- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- MovieMeter Wiki
MovieMeter Wiki
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
De hoofdpagina is nu al meer dan 3000 keer bekeken 
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Het eerste echte artikel (knock-out) is over de 500 grens. Voor vrijwilligers, die graag willen helpen om de MovieMeterWiki completer te maken, maar niet weten wat ze zouden kunnen doen, is er nu een lijst samengesteld. Het hoeft niet in een keer goed te zijn. Een begin is al heel wat.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Ik zal me er binnenkort eens over buigen, nu de bioscoopdata voor zover mogelijk bijna klaar zijn.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Mijn laptop heeft de geest gegeven dus ik ben voorlopig niet actief op MovieMeter en de Wiki, maar mijn voornemen om op de meeting te komen staat nog steeds (mits het mij lukt om afspraken te maken) Gr. Yekezzez
ps. mogen er afspraken komen kunnen deze gestuurd worden naar mijn pm. Ik kijk deze morgen nog even na.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Is er ook een MovieMeter Wiki chatkanaal, en zo niet, waarom niet! Ik heb hulp nodig!!! 
Ik begin er anders wel één op Quicknet, ik zie wel of er iemand komt. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er is iets mis met de hoofdpagina van de Wiki, begrijp zelf te weinig van het geheel om nou te kunnen zeggen waar het aan ligt. Is er iets fout gegaan bij het importeren van de Wiki-database naar deze server? of is alleen de hoofdpagina bij een bewerk-actie kapot gegaan?
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
De te bewerken tekst klopt, er lijkt alleen iets mis te zijn met de interpretatie van die tekst. Met name de tabelcode.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Heel vreemd, want ik heb gewoon een kopie gemaakt van de oude Wiki-bestanden. Niet de meest recente versie gedownload ofzo... 
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Ik heb gisteren niet naar de recente wijzigingen gekeken, maar blijkbaar zit er iemand met spam te fucken. Ook in de sjablonen, vandaar dat het er zo vreemd uit zag. Hij is overigens nog steeds bezig, telkens onder een ander ip-adres, dus bannen heeft geen zin. Ik heb zwaar het vermoeden dat er een scriptje op wiki.moviemeter loopt gezien de willekeurige tijden en de willekeurigheid van pagina's waarop hij zijn spam dropt.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Anders moet de boel gewoon dicht, jammer maar helaas. Er is vast wel een mogelijkheid om de boel alleen door bepaalde personen editbaar te maken?
bedankt in ieder geval
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Een mooie oplossing.
Een puntje : de afbeeldingen zijn niet te zien.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De Wiki deed om een of andere reden helemaal niets meer. Heb een nieuwe versie gedownload, daar zojuist de oude images directory overheen gekopieerd, en nu lijkt het weer goed?
in de config staat nu dat je ingelogd moet zijn om te kunnen bewerken
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Kunnen nu alleen nog maar leden van de crew de boel updaten?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
in de config staat nu dat je ingelogd moet zijn om te kunnen bewerken
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ja, maar als ik probeer in te loggen wordt dit niet geaccepteerd.
Territoria
-
- 27 messages
- 0 votes
Als ik wil inloggen op MoviemeterWiki krijg ik onderstaande melding:
"Er bestaat geen gebruiker met de naam "Territoria". Controleer uw spelling, of gebruik onderstaand formulier om een nieuw gebruikersprofiel aan te maken."
Er staat dat ik onderstaand formulier moet gebruiken, maar die zie ik nergens staan.
Zie ik iets over het hoofd of kan men zich niet inschrijven?
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
De gebruikerslijsten van de wiki zijn niet gesynchroniseerd met die van MovieMeter. Je zult je hiervoor apart/opnieuw moeten inschrijven wil je wijzigingen kunnen maken.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Maar waar moet je je dan inschrijven? Ik kan het nergens vinden.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Geen idee, het inschrijfveld lijkt afwezig te zijn.
Lijkt me niet dat dit de bedoeling is van het weren van anonieme gebruikers.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Het inschrijfveld verschijnt wel als je eenmaal ingelogd bent, maar dan heb je er natuurlijk niets meer aan. Waarschijnlijk is ergens iets verkeerd ingesteld.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Verkeerde instelling inderdaad, moet weer werken! excuus
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Aan de persoon die vanmiddag wat u/jij-wijzigingen onder het Testaccount heeft uitgevoerd: ik waardeer de moeite die je hierin gestoken hebt, maar in het verlengde van de terminologie op MM zelf was het idee om de gebruiker overal te tutoyeren. Dit soort algemene richtlijnen zouden eigenlijk nog ergens in een document verwoord moeten worden (net als wat aanwijzingen over hoe een artikel standaard opgebouwd zou moeten zijn), maar dat is er voorlopig nog niet. Voor vragen en overleg over het beleid kan je vooralsnog op de centrale discussiepagina terecht.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zie nu pas dat er nog een logootje geplaatst moet worden, waarom staat daar standaard niet gewoon het normale logo 
Heb op MusicMeter een topic geopend over de eventuele MusicMeterWiki, met daarin ook de vraag of het misschien beter is een gezamenlijke Wiki te maken gezien de grote overlap. Wat vinden de MovieMeterWiki-enthusiasts?
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Ik weet niet of die overlap groot genoeg is. MuMe evolueert toch een hele andere kant op. Teksten van de top 250 die voor beiden een andere betekenis krijgen, de crew, de benaming van topics, posters die op MM zijn toegespitst etc.
Beter lijkt mij een aparte Wiki waarbij teksten natuurlijk wel grotendeels overgenomen kunnen worden. De vraag is natuurlijk of je genoeg vrijwilligers krijgt. Het animo was/is hier ook niet erg hoog. Ik wil me best opofferen voor wikificatie, maar kan/wil me niet bemoeien met de inhoud.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja losse Wiki lijkt me inderdaad ook beter. Verdere discussie maar op MusicMeter dan.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb de Wiki software bijgewerkt naar de meest recente versie. Als jullie fouten of problemen tegen komen dan hoor ik het graag.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er komen steeds meer spamaccounts bij op de Wiki, het verplicht stellen van registratie lijkt niet het gewenste resultaat te hebben. Voorlopig is het niet mogelijk om accounts aan te maken op de wiki. Hopelijk willen de personen die wel een account hebben meehelpen om de boel waar nodig op te schonen, zie de pagina "recente wijzigingen". Bedankt!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
heb in een klap een hele zooi accounts en pagina's verwijderd, hopelijk zat er geen "echte" data tussen