• 178.221 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.385 actors
  • 9.375.149 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

606 wrote:

(quote)

Zou je denken

Ja, zou ik idd denken.

Je kan niet ontkennen dat ik de regisseur er nog expliciet bij had gezet, bij mijn bericht? Toch?

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

narva77 wrote:

Je kan niet ontkennen dat ik de regisseur er nog expliciet bij had gezet, bij mijn bericht? Toch?

Dat heb ik ook niet ontkent.

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

wie kan deze even controleren ?

Vertaald door mij.

Peter King Jr. ontdekt dat zijn vader alles heeft opgenomen wat er gebeurd is in zijn ouderlijk huis.Dit komt tevoorschijn nadat ze het hele huis hebben schoongemaakt voordat het wordt teruggevorderd. Met slechts vijf dagen te gaan moet hij verzoenen met een verleden, wel hem dat altijd heeft weer houden van de toekomst door een slechte kindertijd.

Origineel

Peter King discovers that his father had audio recorded everything that happened in his childhood home. This comes as Pete and his family clean out the house before it is repossessed. With only five days left, he must reconcile with a past that has always kept him from his future and the God he learned to despise in his childhood

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7279 votes

Peter King ontdekt dat zijn vader alles wat er gebeurd is in zijn ouderlijk huis op audio heeft opgenomen. Peter en zijn familie komen hier achter wanneer ze het huis schoonmaken voordat het door anderen wordt ingenomen. Met slechts vijf dagen te gaan moet hij zich verzoenen met een verleden dat zijn toekomst altijd heeft belemmerd en de God die hij in zijn kindertijd heeft geleerd te verachten.

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

Bedankt Zinema

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Wie kan/wilt even de docu "Recessionize! For fun & profit!" toevoegen?

Deze komt vanavond in "Virus" op CANVAS!

http://www.idfa.nl/nl/

http://www.youtube.com/

http://virus.canvas.be/viru

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

narva77 wrote:

Wie kan/wilt even de docu "Recessionize! For fun & profit!" toevoegen?

Deze komt vanavond in "Virus" op CANVAS!

http://www.idfa.nl/nl/

http://www.youtube.com/

http://virus.canvas.be/viru

Doe ik wel voor je

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

Ik zoek een uitgebreider plot van

Le Cose che Restano.

Moet meer weten over wie zijn de hoofdpersonages, wat is die pijnlijke gebeurtenis, hoe gaan ze hiermee om, etc.. Nu is het nogal algemeen

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

606 wrote:

(quote)

Doe ik wel voor je

Bedankt 606! Ook namens Speedy23.

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

narva77 wrote:

Bedankt 606! Ook namens Speedy23.

You're welcome

Kan jij me helpen met mijn vraag stelling van het vorig bericht.

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Nee sorry, ik kan even niks vinden. Maar ik heb ook geen tijd nu, want ik moet zo weg!

Als goedmakertje mag je wel deze docu toevoegen van mij, want ik kom er zelf even niet aan toe:

"The Real Bonnie and Clyde"

http://www.humo.be/

http://tvgids.mobi/1894423-...

Deze komt vanavond op CANVAS om 22.05 uur!

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

narva77 wrote:

Nee sorry, ik kan even niks vinden. Maar ik heb ook geen tijd nu, want ik moet zo weg!

Als goedmakertje mag je wel deze docu toevoegen van mij, want ik kom er zelf even niet aan toe:

"The Real Bonnie and Clyde"

http://tvgids.mobi/1894423-...

Deze komt vanavond op CANVAS om 22.05 uur!

