• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.373.012 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Ziet er bijzonder uit!

En nog eentje uit Cambodja. Interessante teasers + poster. Kan iets zijn.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Voorgaande films en Zud (Marta Minorowicz) staan in de wachtrij.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

tattoobob

• 8198 messages
  • 2563 votes

Iemand zin om deze toe te voegen....?

Ghost Team

Ghost Team (2016) - IMDb

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

tattoobob wrote:

Iemand zin om deze toe te voegen....?

Ghost Team

Ghost Team (2016) - IMDb

Graag, Thx

tattoobob

• 8198 messages
  • 2563 votes

Thanx 606

starwars321

• 167 messages
  • 915 votes

Wanneer word all eyez on me toegevoegd. De trailer is eergister uitgekomen en de film komt 11nov. Uit

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

starwars321 wrote:

Wanneer word all eyez on me toegevoegd. De trailer is eergister uitgekomen en de film komt 11nov. Uit

Wil ik wel doen, thx

starwars321

• 167 messages
  • 915 votes

Oke bedankt man

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

starwars321 wrote:

Oke bedankt man

Graag gedaan, hoop dat het gelukt is.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Kan helaas geen NL plot vinden. had het graag gedaan.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

606 wrote:

Kan helaas geen NL plot vinden. had het graag gedaan.

Filmed in Supermarionation DVD | Zavvi.nl

Ik heb hem vertaald voor je:

Dit is de definitieve documentaire die het verhaal vertelt van het unieke poppenspel en de animatie techniek ontwikkeld door Gerry en Sylvia Anderson en hun team en is ingezet in al hun programma's gedurende de jaren 1960, waaronder Stingray, Captain Scarlet en hun meest beroemde serie Thunderbirds. Geregisseerd en mede-geproduceerd door Stephen La Rivière en gepresenteerd door Lady Penelope en Parker zelf, Filmed in Supermarionation is een verfilming van zijn boek en beschikt over een schat aan nooit eerder vertoonde archiefbeelden, nieuwe interviews met de nog levende cast en werknemers van de shows zelf. Een hoogtepunt van de film zijn de ingenieuze en nauwkeurige recreaties van de baanbrekende technieken die worden gebruikt in de producties.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Super vriendelijk van je, maar dat mag helaas niet van de crew. Vragen erover stel even via PM.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

Ajax&Litmanen1 Ik denk dat de docu er sowieso niet op mag i.v.m. de release eisen. Ik kan alleen een limited release in de UK vinden, wat niet voldoende is.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

jarno1975 wrote:

Ajax&Litmanen1 Ik denk dat de docu er sowieso niet op mag i.v.m. de release eisen. Ik kan alleen een limited release in de UK vinden, wat niet voldoende is.

Docu is verschenen op dvd en bluray. Waarom mag zoiets niet op de site komen dan?

Ik vind die toevoegingseisen soms wel doorslaan zeg. Dan verlies je als site ook het doel van je bestaan uit het oog.

• 10971 messages
  • 2790 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Docu is verschenen op dvd en bluray. Waarom mag zoiets niet op de site komen dan?

Ik vind die toevoegingseisen soms wel doorslaan zeg. Dan verlies je als site ook het doel van je bestaan uit het oog.

Dat is helaas niet voldoende. En ik heb de regels niet bedacht, moet je bij de crew zijn

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

jarno1975 wrote:

(quote)

Dat is helaas niet voldoende. En ik heb de regels niet bedacht, moet je bij de crew zijn

Weet ik. Verbaas me er alleen soms weer over.

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7278 votes

De reden waarom wij zo streng zijn, is omdat we geen wildgroei aan rommel op de site willen. We zijn derhalve niet voor straight-to-video-docs. De doorsnee 'Making of' hoort hier namelijk niet thuis. Deze wél. Om de simpele reden dat hij aan onze release-eisen voldoet (iTunes).

Je vertaling is echter niet geschikt als synopsis Ajax&Litmanen1, dus daar moet nog wel wat aan gebeuren.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zinema wrote:

De reden waarom wij zo streng zijn, is omdat we geen wildgroei aan rommel op de site willen. We zijn derhalve niet voor straight-to-video-docs. De doorsnee 'Making of' hoort hier namelijk niet thuis. Deze wel. Om de simpele reden dat hij aan onze release-eisen voldoet (Itunes).

Je vertaling is echter niet geschikt als synopsis Ajax&Litmanen1, dus daar moet nog wel wat aan gebeuren.

Ik heb een PM van kappeuter gehad dat in de crew besproken wordt of de docu erop mag. Dat is dus nu een ja?

Kan je aangeven wat er met de plotbeschrijving mis is? Ik voeg nooit iets toe, heb geen idee. Heb de tekst vertaald die op zaavi stond.

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7278 votes

Ja, de film voldoet namelijk aan onze release-eisen. Wat betreft je plot: meningen horen niet in een synopsis thuis (maar wel in een recensie). Daarbij zit er ook nog wat overbodige info (bijv. over de producer) in.

Wellicht kan jarno1975 of een andere welwillende je verder helpen om een goede synopsis te schrijven.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ja, ik hoop dat 606 of jarno1975 'm toe zou willen voegen nu het toegestaan is

Alvast dank voor het meedenken Zinema.

• 10971 messages
  • 2790 votes

The Oceanic Six wrote:

Ja, ik hoop dat 606 of jarno1975 'm toe zou willen voegen nu het toegestaan is

Alvast dank voor het meedenken Zinema.

Done!

Sol1

• 581 messages
  • 261 votes

Hoe koppel je eigenlijk een titel van BoekMeter aan een al toegevoegde film? Dat kan alleen nog met een privé bericht aan één van de crewleden? Gaat neo hier nog steeds over?

Ik zit onder meer te denken aan:

Dans les Forets de Sibérie - Sylvain Tesson (2011) - BoekMeter.nl

Dans les Forêts de Sibérie (2016)

Maar bijvoorbeeld ook aan:

Das Finstere Tal (2014)

Das Finstere Tal - Thomas Willmann (2010) - BoekMeter.nl

Het is overigens dat ik nu al tijd te kort kom, anders zou ik me ook aanmelden bij BM.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ik heb die twee gelinkt.

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11877 votes

Voor gebruikers die graag iets willen toevoegen, maar niks kunnen vinden: onderstaande familie en animatiefilms vond ik nog niet terug op de site:

Arlo: The Burping Pig (2016) - IMDb

Treasure State (2013) - IMDb

Secret Summer (TV Movie 2016) - IMDb

Dakota's Summer (2014) - IMDb

Izzie's Way Home (2016) - IMDb

A Heartland Christmas (TV Movie 2010) - IMDb

Van alle films zijn een poster en plotomschrijving te vinden!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Lui wrote:

Voor gebruikers die graag iets willen toevoegen, maar niks kunnen vinden: onderstaande familie en animatiefilms vond ik nog niet terug op de site:

Izzie's Way Home (2016) - IMDb

IMDb

Van alle films zijn een poster en plotomschrijving te vinden!

Ik neem deze, dankje

lucdecoster

• 1644 messages
  • 6323 votes

The Rack Pack (2016)

Deze nieuwe snookerfilm kan ik niet vinden op moviemeter. Misschien moet hij nog toegevoegd worden. Dank U.

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11877 votes

Ik heb helaas geen ruimte meer en heb nog tientallen films klaarstaan.

Misschien iets voor 606?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.