- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
"Kruh in Mleko" zojuist ingestuurd!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Elopement (2010). Net gezien, had hier nog 0 stemmen en 0 reacties.
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Heb een paar films die ik graag zou willen toevoegen maar waar ik geen (goede) plaatjes/posters en plotjes voor kan vinden waaronder enkele made-for-tv werkjes, het gaat om de volgende titels,
The Counterfeit Killer (1968) - IMDb
Nightmare County (1977) - IMDb
Shock Chamber (TV 1985) - IMDb
Les chiens chauds (1980) - IMDb
"Hallmark Hall of Fame" Eric (TV episode 1975) - IMDb
Als iemand daarmee zou kunnen helpen, graag!!
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Heb een paar films die ik graag zou willen toevoegen maar waar ik geen (goede) plaatjes/posters en plotjes voor kan vinden waaronder enkele made-for-tv werkjes, het gaat om de volgende titels,
Misschien kan je hier wat mee; het is niet veel helaas:
http://www.cinema.nl/films/360892/eric
Plaatje/still of poster van "Eric" is wat lastig, kan nog geen geschikte vinden.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Toch nog iets gevonden op Cinema.nl, onder de Engelse titel "Hot Dogs":
"Wanneer Montreal in zedeloosheid ten onder dreigt te gaan, krijgt een succesvolle fatsoensrakker met de toepasselijke bijnaam Mister Clean, de leiding over de zedenpolitie. Zijn opdracht: schoon schip maken. Het hoofd bieden aan vrouwelijk schoon blijkt echter onbegonnen werk in deze onschuldige en soms amusante sekskomedie."
http://www.cinema.nl/films/...
Poster:

http://www.allmovie.com/wor...
T'is niet veel, maarja...
Succes! 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Kan ik die toevoegen ? of is die voor een ander.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Decec
-
- 6743 messages
- 8586 votes
Wie kan mij helpen voor NL plots vertalen?
The young blacksmith Thor lives happily with his single mother in a peaceful little village. The legend says he is the son of Odin, the King of the Gods. Therefore the fellow villagers believe that the terrifying Giants will never attack them. But they are terribly mistaken. A Giant army crushes the village and takes the villagers to Hel, the Queen of the Underworld. Thor is knocked out and left behind. He sets out to save his friends with the hammer Crusher - who claims to be a magical weapon!
Alsjeblieft? 
Decec
-
- 6743 messages
- 8586 votes
Wie kan mij helpen voor NL plots vertalen?
The young blacksmith Thor lives happily with his single mother in a peaceful little village. The legend says he is the son of Odin, the King of the Gods. Therefore the fellow villagers believe that the terrifying Giants will never attack them. But they are terribly mistaken. A Giant army crushes the village and takes the villagers to Hel, the Queen of the Underworld. Thor is knocked out and left behind. He sets out to save his friends with the hammer Crusher - who claims to be a magical weapon!
Alsjeblieft?
Alsjeblieft?
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
De jonge smid Thor leeft een gelukkig leven, samen met zijn alleenstaande moeder in een klein vredig dorpje. De legende wil dat hij de zoon is van Odin, koning der goden. Zijn dorpsgenoten geloven daarom dat de goden hun dorp nooit zullen aanvallen. Die gedachte blijkt echter een gruwelijke fout. Een gigantisch leger vermorzelt het dorp en de dorpelingen worden meegenomen naar Hel, de koningin van de onderwereld. Thor is buiten bewustzijn geslagen en wordt achtergelaten. Thor trekt er op uit, samen met zijn magische hamer Crusher, om zijn vrienden te redden.
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
@Narva, was dit topic eventjes uit het oog verloren, bedankt voor je hulp man!! 
En 606, als je hem graag wilt toevoegen mag dat gerust hoor...
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
En 606, als je hem graag wilt toevoegen mag dat gerust hoor...
Dank je wel 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wie kan er een release vinden van Docu khodorkovsky
Ik weet dat het een Wereld première heeft maar is dat genoeg
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7279 votes
Waar staat dat de film een wereldpremière heeft gehad? Met wereldpremière wordt hoogstwaarschijnlijk het moment bedoelt dat de film voor het eerst werd vertoond in de wereld. Betekent iets anders dan wereldwijde vertoningen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Waar staat dat de film een wereldpremière heeft gehad? Met wereldpremière wordt hoogstwaarschijnlijk het moment bedoelt dat de film voor het eerst werd vertoond in de wereld. Betekent iets anders dan wereldwijde vertoningen.
Anti Mikhail Khodorkovsky film gestolen, net voor de wereld première | Nieuws - whatspace.nl
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7279 votes
Het gaat hierom 606 (zie wiki):
filmfestival
Films die minimaal op twee festivals hebben gedraaid in verschillende landen.
Voldoet de filmrelease niet aan een van bovenstaande distributie-eisen, dan wordt de film als amateurfilm beschouwd en komt de film niet in aanmerking voor plaatsing op de site. Belangrijk: indien een film niet op imdb staat, svp meer dan 1 bron bijvoegen waaruit de release van de film blijkt (bios, dvd, tv, festivals).
Jij moet dus proberen aan die laatste regel te voldoen. Althans, daar info over leveren. Je hebt alleen info aangeleverd waaruit blijkt dat de film op één festival heeft gedraaid.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Dank je wel
Oh, en ik wordt niet bedankt? Terwijl ik toch met al die info kwam. Typisch, erg typisch weer....
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
[Oh, en ik wordt niet bedankt? Terwijl ik toch met al die info kwam. Typisch, erg typisch weer....
Oh nee, natuurlijk ook jij bedankt.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Jij moet dus proberen aan die laatste regel te voldoen. Althans, daar info over leveren. Je hebt alleen info aangeleverd waaruit blijkt dat de film op één festival heeft gedraaid.
Zoals dit
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Dan is het goed. En terecht... 
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7279 votes
Uuuh.. Hieruit blijkt i.d.d. één festivalrelease.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Iemand die de docu "Imprisoned to be free" van Suzanne Gerecke wil toevoegen?
Deze komt vanavond op CANVAS.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Iemand die de docu "Imprisoned to be free" van Suzanne Gerecke wil toevoegen?
Deze komt vanavond op CANVAS.
doe ik wel
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Even een vraagje/opmerking:
In zie in de Rejections de film "Herz - Modern Möbliert" (1940) staan.
Daar wordt door de crew de vraag gesteld; "wat is een huishouding voeren?".
Maar dat is toch gewoon correct Nederlands; een huishouding voeren?
Misschien kennen ze die uitdrukking in Vlaanderen niet, maar in Nederland toch wel?
http://www.moviemeter.nl/re...
Gewoon een vraagje, vond het een beetje vreemd.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Ik ken de uitdrukking inderdaad niet, maar ze is inderdaad wel correct (al weet ik nog steeds niet wat ze betekent, maar da's eerder mijn probleem
). Maar los daarvan blijft het een beperkt plot.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Dat het plot te beperkt is, begrijp ik. Maar ik vroeg me gewoon af of jij bekend was met die uitdrukking. 
Decec
-
- 6743 messages
- 8586 votes
't komt uit cinema.nl, hoor. (ligt niet aan mij)... 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.