• 178.405 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.272 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

bennie jolink

• 391 messages
  • 2408 votes

ligt het aan mijn compu of werkt het toevoegen niet goed in Internet Explorer 7 ?

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Ik krijg deze filmposter maar niet door de keuring:

(afbeelding)

Wie kan er nog iets van maken, dat dat wel gaat lukken, thanks!

kos

• 46697 messages
  • 8853 votes

(afbeelding)

.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

kos wrote:

(afbeelding)

.

606

• 23876 messages
  • 12274 votes

ik wil deze toevoegen

(afbeelding)

het wil niet lukken

alvast bedankt

606

• 23876 messages
  • 12274 votes

606 wrote:

ik wil deze toevoegen

(afbeelding)

het wil niet lukken

alvast bedankt

hallo wil iedereen meehelpen

plaatje zoeken voor de film the last chapter 2

want het is echt lastig en wil de film graag toevoegen.

alcast bedankt.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Bij Dekalog, Jeden (1988):

Ik begrijp de Moviemeter-regels niet meer. Dits het eerste deel van een televisieserie (weliswaar met afzonderlijke vrehalen, maar toch.) Dan mogen de afzonderlijke verhalen in de 'Masters of Horror'-reeks toch ook?

kos

• 46697 messages
  • 8853 votes

Dit is nu idd een tv-serie volgens imdb.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Omdat IMDB contine veranderd. Makkelijker met de verkoop naar Amazon (eigenaar) toe, denk ik.

Want een échte tv-serie (sitcom enzo) is het natuurlijk niet. Allemaal losstaande verhalen met wisselende acteurs. Die bovendien ook nog eens in de bioscoop gedraaid hebben.

Dus als IMDB in de sloot springt, dan springen wij mee ?

kos

• 46697 messages
  • 8853 votes

Lijkt me niet, ik denk ook dat dit meer op film lijkt, maar het is toch lastig mbt consistentie.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Helemaal niet. Dit is een zeldzame uitzondering die we maken.

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4554 votes

kappeuter wrote:

Een even zeldzame uitzondering maken voor de 'Masters of horror' ook dan?

Hier lijkt toch veel vraag naar...

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

FisherKing wrote:

Omdat IMDB contine veranderd. Makkelijker met de verkoop naar Amazon (eigenaar) toe, denk ik.

Want een échte tv-serie (sitcom enzo) is het natuurlijk niet.

Het is hartstikke een televisieserie. Gewoon een tiendelige serie, geproduceerd door Telewizja Polska, gebaseerd op de tien geboden.

Dus als IMDB in de sloot springt, dan springen wij mee ?

Daar ben ik nooit voor geweest; ook niet toen imdb wél ongelijk had.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Martin Van K wrote:

(quote)

Een even zeldzame uitzondering maken voor de 'Masters of horror' ook dan?

Hier lijkt toch veel vraag naar...

Het zijn eveneens aparte verhalen. Zelfs door andere regisseurs. Zie ook niet waarom ze er niet op zouden mogen.

(En onlangs is er een nog een reeks speeks speelfilms over een Scandinavische speurder afgehaald, omdat het een televisie(speelfilm)serie was)

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

De premiere van de Dekalog serie in Nederland was niet op tv maar kreeg een theatrical release. Vandaar de uitzondering.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Dat was eerder ook geen argument. Overigens kwam de serie volgens mij wel degelijk eerst op tv; dat herinner ik me nog. En sinds wanneer is niet het land van herkomst hier doorslaggevend in? En ging het om een echte theatrical release, of om een gebeamde videovertoning? En volgens mij werden de afleveringen niet los veroond.

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

Volgens mij is het zinvoller om Masters of Horror er op te krijgen dan te proberen Dekalog er af te krijgen.

Beiden vallen in een schemerzone met genoeg argumenten om de projecten interessant te maken voor deze site.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Onderhond wrote:

Volgens mij is het zinvoller om Masters of Horror er op te krijgen dan te proberen Dekalog er af te krijgen.

Dat is eerder al gebeurd.

En natuurlijk is er al een toevoeging onderweg.

Beiden vallen in een schemerzone met genoeg argumenten om de projecten interessant te maken voor deze site.

