• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.537 actors
  • 9.376.793 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Spider Force (1992) - IMDb

Neem me niet kwalijk

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Ik had ook geprobeerd om bij Spider Force de regisseur te zoeken ik was toen meer dan een uur bezig en ik heb nog niks gevonden.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Amazon.com Play.com, IMDB, divers gegoogle. Ik kom er ook niet op!

Heb hem destijds voor iemand geprobeerd toe te voegen, maar wordt zonder regisseur uiteraard niet geacepteerd.

Hmmm

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Ik had zelfs bij dvd covers gekeken en daar stond hij zelfs niet op.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Dan vrees ik dat het een onmogelijke zaak wordt,

Of Jarno moet uit zijn toevoegings toverhoed nog iets wonderbaarlijks halen,

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2792 votes

Ik zal er eens 10 minuutjes aan wagen

Edit: Ik kan helaas ook niets vinden. Ik heb ook op Chinese sites gekeken en op de site van de distributeur maar daar staat ook geen regisseur vermeld.

Walkure

• 1690 messages
  • 0 votes

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

1e en 3e ingestuurd. Iemand anders mag de andere 2 doen.

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Meneer Bungel wrote:

Corel photo-paint 8 / effectgereedschap / smeren (zo heet die functie echt! ), dan wordt het heel makkelijk. Maar wel bedankt natuurlijk.

Geen Paint Shop Pro?

Wel héél erg mooi gedaan!

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

jarno1975 wrote:

Ik zal er eens 10 minuutjes aan wagen

Edit: Ik kan helaas ook niets vinden. Ik heb ook op Chinese sites gekeken en op de site van de distributeur maar daar staat ook geen regisseur vermeld.

Vreemd dit, erg vreemd...

Heb zelf afg. weekend ook al gezocht, toen ik de film in de Rejections zag staan, en ik heb zelf (héél verrassend) echt he-le-maal niks kunnen vinden m.b.t. de regisseur!

Misschien is het wel een Alan Smithee-pseudonym....?

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ik heb een vraag.

Mag een documentaire sowieso worden toegevoegd als het geen stv documentaire is? Of moet die absoluut in filmfestivals in verschillende landen hebben gedraaid?

stephan73

• 6269 messages
  • 14446 votes

Inderdaad dat, of hij moet op de Nederlandse of Belgische nationale zenders zijn vertoont (dus Ned 1, 2, 3 en Één of Canvas)!

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Heb nummer 4 ingestuurd als was een afbeelding en plot moeilijk te vinden. Vraag me af of men genoeg neemt met dat wat ik heb ingestuurd

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

stephan73 wrote:

Inderdaad dat, of hij moet op de Nederlandse of Belgische nationale zenders zijn vertoont (dus Ned 1, 2, 3 en Één of Canvas)!

Oei, erg jammer. Ik dacht dat voorstellingen op verschillende filmfestivals in de Verenigde Staten ook voldoende zou zijn.

Walkure

• 1690 messages
  • 0 votes

Nr. 1, 3 en 4 zijn reeds verdeeld, iemand die deze nog wil toevoegen?

http://www.imdb.com/title/t...

stephan73

• 6269 messages
  • 14446 votes

Nomak wrote:

(quote)
Oei, erg jammer. Ik dacht dat voorstellingen op verschillende filmfestivals in de Verenigde Staten ook voldoende zou zijn.

Ligt aan de festivals. Als hij op enkele grotere festivals in Amerika is vertoond dan kan het alsnog (denk bijv. aan het SXSW festival, Telluride, Toronto, New York, etc.)

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

- South by Southwest Film Festival, in Texas.

- San Francisco International Asian American Film Festival.

- Newport Beach Film Festival in Californië.

- Arizona International Film Festival.

- En ook een jaarlijkse vertoning in Las Vegas.

Is dat voldoende voor toevoeging?

