camera zoals the Blair Witch Project. Een naam zag ik niet. In de bios ging ik kijken naar posters die hingen aan de muur daar hong een poster met een onthoofd Vrijheidsbeeld zonder titel met 2008 eronder. Dus ik dacht: "Dat zal wel de naam zijn." Maar op de site staat hij niet. Daarom zou het handig zijn bij een verwacht topic.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

JohnWilliams wrote:

Oké maar:"The Lord of the Rings", kwam er toch ook aan?

De site begon met het idee dat je kon zien welke films er die week in de bioscoop en videotheek uitkwamen. Vandaar dat ik als eerste de films toevoegde die die week (september 2000) uitkwamen. Pas maanden later is hier verandering in gekomen, toen iedereen films kon gaan toevoegen. Toen kwamen er ook oude en toekomstige films bij. Maar tot die tijd voegde ik alleen elke week de nieuwe releases toe van die week.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

L. luchtloper wrote:

Misschien is deze vraag wel vaker gesteld, maar is er geen "verwacht" topic op deze site.

Het zijn dan wel geen mijlpalen, maar hier het centrale "nieuwe projecten" topic, en hier het topic over de film waar je een trailer van zag

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

L. luchtloper wrote:

Was namelijk naar de Bourne Ultimatum geweest, vooraf was er een trailer te zien van een nieuwe rampenfilm die gefilmd was met een gewone camera zoals the Blair Witch Project. Een naam zag ik niet. In de bios ging ik kijken naar posters die hingen aan de muur daar hong een poster met een onthoofd Vrijheidsbeeld zonder titel met 2008 eronder. Dus ik dacht: "Dat zal wel de naam zijn." Maar op de site staat hij niet. Daarom zou het handig zijn bij een verwacht topic.

Het forum kent in het gedeelte films al het deel-forum "Nieuws" waar al over toekomstige produkties gebabbeld wordt, incl. de film waar je naar op zoek bent... klikkerdeklik

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.