- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Als iemand deze film gaat toevoegen, krijgt hij/zij eeuwige respect van mij.
Ik zal eens een poging doen
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik zal eens een poging doen
Ik was er ook al mee bezig.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Iedereen wil natuurlijk dat eeuwige respect binnenhalen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Iedereen wil natuurlijk dat eeuwige respect binnenhalen.
Nee, dat niet gewoon die titel in mijn lijst 
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Ik lees nu net je bericht pas 606, maar waarom geef je hier niet aan dat je hem gaat insturen VOORDAT je er aan begint???
Nou ik heb hem in ieder geval ook ingestuurd.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik lees nu net je bericht pas 606, maar waarom geef je hier niet aan dat je hem gaat insturen VOORDAT je er aan begint???
Nou ik heb hem in ieder geval ook ingestuurd.
Iedereen maakt wel eens een foutje, het is de eerste keer dat ik net te laat ben met reageren.
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11877 votes
Is die film overigens wel toevoegbaar? 
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Straight to video is volgens mij altijd toevoegbaar mits via de normale wegen verkrijgbaar. De film is zowel in 2004 als in 2007 op dvd verschenen (2 verschillende distributeurs)
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
leuk poster gevonden (1975), wie wil even helpen voor nl plots vertalen?
Het is western 
Three young women who posed as the daughters of an elderly homesteader find out that he has been falsely accused of murder, convicted and sentenced to hang. They hatch a plot to smuggle him out of prison
dank
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Drie jonge vrouwen die zich voordeden als de dochters van een oude landeigenaar komen erachter dat deze man onterecht is beschuldigd van moord. Hij is veroordeeld tot de doodstraf en nu bedenkt het groepje een plan om hem uit de gevangenis te bevrijden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Toch maar weer eens een oproep aan de mods wat betreft de richtlijnen bij het toevoegen van films.
De laatste tijd zie je toch steeds meer dat distributie van films over sociale netwerken en/of streaming services verloopt. Ik begrijp dat het nodig is om zoveel mogelijk de amateurfilms van MM te mijden, maar het ligt toch wat genuanceerder.
Zeker wanneer de regisseur wel al zogenaamd professioneel materiaal uitgebracht heeft (met DVD releases ed). Het lijkt me dan ook dat wanneer een regisseur reeds op MM staat en hij brengt een film uit via een alternatief kanaal, dit eigenlijk geen probleem zou mogen opleveren.
Een andere vraag is of het aanbieden van een film als grote filmmarkten (zoals Cannes) ook als criterium zou kunnen gelden? Ik ken niet genoeg van die markten maar neem aan dat niet jan en alleman daar met z'n film loopt te leuren?
Uiteindelijk zal er naar verwachting wel een specifieke VOD passage komen, maar vooralsnog komen de 'serieuzere' films wel op DVD of blu-ray uit.
We zullen jouw feedback meenemen bij het opstellen van eventuele nieuwe regels.
Ik heb overigens begrepen dat op Cannes juist ook veel B-films worden verhandeld.
De markt staat volgens mij los van het festival en het aanbieden van een film op een filmmarkt lijkt me niet echt een bruikbaar criterium. Het aanbieden heeft niet altijd een release tot resultaat.
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Wie heeft even zin NL plots vertalen? Poster gevonden.
It was filmed on location at Father Flannagan's Nebraska-based home for troublesome and troubled youths, but the story is strictly contemporary. Art Carney stars as a crusty, outspoken priest on the verge of being forcibly retired. But before he is put out to pasture, Carney vows to provide comfort and guidance to a hostile new arrival at Boy's Town (Casey Siemaszko), who has been abandoned by his abusive, alcoholic mother.
Dank!
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Wie heeft even zin NL plots vertalen? Poster gevonden.
It was filmed on location at Father Flannagan's Nebraska-based home for troublesome and troubled youths, but the story is strictly contemporary. Art Carney stars as a crusty, outspoken priest on the verge of being forcibly retired. But before he is put out to pasture, Carney vows to provide comfort and guidance to a hostile new arrival at Boy's Town (Casey Siemaszko), who has been abandoned by his abusive, alcoholic mother.
Dank!
Michael T. O'Halloran is een uitgesproken priester die op het punt staat om met pensioen te gaan. Maar voordat het zover is beloofd hij om Andy Grainger, een vijandige jongen die verlaten is door zijn gewelddadige, drankverslaafde moeder, te helpen.
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Als iemand deze film gaat toevoegen, krijgt hij/zij eeuwige respect van mij.
Maak het lijstje voor de regisseur ook even af dan.
Nieuwe titel voor toe te voegen: Bikini Girls on Dinosaur Planet
Respect gaat dan weer omhoog met +9001.
-
- 10971 messages
- 2790 votes
@EW101: ik zal er eens mee beginnen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
@EW101: ik zal er eens mee beginnen.
hehe weer net te laat, maar nu was ik nog niet bezig. 
-
- 10971 messages
- 2790 votes
hehe weer net te laat, maar nu was ik nog niet bezig.
Doe jij ze maar dan, ik heb er nu toch weinig zin in.
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Als ik nog wat (aparte) titels vind , zet ik ze wel hier neer. Ik houd me dan verder alleen bezig met toevoegen op gamesmeter. Dat heb ik al lang niet meer gedaan , dus ik ga maar weer eens beginnen daarmee.
De teller is een beetje op 111 toevoegingen blijven hangen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Oke thx jarno
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Michael T. O'Halloran is een uitgesproken priester die op het punt staat om met pensioen te gaan. Maar voordat het zover is beloofd hij om Andy Grainger, een vijandige jongen die verlaten is door zijn gewelddadige, drankverslaafde moeder, te helpen.
@dank je wel Jarno
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Iemand zin om deze film toe te voegen. Beetje een lastig plot:
Plot en poster:
http://twitchfilm.com/news/2011/12/the-director-and-star-of-the-artist-are-two-of-the-players.php
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
Ingestuurd. En bedankt voor de tip Jarno! 
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Jij bedankt voor het insturen! 
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Afgekeurd, wie wil iets even NL plots vertalen?
The film recounts Gregory's efforts to become the first white player on Grambling College's all-black football team. Harry Belafonte made his TV-movie debut as legendary Grambling coach Eddie Robinson.
Crew wil iets uitbreiding..
mijn plots:
Het verhaal gaat over Jim Gregory (Bruce Jenner), Olympisch atleet , een Californische middelbare scholier annex succesvolle quarterback, die de enige blanke speler wordt van de Grambling College rugbyploeg.
dank!
-
- 10971 messages
- 2790 votes
@Decec: dan moet je ook een uitgebreider Engelstalig plot hebben natuurlijk 
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
dat wel,maar ik kon verder niet te vinden.
dus er kan nog niet (Engelse plots) tekst toevoegen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.