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Zinema wrote:

Of je neemt deze. Vooruit dan maar weer, uit mijn VHS-collectie.

(afbeelding)

Riverbend (1990) is inmiddels geaccepteerd en staat online. Aangezien ie in je VHS collectie zat Kun je eeeeeeeindelijk stemmen

@ nomak, volgens mij is dat voldoende.

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7281 votes

Goed gedaan!

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

stephan73 wrote:

Óf op de BBC, ARD, ZDF enz.

Zolang het maar Publieke zenders zijn!

Baggerman

• 10839 messages
  • 8284 votes

narva77 wrote:

Zolang het maar Publieke zenders zijn!

Mmm, dit geldt niet voor de publieke zender van bijvoorbeeld de Turks en Caicos Eilanden of Verweggistan.

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Maar die kunnen wij in NL en België dan ook niet ontvangen, toch?

De BBC en de Duitse publieke zenders wél...

Ik zei het omdat Stephan het alleen had over de NL en Vlaamse publieke zenders.

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2792 votes

@Narva: nog nooit van een schotel gehoord?

Ow wacht, je komt uit Zeeland zie ik. Dan begrijp ik het.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Baggerman wrote:

Mmm, dit geldt niet voor de publieke zender van bijvoorbeeld de Turks en Caicos Eilanden of Verweggistan.

Maar de filmfestivals die ik hierboven genoemd heb zijn dus genoeg voor toevoeging?

Baggerman

• 10839 messages
  • 8284 votes

Nomak wrote:

Maar de filmfestivals die ik hierboven genoemd heb zijn dus genoeg voor toevoeging?

Oei Nomak, ik had daar eerlijk gezegd niet naar gekeken! Hoe oud is de film? Want als we als crew de regels heel strikt interpreteren mag de film er (nog) niet op. Maar als de film nog erg jong is, dan is de kans natuurlijk erg groot dat deze wel op andere festivals of op tv wordt vertoond. In dat geval moeten wij als crew dan maar inschatten of de film wel alvast kan worden toegevoegd en eventueel stemmen we daarover.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Niet meer erg jong, de film is van 2002.

Vooraleer je hem afkeurt wil ik toch al iets zeggen.

Eigenlijk zouden meerdere filmfestivals in de Verenigde Staten toch zeker voldoende moeten zijn. Ik bedoel maar, stel er is een voorstelling in ergens in Slovenië en eentje in Kazachstan (om maar wat te zeggen) en voor de rest niets. Dan zou die er volgens de regels wel op mogen. Terwijl voorstellingen in verschillende staten van de Verenigde Staten eigenlijk evenveel waarde heeft als verschillende landen in Europa.

Zo zie ik het toch.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8284 votes

We zullen een inzending als de jouwe, die op meerdere festivals in een groot filmland hebben gedraaid, ook nooit zo botweg weigeren, omdat wij natuurlijk ook wel zo denken. Maar wat Stephan al zei: het ligt ook aan de festivals. Je kunt deze gerust insturen, want het South by Southwest Film Festival (SXSW festival) is naast de drie andere festivals wel genoeg reden om te veronderstellen dat het hier om een serieuze kwaliteitsdocu gaat.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Bedankt. Ik heb het ingestuurd.

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

jarno1975 wrote:

@Narva: nog nooit van een schotel gehoord?

Ow wacht, je komt uit Zeeland zie ik. Dan begrijp ik het.

Schotel? Wat is dat? Kan je dat eten?

Maar even zonder gekheid; kan je met een schotel óók publieke zenders ontvangen in bv. Turkijë of Spanje dan?

Ohw wacht ff, jij komt uit Etten-Leur? Is dat niet dat uit zijn krachten gegroeide forensendorp bij Breda?

NB: wist trouwens niet dat jouw topografische kennis al zo ver reikte. Goed hoor...

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Had er iemand trouwens al de docu "Heimwee" ingestuurd, die vanavond in HollandDoc komt???

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.