• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.188 actors
  • 9.373.531 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Malick wrote:

Maar wat als het op Filmfestivals vertoond is?

Dan is het in sommige gevallen toegestaan, als de festivals enig aanzien hebben tenminste.

Ik denk dat het in dit geval wel zou moeten kunnen, maar het is aan de crew.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Hannibal wrote:

(quote)

Dan is het in sommige gevallen toegestaan, als de festivals enig aanzien hebben tenminste.

Ik denk dat het in dit geval wel zou moeten kunnen, maar het is aan de crew.

Dat hoop ik ook, als het crew dit leest geef me maar een seintje

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Wie wil dit vertalen

follows a tormented woman on her journey to discover where her past is leading her. Pamela Garret (Krista Grotte), a photographer for a busy newspaper company has just taken a life altering photograph. After her boss, Cameron (...Stephen Geoffreys) hands her an easy assignment, she takes a photograph that will have her emerged into chaos. As she searches for help within her friend Dylan (Brooke McCarter) in a lost city filled with a dark mystery, in this insane situation she soon realizes that no one can help her. When trusting people around you is not an option, it's her past that can bring her down.

link plot

Pagina niet gevonden | Facebook

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Dan hoor ik het wel. Want The Passing heeft op een heleboel Filmfestivals / Museums gedraaid.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

jarno1975 wrote:

(quote)

Zal hem insturen. Edit: done!

Thanks Jarno!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

606 wrote:

Wie wil dit vertalen

follows a tormented woman on her journey to discover where her past is leading her. Pamela Garret (Krista Grotte), a photographer for a busy newspaper company has just taken a life altering photograph. After her boss, Cameron (...Stephen Geoffreys) hands her an easy assignment, she takes a photograph that will have her emerged into chaos. As she searches for help within her friend Dylan (Brooke McCarter) in a lost city filled with a dark mystery, in this insane situation she soon realizes that no one can help her. When trusting people around you is not an option, it's her past that can bring her down.

link plot

Pagina niet gevonden | Facebook

Iemand die het wil doen

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

We volgen een gekwelde vrouw in haar zoektocht naar de bedoeling van haar verleden. Pamela Garret is werkend als fotografe bij een druk krantenbedrijf. Ze heeft zojuist gekozen voor een leven naast haar beroep maar nadat haar baas Cameron een simpele opdracht had gegeven kiest ze helaas voor een foto die haar in de moeilijkheden brengt. In een verloren stad gaat ze op zoek gaat naar hulp samen met haar vriend Dylan maar al snel komen ze erachter dat er in deze bizarre situatie niemand is die haar kan helpen. Het vertrouwen van mensen om haar heen is geen optie en daardoor kan Pamela wel eens getoffen worden door haar verleden...

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Dankje John

beavis

• 6627 messages
  • 14795 votes

een andere kidnapped dan de no wave film die ik in gedachte had

maar wederom zeer veel dank!!

ook aan decec en 606!!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Malick wrote:

Wie heeft er zin om deze films / documentaires / videokunst toe te voegen?

Dat is alvast 1

Hatsu Yume (1981)

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Kijk eens aan.

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Wie kan me even helpen? (afgekeurd)

Steele plays Princess Asa, a high priestess of Satan who is gruesomely executed in 1600s Moldavia by having a spiked mask hammered into her face. Before she dies, Asa vows revenge on the family who killed her and returns from the grave two centuries later to keep her promise. In a striking resurrection scene replete with bats, scorpions and fog, Asa rises from the tomb to claim her bloody vengeance. With vampires, bubbling flesh, dank crypts, undead servants and torch-bearing mobs, the plot is a little ripe, but the visuals are Bava's primary consideration. The atmosphere is so heavy and the imagery so dense that the film becomes nearly too rich in texture, but the sheer, ghastly beauty of it all is entrancing.

dank!

