- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Dat heeft Dogie-Hogan niet goed gezien...

Elineloves
-
- 24073 messages
- 3639 votes
Klopt ja. Maar als je ''c'est mieux'' intikt, krijg je hem wel direct te zien.
stinissen (crew films & series)
-
- 23824 messages
- 77604 votes
Klopt ook, maar de zoekoptie blijft heel erg zwak.........Helaas...
-
- 23824 messages
- 77604 votes
Ik dacht het wel maar al zou je maar twee delen van de titel invoeren bij IMDB dan vind hij hem nog dat is een top zoek functie.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ik dacht het wel maar al zou je maar twee delen van de titel invoeren bij IMDB dan vind hij hem nog dat is een top zoek functie.

Idem Allmovie.com.
L is lidwoord, toch? of niet....
Elineloves
-
- 24073 messages
- 3639 votes
Mja, voortaan maar even double checken of hij er wel of niet opstaat..
Elineloves
-
- 24073 messages
- 3639 votes
Na alle WK gekte hoop ik dat dr een inhaalslag wordt gemaakt betreft het goedkeuren van films. 
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Hehe, ik denk dat er op de dagen dat het NL elftal speelt inderdaad niet veel zal toegevoegd worden 
Elineloves
-
- 24073 messages
- 3639 votes
Op de dagen waarbij het NL elftal niet speelt, ook niet. 
Decec
-
- 6755 messages
- 8657 votes
WK begint zo... spannend... ik denk dat toevoeging niet zo snel goedkeuring geven...vanavond denk ik 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Na alle WK gekte hoop ik dat dr een inhaalslag wordt gemaakt betreft het goedkeuren van films.
Wachttijd is daarentegen weer ideaal voor indienen 'correcties'.
Baggerman
-
- 10844 messages
- 8322 votes
Mag niet uitmaken; bij aka staat lidwoord ook voor aan.
Hmm? Nee, hoor, er is in dit geval helemaal geen AKA!
Bij L' ziet de zoekfuncte L'watdanook als één woord, lijkt me.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Hmm? Nee, hoor, er is in dit geval helemaal geen AKA!
Bij L' ziet de zoekfuncte L'watdanook als één woord, lijkt me.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
(afbeelding)
Baggerman
-
- 10844 messages
- 8322 votes
Maar bij zoeken weet je niet altijd van tevoren of 't een akabetreft.
Daarom moet je bij het zoeken ook nooit het lidwoord voor de titel zetten.
-
- 23824 messages
- 77604 votes
Eigenlijk met een goed zoekprogramma moet dat niet uit maken...
-
- 23824 messages
- 77604 votes
Op de dagen waarbij het NL elftal niet speelt, ook niet.
Maakt denk ik niets uit 10 films toevoegen een minuut of 8 mits je alles goed hebt voorbereid.
Elineloves
-
- 24073 messages
- 3639 votes
Maakt denk ik niets uit 10 films toevoegen een minuut of 8 mits je alles goed hebt voorbereid.
Toevoegen, prima.. ik heb het over goedkeuren. De meeste mensen kunnen niks meer als ze al 10 films in de wachtrij hebben staan hè.
-
- 23824 messages
- 77604 votes
Toevoegen, prima.. ik heb het over goedkeuren. De meeste mensen kunnen niks meer als ze al 10 films in de wachtrij hebben staan hè.
Dat klopt als een bus.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
En wachttijd meestal maar paar minuten. 
Elineloves
-
- 24073 messages
- 3639 votes
Ja, maar ik heb nu 10 films in de wacht staan, waarvan sommigen al best een tijd er in staan, en ik heb momenteel geen (eigen) correcties. Dan kun je dus helemaal niks, behalve wachten. Nouja, je kunt wel afkeurde titels gaan verbeteren, maar omdat ik nog niet zo bedreven ben houd ik hier liever bij ''mijn eigen toevoegingen''. Dat bedoelde ik meer. 
En eh, voor joú is het waarschijnlijk een paar minuten, want je ziet heel vaak dezelfde mensen langskomen in het ''toevoegingen'' lijstje, dus er zullen vast wel enkele mensen voorrang hebben op de ''gewone toevoegers''.
kappeuter (crew films)
-
- 74746 messages
- 5988 votes
En eh, voor joú is het waarschijnlijk een paar minuten, want je ziet heel vaak dezelfde mensen langskomen in het ''toevoegingen'' lijstje, dus er zullen vast wel enkele mensen voorrang hebben op de ''gewone toevoegers''.
Dat is een onterechte suggestie. Er zijn users die supersnel en continu nieuwe toevoegingen plaatsen EN die kwalitatief zulke goede toevoegingen aanleveren dat ze niet vaak worden afgekeurd, waarvan de toevoegingen dus sneller op de site komen dan van users waarvan de toevoegingen eerst naar de foutlijst gaan.
Elineloves
-
- 24073 messages
- 3639 votes
Hoezo is dat een onterecht verwijt? (het was eerder een nieuwsgierige stelling). Als je niet verder kunt dan 10, ligt het toch stil? (Mits je niet de afkeuringen gaat bekijken.) Hoe kan het dan dat je sommige users wel 12 keer of meer in het lijstje ziet staan? Dan kunnen zij dus meer toevoegen en is er geen maximum grens daarvoor, toch?
Of moet iemand als, ik neem maar een voorbeeld, stinissen ook wachten omdat hij er al 10 achter elkaar heeft toegevoegd?
Metalfist
-
- 12443 messages
- 3964 votes
Ik geloof wel dat de rejectionslijst niet meetelt voor de 10 toevoegingen. Als jij nu 10 films toevoegt en als extra 2 films uit de rejections haalt dan kom je natuurlijk op 12 films achtereen.
Elineloves
-
- 24073 messages
- 3639 votes
Kan ja. Maar hoe is de volgorde per beoordelen dan? Gaat het per user, vandaar dat je vaak dezelfde persoon achter elkaar ziet staan? Of per datum, dat het een mixed list is waar verschillende users en toevoegingen door elkaar staan?
Ik kom vast heel vervelend en/of betweterig over met mijn vragen, maar ik ben nieuwsgierig en vind het leuk om er meer over te weten/leren als newby.
(Voordat ik iemand op zijn tenen trap...)
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Ik denk dat iedereen gewoon moet wachten hoor Eline. Ik denk wel dat users als stinissen en dogie gewoon al heel wat films klaar hebben staan die ze meteen indienen zodra hun vorige tien zijn goedgekeurd. Misschien wekt dat de indruk dat ze voorrang krijgen maar is volgens mij niet het geval.
Zoals kappeuter al zei, hun toevoegingen zijn wellicht makkelijker en sneller te beoordelen omdat ze kwalitatief vaak in orde zijn.
Enfin, ik doe maar een gokje natuurlijk 
Metalfist
-
- 12443 messages
- 3964 votes
Er zijn veel users (van Dogie_Hogan weet ik het zeker) die hele Word documenten aan films heeft klaarstaan waardoor het gewoon een kwestie van copy/paste wordt. Vervolgens wordt het allemaal volgens tijd gesorteerd denk ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.