- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Walkure
-
- 1690 messages
- 0 votes
narva77 (crew films)
-
- 12736 messages
- 6540 votes
Die stond al in de wachtrij!
stephan73
-
- 6269 messages
- 14448 votes
Wat ik al zei, ik ben de draad kwijt geloof ik. Ik zou er bijna van gaan jodelen!
Nog even en ik ga mee jodelen!
In het kort zal het als volgt zijn.
Toevoegbaar:
- Concertfilms die in Nederland / België in de bioscopen worden uitgebracht. Hier kijken we niet naar hoeveel er in gesproken wordt, dus zelfs films waar alleen maar gejodeld wordt mogen erop.
- Concertfilms die voor TV gemaakt zijn. Hier wordt dan weer wel gekeken of er een substantieel docu-gedeelte in zit. We praten dan niet over een percentage, maar meer of er een docu-gevoel in zit.
Niet toevoegbaar:
- Concertfilms die alleen op DVD worden uitgebracht. Deze vallen dan onder de docu regel, en binnen die regel mogen docu's niet worden toegevoegd als ze STV zijn. Dus ook geen jodelfilms.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Duidelijk. Geldt dit ook voor cabaret (die Theo Maassen show), stand-up comedy (Raw van Eddie Murphy), of betreed ik nu een pad die nog niet rijp is?
Tevens is het van de zotte dat STV documentaires niet op de site mogen als ze wel uitgezonden worden op de vaderlandse (non-pay) zenders. Daar mag ook nog wel over gebakkeleid worden mijns inziens.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14448 votes
Duidelijk. Geldt dit ook voor cabaret (die Theo Maassen show), stand-up comedy (Raw van Eddie Murphy), of betreed ik nu een pad die nog niet rijp is?
Dit geldt in ieder geval voor de concertfilms, want daar zat het probleem. Of we dit ook doortrekken naar stand-up comedy, dat moeten we even bekijken.
narva77 (crew films)
-
- 12736 messages
- 6540 votes
Concertfilms die alleen op DVD worden uitgebracht. Deze vallen dan onder de docu regel, en binnen die regel mogen docu's niet worden toegevoegd als ze STV zijn. Dus ook geen jodelfilms.
En als die STV-concertregistraties of STV-documentaires nou later alsnóg op TV worden vertoond, bij de publieke omroep?
narva77 (crew films)
-
- 12736 messages
- 6540 votes
Concertfilms die voor TV gemaakt zijn. Hier wordt dan weer wel gekeken of er een substantieel docu-gedeelte in zit. We praten dan niet over een percentage, maar meer of er een docu-gevoel in zit.
Een "docu-gevoel". Tja, dat lijkt mij nog een beetje vaag en subjectief.
Want wie bepaald dat gevoel? En ik neem aan dat dat "gevoel" per Crewlid kan verschillen....
Ik weet het; ik ben erg lastig...
Jodeldejodel 
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8285 votes
Een "docu-gevoel". Tja, dat lijkt mij nog een beetje vaag en subjectief.
Want wie bepaald dat gevoel? En ik neem aan dat dat "gevoel" per Crewlid kan verschillen....
In geval van twijfel overleggen we meestal op ons eigen toevoegforumpje, dus het 'gevoel' wordt dan bepaald door de meerderheid van de crew (inclusief mods).
narva77 (crew films)
-
- 12736 messages
- 6540 votes
Ah, oké, dat is duidelijk. Maar waarom inclusief de Mods als ik vragen mag?
narva77 (crew films)
-
- 12736 messages
- 6540 votes
Wie kan er een geschikt plaatje vinden van de docu "Zeche is nich - Sieben Blicke auf das Ruhrgebiet 2010"??
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8285 votes
Ah, oké, dat is duidelijk. Maar waarom inclusief de Mods als ik vragen mag?
Ze hebben ook toegang tot dat forum en kunnen dus ook hun mening geven (indien ze dit zouden willen).
narva77 (crew films)
-
- 12736 messages
- 6540 votes
Oké, duidelijk.
En dan had ik nog een vraagje: kan misschien weer eens de Wachtrij openbaar worden gemaakt in dit topic? Want er staan er nog wat van mij in.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Dat is wel een ingrijpende verandering trouwens. Maakt het beoordelen wel wat makkelijker voor de crew, maar vind zelf dat iets als U2 3D ofzo nooit werkelijk tot een filmtechnische discussie kan leiden. Dan gaan mensen toch puur praten over wat hun favoriete nummer is enzo.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Kan er misschien iemand een poster vinden van The Painting Sellers (2010)?
Zou geweldig zijn.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Misschien iemand die deze still van The Painting Sellers mooi kan maken.

Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Kan er misschien iemand een poster vinden van The Painting Sellers (2010)?
Zou geweldig zijn.
geen poster, wel een still, onderste foto.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Ja die twee had ik al gevonden, dat formaat is nogal een probleem...
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
@Mug: bedankt!
@John Lee Hooker

Je kan stills zo bewerken dat ze het juiste formaat krijgen door de grootte aan te passen.
Vergeet ook niet de bronvermelding naar de still mee te sturen!
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Thanks a lot. Hoe weet je dan welk formaat hij precies moet hebben? Ik weet dat hij 200 breed moet zijn maar...
edit: Gewoon de zelfde lengte als breedte zeker? 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10973 messages
- 2794 votes
Hoogte moet minimaal 150px zijn en maximaal 330px
kos
-
- 46702 messages
- 8857 votes
Je kan stills zo bewerken dat ze het juiste formaat krijgen door de grootte aan te passen.
.
narva77 (crew films)
-
- 12736 messages
- 6540 votes
Wie kan er een geschikt plaatje vinden van de docu "Zeche is nich - Sieben Blicke auf das Ruhrgebiet 2010"??
Ik heb nog steeds niks geschikts kunnen vinden, en ik kan zelf helaas nog steeds niet randen knippen en dergelijke.
Dus als iemand wat kan vinden, zou ik daar zeer dankbaar voor zijn!
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Thanks a lot. Hoe weet je dan welk formaat hij precies moet hebben? Ik weet dat hij 200 breed moet zijn maar...
edit: Gewoon de zelfde lengte als breedte zeker?
Zinema (crew films)
-
- 10276 messages
- 7288 votes
Zit weer achter een bejaard beest zonder echte plaatjesprogramma's, maar goed. Een still van "Zeche is nich - Sieben Blicke auf das Ruhrgebiet 2010".

Deze is beter (al kan ik de kwaliteit niet goed inschatten vanaf dit monster):

narva77 (crew films)
-
- 12736 messages
- 6540 votes
Kan heel makkelijk via internet: Free Online Picture Resizer - Crop and Resize photos, images, or pictures online for FREE! - picresize.com
Hé bedankt Chevy! Heb vanmorgen een poosje geprobeerd met Picresize, en gelijk toegevoegd aan mijn Favorieten! Bedankt! 
@ Zinema,
heb jij ook de links / urls naar de bronnen van die stills?
En jij óók hartelijk bedankt (wederom)! Jij bent een échte held!! 
Zinema (crew films)
-
- 10276 messages
- 7288 votes
Zeche is nich - Sieben Blicke auf das Ruhrgebiet - Über diesen Film - Film - Cinema.de
Moment, ga nu gelijk even een goede still voor je maken. Zit namelijk weer achter een fatsoenlijke PC.
Edit/ Dit is hem, kun je zo insturen.

No problem, Narva77. Graag gedaan.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Iemand misschien tijd en zin om World of Drunken Master (Kuo, 1979) toe te voegen? 
Alvast bedankt!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.