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Prinses Asa, een hoge priesteres van Satan, werd in het jaar 1600 te Moldavia op gruwelijke wijze geëxecuteerd doormiddel van een gespijkerd masker dat in haar gezicht werd getimmerd. Voordat ze stierf verzekerde Asa dat ze wraak zou nemen op de familie die haar gedood had en twee jaar later staat ze op uit haar graf om haar belofte waar te maken. In een enthousiaste revanche, aangevuld met vleermuizen, schorpioenen en kikkers, komt ze terug in het leven met als doel om haar misdadigers te berechten. Vergezijld door vampieren, bruisend vlees, grafkelders, halfdode obers en opstandige maffia moet Asa haar weg zien te vinden...

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

@john dank je wel

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Het is tijdelijk niet mogelijk om films en regisseurs toe te voegen of te corrigeren.
Huh?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Sinds een paar weken zijn er problemen met de snelheid van de site. Ik vermoed dat deze te maken kunnen hebben met het doorvoeren van correcties en toevoegingen. Om dit probleem te onderzoeken is het tijdelijk niet mogelijk om toe te voegen en te corrigeren. Ik hoop hiermee meer duidelijkheid te krijgen, ben benieuwd of de problemen nu verdwijnen.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Jordy wrote:

Sinds een paar weken zijn er problemen met de snelheid van de site. Ik vermoed dat deze te maken kunnen hebben met het doorvoeren van correcties en toevoegingen. Om dit probleem te onderzoeken is het tijdelijk niet mogelijk om toe te voegen en te corrigeren. Ik hoop hiermee meer duidelijkheid te krijgen, ben benieuwd of de problemen nu verdwijnen.

Oke, hoop niet dat het lang duurt of films verdwijnen in de lijst.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

He verdorie, wilde net de nieuwe Spiderman insturen

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Wat is ingestuurd blijft staan neem ik aan?

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Ja, ik neem aan van wel. Tenminste, ik kan zien hoeveel films in de wachtrij staan, alleen niet welke films.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja alles blijft staan.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Toevoegingen gaan weer open, het probleem is hier niet mee opgelost dus ik ga verder zoeken.

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

net afgekeurd, wie heeft even zin NL plots vertalen?

Dante Trilli is a schoolteacher in Southern Italy who takes a teaching job in Milan. Pilade Mucci, a friend of Dante's from childhood, also works there, and the two are happily reunited. At the school, Dante becomes smitten with the lovely Laura, a substitute teacher. She soon leaves the school, however, when she gets a high-paying job as a model. The unhappy Dante turns his attention to assisting Pilade in promoting one of his inventions, and although their efforts, at first, bring them to the brink of financial ruin, their fortunes are restored when an industrialist buys the patent. Pilade also hires Dante and puts him in charge of public relations, but while attending the school's award ceremony, Dante realizes he belongs with the students and decides to remain a teacher.

Dank!

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Decec wrote:

net afgekeurd, wie heeft even zin NL plots vertalen?

Dante Trilli is a schoolteacher in Southern Italy who takes a teaching job in Milan. Pilade Mucci, a friend of Dante's from childhood, also works there, and the two are happily reunited. At the school, Dante becomes smitten with the lovely Laura, a substitute teacher. She soon leaves the school, however, when she gets a high-paying job as a model. The unhappy Dante turns his attention to assisting Pilade in promoting one of his inventions, and although their efforts, at first, bring them to the brink of financial ruin, their fortunes are restored when an industrialist buys the patent. Pilade also hires Dante and puts him in charge of public relations, but while attending the school's award ceremony, Dante realizes he belongs with the students and decides to remain a teacher.

Dank!

Hoeft niet meer vertalen, tijd is voorbij

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Wie? Her Private Hell (1968)

(genre: drama)

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Wordt gezien als seks film dus niet toevoegbaar.

Filmweb - de Filmkrant net-versie van mei 2009, nr 310

Paalhaas

• 1582 messages
  • 2569 votes

Wie wil deze film even toevoegen?

Letters from the Big Man (2011) - IMDb

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.