Dat heb ik altijd beweerd.

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

Wouter wrote:

Dat is eerder al gebeurd.

Blijven proberen dan, The Animatrix is er ook zo opgekomen.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

Duidelijk toch? En het is geen precedent voor elke andere toevoeging. Gewoon een uitzondering, meer niet.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Blijven proberen dan, The Animatrix is er ook zo opgekomen.

Benieuwd of Carpenter's Cigarette Burns er op mag. Om allerlei redenen nog meer als loststaande film te zien dan deze.

(Om van bijvoorbeeld deel 6, die een cutdown is van een bioscoopfilm, nog maar te zwijgen.)

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Dustyfan wrote:

(quote)

Duidelijk toch? En het is geen precedent voor elke andere toevoeging. Gewoon een uitzondering, meer niet.

Niet duidelijk, want ik weet niet op basis waarvan.

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

Ik ben het wel met Wouter eens - dit is een televisieserie die gewoon van de site af moet. Het land van herkomst is het criterium, niet de Nederlandse release.

Als het argument is dat tv-series met latere bioscooprelease wél mogen, dan moeten we daar gewoon een nieuwe regel van maken en eventuele vergelijkbare gevallen ook toestaan (dan moet het wel om echte distributie gaan, niet om eenmalige festivalvertoning). Bovendien moet dan de hele serie in ieder geval gecombineerd worden tot één entry, en niet voor elke aflevering apart één.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Maar is dit nou wel echt een televisieserie (afgezien van wat IMDb beweert) of een reeks a la de telefilm reeks zoals we hier kennen?

En waarom zou er niet eens gewoon een uitzondering gemaakt mogen worden zonder haarkloverij. MM is immers geen (film-)wetenschappelijke site.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Een beetje redelijkheid mag ook wel, dit is geen politiestaat waar elk regeltje tot in het absurde moet gevolgd worden. De discussies bij Dekalog zijn erg interessant en het zou gewoon belachelijk zijn om die ineens te gaan verwijderen.

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

Dustyfan wrote:

Maar is dit nou wel echt een televisieserie (afgezien van wat IMDb beweert) of een reeks a la de telefilm reeks zoals we hier kennen?

Telefilms zijn allemaal afzonderlijk door verschillende mensen gemaakt. Dit zijn tien delen in samenhangend verband, gemaakt door dezelfde scriptschrijver en regisseur.

En waarom zou er niet eens gewoon een uitzondering gemaakt mogen worden zonder haarkloverij. MM is immers geen (film-)wetenschappelijke site.

Tja, dan kunnen we voor Fawlty Towers ook wel een uitzondering maken; zal ook best wat interessants over te melden zijn. De vraag is dan ook eerder: waarom zouden we uitgerekend voor deze serie wel een uitzondering maken?

(en die discussie kan natuurlijk gewoon naar het forum verplaatst worden, waar wel meer televisieseries bediscussieerd worden)

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Queto Yurlunyur wrote:

Ik ben het wel met Wouter eens - dit is een televisieserie die gewoon van de site af moet.

Liever dat andere vergelijkbare series er ook op mogen.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Dustyfan wrote:

Maar is dit nou wel echt een televisieserie (afgezien van wat IMDb beweert)

Ja.

Grappig, dat was eerder ook nooit een argument.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Queto Yurlunyur wrote:

(quote)

Telefilms zijn allemaal afzonderlijk door verschillende mensen gemaakt. Dit zijn tien delen in samenhangend verband, gemaakt door dezelfde scriptschrijver en regisseur.

Non-argument. Niet ter zake doende vind ik.

Snap ook niet hoe je 10 verschillende plotjes onder 1 noemer wil brengen.

De Enneagram-serie zou daar dus ook onder moeten vallen ?

Ik vind dit allemaal maar enge bureaucratie.

Ze hebben 'r hier jarenlang opgestaan, en zouden er ineens van af moeten omdat het ineens op IMDB als een tv-serie behandeld wordt.

Overigens vind ik de bioscoopregel, erg belangrijk. Die hanteren we bij bepaalde docu's en registraties ook.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Wouter wrote:

Grappig, dat was eerder ook nooit een argument.

Is ook niet als argument bedoeld, maar als vraag.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.