- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
Ja, want de films die nu bovenaan de lijst staan zijn nog van 25 november.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Maar volgens mij strookt dat dus niet met zijn berichtje:
Volgens mij staat Monica & David de documentaire die op dit moment draait op NL2 er ook nog niet op wel?
Doe ik die nog wel ff snel! Net stukje gezien. Zag er wel leuk uit
Als hij hem vóór vrijdag al had ingestuurd, waarom vraagt hij dan "volgens mij staat die er nog niet op?".
Als hij hem zelf voor die tijd al had ingestuurd, dan wéét hij dat toch al?
En vervolgens zegt hij:
"Doe ik die nog wel ff snel!"
m.a.w. "die ga ik nu gelijk alsnog insturen"....
Ik vind het erg vreemd allemaal.
Bovendien kreeg ik géén melding dat de docu al in de wachtrij stond, toen ik hem instuurde (mét de IMDb-code)...
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
Ik vind het erg vreemd allemaal.
Dat is inderdaad wel wat vreemd. Ik snap het dan ook niet.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Neem me niet kwalijk,... verwijder hem dan maar!
Wel raar alleen dat ik geen bericht kreeg bij het invoeren van de IMDB code. Heb niet gezien dat hij in de wachtrij stond.
Vaag,
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Uhm ik wil niet lullig doen hoor, maar die had ik afgelopen vrijdag 26 november al ingestuurd!
Mét IMDb-code notabene!
Dit is verdomme al de tweede keer dat het zo fout gaat met een toevoeging van mij!
Vorige week óók al.
@SnakeDoc,
mag ik vragen wanneer jij de docu precies hebt ingestuurd? Was dat vóór afg. vrijdag?
Dat is mijn fout. SnakeDoc vroeg me gisteravond om die docu nog snel toe te voegen omdat die net op tv was. Ik heb er niet bij stilgestaan dat iemand anders die al had ingestuurd. Credit voor die toevoeging gaat dus naar Narva77. Bij deze aangepast. Sorry Narva77 
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Voor de liefhebber:
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Dat is mijn fout. SnakeDoc vroeg me gisteravond om die docu nog snel toe te voegen omdat die net op tv was. Ik heb er niet bij stilgestaan dat iemand anders die al had ingestuurd. Credit voor die toevoeging gaat dus naar Narva77. Bij deze aangepast. Sorry Narva77
Inderdaad ... sorry!
Geeft niks, kan gebeuren! Zie PM's! 
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
ingestuurd.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
ingestuurd.
Top! Had vandaag al een iets nieuwere film van de beste man ingestuurd, dus nu staat deze er ook bij!
Thnx
Maikeru
-
- 1934 messages
- 2388 votes
Ik zag net op Nederland 2 een documentaire onder de rubriek 'close up' en ik wilde die wel toevoegen maar kan er eigenlijk geen juiste data over vinden.
http://cultuurgids.avro.nl/front/detailcloseup.html?item=fed9e56a882b3904c9522217522c13ed
Iemand een idee of dit wel toegevoegd mag worden en of het ook te doen is? Die toevoeging maakt me niet zoveel uit, maar ik wil er wel graag op stemmen.
Overigens zeer de moeite waard om te kijken.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Ik zag net op Nederland 2 een documentaire onder de rubriek 'close up' en ik wilde die wel toevoegen maar kan er eigenlijk geen juiste data over vinden.
http://cultuurgids.avro.nl/front/detailcloseup.html?item=fed9e56a882b3904c9522217522c13ed
Iemand een idee of dit wel toegevoegd mag worden en of het ook te doen is? Die toevoeging maakt me niet zoveel uit, maar ik wil er wel graag op stemmen.
Overigens zeer de moeite waard om te kijken.
Die docu is gewoon toevoegbaar, hij duurt langer dan 45 minuten, en is vanavond vertoond op de publieke omroep!
Maar die zou SnakeDoc al toevoegen, begreep ik?!
Was inderdaad een hele aardige docu, met veel bekende regisseurs en filmfragmenten.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ik had hem inderdaad gisteren al toegevoegd net na de uitzending! Was volgens mij 23:56 ofzo dat ie opgestuurd is.
Heb allen regisseur naam verkeerd gespeld!
En geen IMDB code ingevoerd omdat ik op de regisseur naam geen documentaire kon vinden. Althans niet deze!
Elisabeth Kapnist was haar naam correct!
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Maar dat weet je al. Kwestie van goed zoeken SnakeDoc. 
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Als er vandaag nog een crewlid tijd heeft.....
. Ik wil iets toevoegen.
606
-
- 23876 messages
- 12266 votes
Ben opzoek naar een plot dat niet vaag is, van de film
Dam999 uit 2011
606
-
- 23876 messages
- 12266 votes
Iemand die me daarbij kan helpen, meer uitgebreider plot met personen ect.
Horrorfreak12
-
- 375 messages
- 0 votes
606
-
- 23876 messages
- 12266 votes
Nou ik heb dit plot, en dat is te vaag en eerste zin is niet goed.
Na velen jaren weg te zijn geweest komen 2 mariniers terug naar hun land, niet wetende wat hun te wachten staat. Het verhaal draait dan ook om negen personages en een honderd jaar oude dam in een slechte staat die is gebouwd door de Britten tijdens de koloniale dagen in India. Net als de dam houdt elk personage, om verschillende redenen, iets in bedwang. Uiteindelijk breekt zowel de echte dam als de denkbeeldige, die een ieder zijn emoties tegenhoudt. De film is opgedragen aan de ramp uit 1975 met de Banqiao dam in China die 250.000 slachtoffers eiste.
Het verhaal onthult de verborgen waarheid van de leeftijd van India oude mythen en wetenschap
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Iemand die hier een plot van kan vinden?
Vind alleen maar het turkse plot.
EmilyPlays
-
- 54 messages
- 500 votes
Had met mijn dwaze kop de verkeerde Sally Lockhart toegevoegd en momenteel geen tijd,dus voor de liefhebber;
606
-
- 23876 messages
- 12266 votes
Had met mijn dwaze kop de verkeerde Sally Lockhart toegevoegd en momenteel geen tijd,dus voor de liefhebber;
Die doe ik wel.
606
-
- 23876 messages
- 12266 votes
In de wachtrij.
Op geaccepteerd en op de site
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Even voor de goede orde:
Ik heb twee docu's toegevoegd (zonder IMDb-code!) die deze week op TV komen:
"Les Ensortilèges de James Ensor" (komt vanavond/maandag op CANVAS om 23.40 uur!)
en
"The Owl in Daylight - Philip K. Dick is Here!" (komt dinsdagavond/morgen op NED2 om 23.00 uur in "Het Uur van de Wolf"!).
Dus dat hoeft niet meer.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
@606, jij had ook nog wat in de rejectionslijst staan klopt dat?
Heb het opnieuw ingevuld en ingestuurd namelijk!
606
-
- 23876 messages
- 12266 votes
@606, jij had ook nog wat in de rejectionslijst staan klopt dat?
Heb het opnieuw ingevuld en ingestuurd namelijk!
Hmm wat was het dan ?
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Weet ik niet meer
misschien zit ik ook verkeerd hoor,
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Iemand enig idee of African Cats: Kingdom of Courage (2011) - IMDb toe te voegen is? Is een documentaire maar van de makers van Earth, Deep blue en Oceans. Krijgt dan ook vast een serrieuse bioscoop release! Iemand die hier iets meer van weet? Dan kan ik aan de slag!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.