Oke thx

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2791 votes

Voor de liefhebber: Reflejos (2002) - IMDb

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

Wie wil deze even controleren op spel fouten ect

Oskar Schindler was een Duitse zakenman en industrieel beheerder die Joden beschermde tegen de Nazi's tijdens de tweede wereldoorlog 1939 / 1945. Na de oorlog pleite Oskar ervoor de de Joden konden werken in zijn fabrieken om zo aan de dood te kunnen ontsnappen, of aan de concentratie kampen. Zijn werk werd geprezen door en redden duizenden Joden. Oskar werd een held in Duitsland en Israël. In deze documentaire komen ook de mensen aan bod die door Oskar schindler zijn gered.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

De online vertaal machines maken nog al is een foutje, blijkt wel weer! Hier de gecorrigeerde versie! Heb overigens veranderd dat Oscar na de oorlog de joden hielp. Want volgens mij was hij vooral tijdens de oorlog actief bezig de Joden te redden!

Oskar Schindler was een Duitse zakenman en industrieel beheerder die de Joden beschermde tegen de Nazi's tijdens de tweede wereldoorlog 1939 / 1945. Tijdens en na de oorlog pleite Oskar ervoor dat de Joden konden werken in zijn fabrieken om zo aan de dood of concentratie kampen te kunnen ontsnappen. Zijn werk werd geprezen en hij redde duizenden Joden. Oskar werd een held in Duitsland en Israël. In deze documentaire komen ook de mensen aan bod die door Oskar Schindler zelf zijn gered.

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

SnakeDoc wrote:

De online vertaal machines maken nog al is een foutje, blijkt wel weer! Hier de gecorrigeerde versie! Heb overigens veranderd dat Oscar na de oorlog de joden hielp. Want volgens mij was hij vooral tijdens de oorlog actief bezig de Joden te redden!

Heej ga je mij vergelijken met de vertaal machine

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

Heb een afkeuring van een film door de still

Rules of love.

Plaatje was te wazig, alleen kan geen nieuwe vinden.

of iemand moet het goed kunnen bewerken ?

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7279 votes

Misschien moet je wat meer info geven als je geholpen wilt worden 606. Zoiets als een jaartal scheelt de helft bijvoorbeeld. Er zijn namelijk 4 films met die titel.

En als je wilt dat mensen je plaatje eventueel verbeteren moet je wel een plaatje of link naar het plaatje plaatsen nietwaar?

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

Zinema wrote:

Misschien moet je wat meer info geven als je geholpen wilt worden 606. Zoiets als een jaartal scheelt de helft bijvoorbeeld. Er zijn namelijk 4 films met die titel.

En als je wilt dat mensen je plaatje eventueel verbeteren moet je wel een plaatje of link naar het plaatje plaatsen nietwaar?

Sorry

Rules of love 2010

Door Ben fuller

Link naar filmpje voor still

TVGiDS - Rules of love op BBC 2 om 13:35 uur

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

Cool je hebt het gewoon gevonden.

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11890 votes

En nog een paar:

Ang tanging ina (2003) - IMDb

Ang tanging ina n'yong lahat (2008) - IMDb

Het derde deel heb ik zelf al toegevoegd!

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Voldoet die wel aan de eisen? Ik zie op IMDb maar één release staan, in de USA. En alléén op DVD...

Releases

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Maui is één van de eilanden van Hawaï, en dat is gewoon onderdeel van de USA.

Maargoed, met de USA en Canada zou je dus toch twee releases in versch. landen hebben. Vraag is alleen of die festivals volstaan qua relevantie/grootte enz.

Ik ga me er iig niet aan wagen. Succes!

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

narva77 wrote:

Kan/wilt er iemand de documentaire "Dichter bij de Hemel - Volendam 10 jaar later" toevoegen?

Niet goedgekeurd en verwijderd

Toelichting: Dit was onderdeel van een tv-programma, een ''soort'' reportage. Dus helaas niet toevoegbaar.

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Onderdeel van wélk programma dan? In de gidsen stond ie gewoon aangegeven als zijnde een losstaande docu hoor!

Crew?

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

narva77 wrote:

Onderdeel van wélk programma dan? In de gidsen stond ie gewoon aangegeven als zijnde een losstaande docu hoor!

Crew?

Heb net Harmjan gesproken, PM hem dan even.

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Laat maar, dat heeft geen zin meer!

Hij is immers al verwijderd, dus dan zou iemand hem opnieuw moeten toevoegen.

Dus laat maar doen dan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.