• 178.264 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.078 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7281 votes

Er zijn er tig. Eentje staat plsm 6 posts (poster) terug. Succes.

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2791 votes

Iemand die van deze 2 Engelse plots een begrijpend Nederlands plot kan maken. Is inmiddels 2 keer afgekeurd

The story revolves around the central edifice in this movie, a 100 year old Dam built by British during their colonial days in India . Like a Dam, each character in this movie, holds back their emotions for various reasons, eventually the DAM breaks along with that of its characters drawing the audience to gripping climax. The numerical 999 has got great importance in British Colonial Indian historical pages. The story reveals the concealed truth of India's age old myths and science.

The story revolves around nine characters portraying nine variants of emotion (Navarasa) and an obsolete dam. Each character holds a dam of emotions which eventually explodes along with the collapse of the mammoth edifice, replicating the worst man-made disaster witnessed in history. The question of survival rises!

Dit was mijn vertaling:

Het verhaal draait rondom negen personages en een 100 jaar oude dam gebouwd door de Britten tijdens de koloniale dagen in India. Net als de dam houdt elk personage hun emotie vast om verschillende redenen. Uiteindelijk breekt zowel de dam als de emoties van de personages.De film is opgedragen aan de ramp uit 1975 met de Banqiao dam in China die 250.000 slachtoffers eiste.

606

• 23876 messages
  • 12266 votes

Aanrader

Ark (2004)

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Net als de dam houdt elk personage hun emotie vast om verschillende redenen. Uiteindelijk breekt zowel de dam als de emoties van de personages

Het gaat m' vooral om die twee zinnen. Zijn erg vaag. Wat wordt ermee bedoelt?

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7281 votes

Als je alleen die twee zinnen wilt verbeteren:

Net als de dam houdt elk personage, om verschillende redenen, zijn emoties in bedwang. Uiteindelijk breekt zowel de echte dam als de denkbeeldige, die een ieder zijn emoties tegenhoudt.

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2791 votes

Dank je Zinema! Ik ga nog een poging doen

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7281 votes

Successos!

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Boogeyman wrote:

13 stemmen

De titel van dit topic is niet duidelijk genoeg?

mikey

• 28989 messages
  • 5141 votes

Girls on the Beach, The (1965)

Lucky Stiff (1988)

Alternatieve titel: That Shamrock Touch

Mutproben (1996)

Scenes from the Class Struggle in Beverly Hills (1989) (welke geniaal is)

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

@ Boogeyman

Voor mij hoef je het niet weg te halen. Maar het gaat hier zoals de titel al zegt enkel om films die maar 1 stem hebben op het moment dat ze hier geplaatst worden. Ik zie trouwens net dat Minotaures ook films plaatst met een hoop stemmen. Op die manier gaat het topic helaas zijn doel voorbij.

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2933 votes

Nee, je hebt eigenlijk wel gelijk. Maar omdat ik eigenlijk alleen maar linkjes zie, vroeg ik mij af, of het überthaupt wel serieus genomen word i.p.v. gewoon een film linken.

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

De documentaire "Ganavim Ba Hok" aka "Thieves by Law" ingestuurd. Deze komt morgenavond (of vanavond) op TV; op CANVAS om 23.25 uur !

Tevens draait hij op het IDFA.

Dus dat hoeft niet meer.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Heb een klein beetje twijfel gehad of het mocht, maar toch de documentaire Take That: Look Back, Don't Stare (TV 2010) - IMDb toegevoegd. Wordt 24 November uitgezonden op RTL4.

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7281 votes

Voor de liefhebber om toe te voegen: Where the Air Is Cool and Dark (1997) - IMDb

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Wil ik wel doen, zou m'n eerste toevoeging zijn.

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7281 votes

Okee dan. Succes ermee.

P.S. Als je hulp nodig hebt moet je maar even PM-en.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Verstuurd.

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7281 votes

606

• 23876 messages
  • 12266 votes

Kan wat hulp gebruiken bij het volgend

Gaat om Wu Xia:

Ik moet daarvan een alternatieve titel hebben maar kan die niet vinden.

Plus wat hulp bij plot die loopt volgens crew niet lekker

Een meedogenloze moordenaar gaat stopt met de daden die hij heeft begaan en gaat wonen in een dorpje om een normaal leven te leiden totdat hij wordt opgemerkt door iemand in het dorp. Want hij wordt verdacht van een moord in het dorp, een detective probeert vervolgens de moordenaar te pakken te krijgen, omdat de detective ervan is overtuigd dat de moordenaar opnieuw een moord heeft gepleegd.

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7281 votes

Ik zal je helpen:

Kan wel wat hulp gebruiken bij het volgende.

Het gaat om Wu Xia. A.k.a. 'Seven Swords' (zie ImdB).

Ik moet daarvan een alternatieve titel hebben, maar kan die niet niet vinden.

Plus wat hulp bij het plot. Dat loopt volgens de crew niet lekker.

Een meedogenloze moordenaar stopt met de misdaden die hij heeft begaan. Hij gaat wonen in een dorpje, om een normaal leven te leiden. Totdat hij wordt verdacht van een moord in het dorp. Een detective probeert de moordenaar te pakken, want hij is ervan overtuigd dat deze opnieuw zal toeslaan.

Zoiets?

Denk aan je punten en komma's.

606

• 23876 messages
  • 12266 votes

Bedankt Zinema.

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7281 votes

Graag gedaan man! Succes ermee.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Ik wou eigenlijk de documentaire 'Van Hitchcock tot David Lynch' toevoegen, is dat mogelijk?

Afkomstig van het AVRO programma Close-Up.

Heb alleen geen idee wie dit heeft geregiseerd en kan daar ook niks van op internet vinden?

Iemand een idee?

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

SnakeDoc wrote:

Ik wou eigenlijk de documentaire 'Van Hitchcock tot David Lynch' toevoegen, is dat mogelijk?

Afkomstig van het AVRO programma Close-Up.

Ja, die is gewoon toevoegbaar, als het een echte docu is. Want hij wordt uitgezonden in "Close-Up"!

Ik kan alleen ook géén regisseur vinden, ben al een kwartier aan het zoeken geweest....!

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Dankje Narva! Iemand anders die me aan een regisseur kan helpen?

doodah

• 1538 messages
  • 1233 votes

Mogen documentaires zoals deze ook worden toegevoegd?

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Dan moet hij eerst een officiele bioscoop release hebben gehad of op meerdere festivals hebben gedraaid.

En dat is vooralsnog niet het geval!

606

• 23876 messages
  • 12266 votes

Heb al 2 keer Future shock ingezonden maar nog steeds is het plot te karig

Wie kan het me helpen uitbreiden

Heb dit op het moment.

De paranoia vrouw Vivian is alleen gelaten in haar grote malibu huis, ze komt er achter dat de dingen die ze ziet echt zijn. waren het echt de wolven die de dieren af slachten en de mensen aanvielen. Maar is het allemaal wel werkelijkheid of leeft ze nu in een virtuele wereld.

Walkure

• 1690 messages
  • 0 votes

Wie wil deze documentaire toevoegen: Der unbekannte Soldat?

606

• 23876 messages
  • 12266 votes

Walkure wrote:

Wie wil deze documentaire toevoegen: Der unbekannte Soldat?

Die doe ik wel, alleen heb wel een plot maar is Engels, poster heb ik ook.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.