- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2563 votes
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
starwars321
-
- 167 messages
- 915 votes
Wanneer word all eyez on me toegevoegd. De trailer is eergister uitgekomen en de film komt 11nov. Uit
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wanneer word all eyez on me toegevoegd. De trailer is eergister uitgekomen en de film komt 11nov. Uit
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Oke bedankt man
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wie kan deze toevoegen?
Filmed in Supermarionation - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Kan helaas geen NL plot vinden.
had het graag gedaan.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Kan helaas geen NL plot vinden.
had het graag gedaan.
Filmed in Supermarionation DVD | Zavvi.nl
Ik heb hem vertaald voor je:
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Filmed in Supermarionation DVD | Zavvi.nl
Ik heb hem vertaald voor je:
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Ajax&Litmanen1 Ik denk dat de docu er sowieso niet op mag i.v.m. de release eisen. Ik kan alleen een limited release in de UK vinden, wat niet voldoende is.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ajax&Litmanen1 Ik denk dat de docu er sowieso niet op mag i.v.m. de release eisen. Ik kan alleen een limited release in de UK vinden, wat niet voldoende is.
Docu is verschenen op dvd en bluray. Waarom mag zoiets niet op de site komen dan?
Ik vind die toevoegingseisen soms wel doorslaan zeg. Dan verlies je als site ook het doel van je bestaan uit het oog.
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Docu is verschenen op dvd en bluray. Waarom mag zoiets niet op de site komen dan?
Ik vind die toevoegingseisen soms wel doorslaan zeg. Dan verlies je als site ook het doel van je bestaan uit het oog.
Dat is helaas niet voldoende. En ik heb de regels niet bedacht, moet je bij de crew zijn 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat is helaas niet voldoende. En ik heb de regels niet bedacht, moet je bij de crew zijn
Weet ik. Verbaas me er alleen soms weer over.
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7278 votes
De reden waarom wij zo streng zijn, is omdat we geen wildgroei aan rommel op de site willen. We zijn derhalve niet voor straight-to-video-docs. De doorsnee 'Making of' hoort hier namelijk niet thuis. Deze wél. Om de simpele reden dat hij aan onze release-eisen voldoet (iTunes).
Je vertaling is echter niet geschikt als synopsis Ajax&Litmanen1, dus daar moet nog wel wat aan gebeuren.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De reden waarom wij zo streng zijn, is omdat we geen wildgroei aan rommel op de site willen. We zijn derhalve niet voor straight-to-video-docs. De doorsnee 'Making of' hoort hier namelijk niet thuis. Deze wel. Om de simpele reden dat hij aan onze release-eisen voldoet (Itunes).
Je vertaling is echter niet geschikt als synopsis Ajax&Litmanen1, dus daar moet nog wel wat aan gebeuren.
Ik heb een PM van kappeuter gehad dat in de crew besproken wordt of de docu erop mag. Dat is dus nu een ja?
Kan je aangeven wat er met de plotbeschrijving mis is? Ik voeg nooit iets toe, heb geen idee. Heb de tekst vertaald die op zaavi stond.
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7278 votes
Ja, de film voldoet namelijk aan onze release-eisen. Wat betreft je plot: meningen horen niet in een synopsis thuis (maar wel in een recensie). Daarbij zit er ook nog wat overbodige info (bijv. over de producer) in.
Wellicht kan jarno1975 of een andere welwillende je verder helpen om een goede synopsis te schrijven.
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Ja, ik hoop dat 606 of jarno1975 'm toe zou willen voegen nu het toegestaan is 
Alvast dank voor het meedenken Zinema.
Done!
Sol1
-
- 581 messages
- 261 votes
Hoe koppel je eigenlijk een titel van BoekMeter aan een al toegevoegde film? Dat kan alleen nog met een privé bericht aan één van de crewleden? Gaat neo hier nog steeds over?
Ik zit onder meer te denken aan:
Dans les Forets de Sibérie - Sylvain Tesson (2011) - BoekMeter.nl
Dans les Forêts de Sibérie (2016)
Maar bijvoorbeeld ook aan:
Das Finstere Tal - Thomas Willmann (2010) - BoekMeter.nl
Het is overigens dat ik nu al tijd te kort kom, anders zou ik me ook aanmelden bij BM.
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11877 votes
Voor gebruikers die graag iets willen toevoegen, maar niks kunnen vinden: onderstaande familie en animatiefilms vond ik nog niet terug op de site:
Arlo: The Burping Pig (2016) - IMDb
Secret Summer (TV Movie 2016) - IMDb
Izzie's Way Home (2016) - IMDb
A Heartland Christmas (TV Movie 2010) - IMDb
Van alle films zijn een poster en plotomschrijving te vinden!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Voor gebruikers die graag iets willen toevoegen, maar niks kunnen vinden: onderstaande familie en animatiefilms vond ik nog niet terug op de site:
Izzie's Way Home (2016) - IMDb
IMDb
Van alle films zijn een poster en plotomschrijving te vinden!
lucdecoster
-
- 1644 messages
- 6323 votes
Deze nieuwe snookerfilm kan ik niet vinden op moviemeter. Misschien moet hij nog toegevoegd worden. Dank U.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.