• 178.364 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.648 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7282 votes

Meneer Bungel wrote:

Volgens mij is het zo, dat wie het eerst in dit topic meldt dat hij of zij er mee bezig gaat, voorrang heeft...

!

Kijk, dat biedt perspectief.

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

SnakeDoc wrote:

Grrr, maximaal maar 10 toevoegingen in de wachtrij? Dat wordt een dagje afkicken dus

Duurt gemiddeld langer dan een dagje voordat film worden geaccepteerd.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik weet dat het niet de bedoeling is maar zou er iemand van de toevoegcrew de documentaire "Paul Merton Looks at Alfred Hitchcock" kunnen bekijken? Die komt vanavond nog op BBC2 en kan zo dus nog mee in het televisie overzicht!

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

kinjutsu wrote:

(quote)

Duurt gemiddeld langer dan een dagje voordat film worden geaccepteerd.

Weet ik maar een paar zijn ook al een paar dagen geleden toegevoegd

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

iemand die van dit plot (van deze film) een duidelijk plot weet te maken:

''The action takes place shortly after the end of the Second World War in the Siberian hinterland, among Russians and Germans with damaged personal stories and a strange transformation: the victors seem to be crawling into the skins of the defeated, and vice versa. Ignat, is the embodiment of the larger-than-life image of the Soviet victorious warrior who, in fact, proves to be shell-shocked, sick and broken, although not completely destroyed. Trains become fetish for the heroes of the film, and speed becomes a mania; they virtually become one with their steam engines, while the machines take on human names. The heroes set up an almost fatal race in the Siberian forest, risking their own lives and those of others.''

?

De vertaling is geen probleem, maar de crew kan niet veel uit dit plot opmaken.

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2792 votes

Voor de liefhebber:

The Kid (2010) - IMDb

Still

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Doe ik wel

edit: done

• 10972 messages
  • 2792 votes

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Doe ik die ook wel meteen erbij, heb toch niks te doen

edit: ook done

narva77 (crew films)

• 12733 messages
  • 6540 votes

Metalfist wrote:

Ik weet dat het niet de bedoeling is maar zou er iemand van de toevoegcrew de documentaire "Paul Merton Looks at Alfred Hitchcock" kunnen bekijken? Die komt vanavond nog op BBC2 en kan zo dus nog mee in het televisie overzicht!

Vanavond? Op de BBC2? Hmm, niet in mijn gids gezien nog.

Maar voldoet die docu verder wel aan de eisen om toegevoegd te kunnen worden?

Want gisteravond / vannacht kwam ná de film "Black Sheep" óók een soort docu of een deel uit een docu-reeks, genaamd "A History of Horror with Mark Gatiss !!

Maar die is dan weer niet toevoegbaar, want volgens IMDb is dat een TV-serie...

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Is gewoon toevoegbaar hoor. Is een normale docu over Hitchcock die inderdaad volgens de tv-gids vanavond op BBC2 vertoond wordt.

@Metalfist: hij staat er ondertussen op.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Bedankt!

@Narva: ik wist het ook niet maar een aantal users wezen me op films die werden uitgezonden terwijl er in mijn programmagids Nacht televisie stond. Ik ben dan naar wat alternatieve sites gaan zoeken en tot de conclusie gekomen dat er een aantal zenders zijn die dus wel films uitzenden maar die niet in alle gidsen staan (BBC2, BBC, VijfTV, VT4, ...)

De Mark Gatiss reeks is inderdaad 3 delen lang en wordt daarmee als een televisieserie gezien maar misschien kan dit er ook nog wel op als het effectief 1 documentaire is. Ik heb in ieder geval al 1 deel opgenomen en de 2 andere staan geprogrammeerd dus ik zal er binnenkort eens naar kijken.

narva77 (crew films)

• 12733 messages
  • 6540 votes

Jawaddedadde wrote:

Is gewoon toevoegbaar hoor. Is een normale docu over Hitchcock die inderdaad volgens de tv-gids vanavond op BBC2 vertoond wordt.

