- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2563 votes
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Staat nu ook in de wachtrij.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Mag deze erop
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 messages
- 76925 votes
Ja hoor
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Volgens mij niet: Discovery, History en National Geographic documentaires zijn ook niet toevoegbaar
Het is van Discovery Channel dus niet.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wie wil deze toevoegen?
Trailer: Julia Roberts en Jennifer Aniston vieren 'Mother's Day' - Video op FilmTotaal
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes

Quentin
-
- 10202 messages
- 8544 votes
Niemand?
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Dat betekent dat de docu vooralsnog niet aan de toevoegeisen voldoet helaas. Misschien verandert dat wanneer hij in andere landen ook een serieuze release gaat krijgen.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8544 votes
Dat betekent dat de docu vooralsnog niet aan de toevoegeisen voldoet helaas. Misschien verandert dat wanneer hij in andere landen ook een serieuze release gaat krijgen.
Jammer, dank voor je moeite!
Zie wel dat ie in Australie is uitgebracht: Filmed in Supermarionation (Blu-Ray) - madman.com.au
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Jammer, dank voor je moeite!
Zie wel dat ie in Australie is uitgebracht: Filmed in Supermarionation (Blu-Ray) - madman.com.au
Quentin
-
- 10202 messages
- 8544 votes
Nee hoor, is een totaal ander schijfje. Australische distributeur is Mad Man zoals je in de rechteronderhoek kunt zien: http://www.madman.com.au/images/slicks/very-large/mma54321br.png Bovendien staat zowel op de voorkant als de rug de Australische leeftijdskeuring. Heb zelf de Britse bluray en die ziet er anders uit.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Weet je dat zeker? In dat geval is hij misschien toch toevoegbaar. Misschien kan iemand van de crew uitsluitsel geven?
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 messages
- 76925 votes
Hallo we kunnen altijd mensen gebruiken op tv meter mocht je een keer op de site komen http://www.tvmeter.nl/ en je verveeld je (hahahahaah) dan zou je een seizoen van een serie kunnen toevoegen voor als je geen inspiratie hebt hier staan genoeg series die er nog op moeten. Toevoegverzoeken - TvMeter.nl
Met vriendelijke groet, Henk Stinissen
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Mag dit toegevoegd worden?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
TornadoEF5 nee mag niet, staat hier De Site >> Algemeen >> Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic) wordt gezien als tv serie.
(Op tvmeter mag hij er (voorlopig) ook niet op)
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
- Hurt (Alan Zweig)
- Hedi (Mohamed Ben Attia)
- The Wounded Angel (Emir Baigazin)
Iemand tijd en zin? 
joachimt (crew films)
-
- 3796 messages
- 9726 votes
Ik zag dat deze film niet op MM staat: Too Much Johnson (1938) - IMDb
Het is nota bene een film van Orson Welles. Dan zal er vast wel een reden zijn, dat hij niet op MM staat. Voordat ik moeite doe hem toe te voegen, heeft iemand een idee waarom die niet toevoegbaar is? Misschien omdat hij eigenlijk nooit is voltooid?
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
- Hurt (Alan Zweig)
- Hedi (Mohamed Ben Attia)
- The Wounded Angel (Emir Baigazin)
Iemand tijd en zin?
Ze staan in de wachtrij.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Ik zag dat deze film niet op MM staat: Too Much Johnson (1938) - IMDb
Het is nota bene een film van Orson Welles. Dan zal er vast wel een reden zijn, dat hij niet op MM staat. Voordat ik moeite doe hem toe te voegen, heeft iemand een idee waarom die niet toevoegbaar is? Misschien omdat hij eigenlijk nooit is voltooid?
Hij is dus alsnog in Italië gerestaureerd in de 66 minuten versie. En heeft inmiddels al gedraaid op verschillende festivals in Italië, Frankrijk, de VS en Noorwegen (voor zover ik even snel kan nagaan).
Het enige wat ze niet konden redden (vermoed ik) is het geluid, vandaar de "stomme" versies op YouTube met nieuwe scores.
Ik zou zeggen; toevoegen! 
joachimt (crew films)
-
- 3796 messages
- 9726 votes
Ik zou zeggen; toevoegen!
Top! Ga ik doen dan.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik denk dat het niet op MM staat omdat het niet bedoeld is als op zichzelf staande film. Het is bedoeld als 'multimedia' / tussenfilmpjes voor bij een toneelvoorstelling:
Too Much Johnson - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
De lengte van de film an sich is ook maar 40 minuten.
Het is nogal twijfelachtig om dit op MM toe te staan. Daar moet de crew dan nog een oordeel over vellen.
joachimt (crew films)
-
- 3796 messages
- 9726 votes
De lengte van de film an sich is ook maar 40 minuten.
De vraag is wat "an sich" hier betekent. Hij is namelijk nooit in de vorm uitgekomen, zoals Welles hem had bedoeld. Hij is nu echter wel als film van 67 minuten uitgebracht.
Zal ik maar even wachten met dit toe te voegen? Geef eerst maar uitsluitsel of deze op MM thuis hoort.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.