@Metalfist: hij staat er ondertussen op.

Oké duidelijk. Komt wel erg laat zeg; 01.20 uur! Gelijk na "Last Train Home" op CANVAS!

En die TV-serie van mij, die is NIET toevoegbaar neem ik aan??

narva77 (crew films)

• 12733 messages
  • 6540 votes

Metalfist wrote:

@Narva: ik wist het ook niet maar een aantal users wezen me op films die werden uitgezonden terwijl er in mijn programmagids Nacht televisie stond. Ik ben dan naar wat alternatieve sites gaan zoeken en tot de conclusie gekomen dat er een aantal zenders zijn die dus wel films uitzenden maar die niet in alle gidsen staan (BBC2, BBC,)

Bij mij in de gids staat de programmering 's-nachts wél hoor, maar ik had alleen nog niet in de gids gekeken bij Maandag bij de BBC!

Metalfist wrote:

De Mark Gatiss reeks is inderdaad 3 delen lang en wordt daarmee als een televisieserie gezien maar misschien kan dit er ook nog wel op als het effectief 1 documentaire is. Ik heb in ieder geval al 1 deel opgenomen en de 2 andere staan geprogrammeerd dus ik zal er binnenkort eens naar kijken.

Helaas, ik zie nét in het Veronica Magazine dat deel twee vanavond komt, ik dacht vóór die docu over Hitchcock.

Dus ik denk niet dat die toevoegbaar is....

Mocht het wél zo zijn, dan mag jij hem van mij toevoegen!

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Meneer Bungel wrote:

Als jullie dan toch bezig zijn.

Ik kom er toch niet aan toe merk ik: Sea around Us, The (1953)

(afbeelding)

De filmposter (1-sheet)

(afbeelding)

(Alle posters: pressbook.)

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Mag A History of Horror with Mark Gatiss waar Narva en ik het over hadden eigenlijk op de site? Het is een 3-delige documentaire over horror van de jaren '20 - '70 die in 3 episodes wordt uitgezonden. Imdb noemt het een televisie serie maar dat is het in mijn opzicht zeker niet.

Ik twijfel zelf dus misschien kan dit besproken worden door de toevoegcrew?

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

@ Metalfist: 'A history of horror' kan gezien worden als mini-serie/docu en is toevoegbaar.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Jammer, toch bedankt om het eens te bekijken.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

'is toevoegbaar' staat er.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Slecht gezien! Nog eens bedankt dan

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Geen dank. Ik heb er alleen deel 2 van gezien, vanavond het derde deel. Absoluut de moeite waard voor horrorlliefhebbers.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ineens ingestuurd. Ik heb de eerste twee delen op de decoder staan maar het lijkt me wel erg interessant inderdaad, heb hier en daar een fragmentje gezien. BBC2 heeft de laatste tijd wel meer interessante docu's heb ik de indruk.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

We hebben weer ruimte .... komt u maar .... wie heeft er nog wat nieuws ?

simonvinkie

• 2271 messages
  • 827 votes

Nou............nee.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Ga naar movieposterdatabase, voer een willekeurig woord in zoals ''great'', druk op 'search' en voila: klik.

Checken of de titels al op MM staan, zo niet: info zoeken (Imdb), plot en poster. Succes! Natuurlijk kunnen er ook titels tussen staan die niet toevoegbaar zijn, zie ook Help (Wiki) hier linksboven.

P.s. nu niet allemaal tegelijk films met het woordje 'great' gaan toevoegen...

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Great!

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Ik voeg SAVING GRACE B. JONES wel toe. Dan zit ik al weer vol, heb ook al een tippie via de PM gekregen.

Bedankt Jarno!

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Die laatste staat er al op, maar nog onder z'n working title Dylan's Wake. Meteen maar even aangepast.

• 10972 messages
  • 2792 votes

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.