• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.109 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

Sol1

• 581 messages
  • 261 votes

narva77 wrote:

Alle informatie bij een nieuwe toevoeging moet kunnen worden geverifieerd d.m.v. links naar de originele bronnen die je hebt gebruikt. Dat geldt voor de synopsis, poster of still, en ook voor bv. releasedata. Zorg er dus voor dat je altijd de originele bronnen vermeldt. Succes!

Bedankt voor je tijd en moeite! Bij de invulvelden voor toevoegingen lijkt daar niet direct om te worden gevraagd, maar ik weet nu tenminste in welke richting ik het moet zoeken.

Tot mijn ergernis zie ik wel dat bepaalde sites, waar ik mijn info vandaan heb gehaald, die info inmiddels in een betaald archief hebben gegooid. Maar dat is mijn probleem. Prettige avond verder!

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Sol1 wrote:

Bedankt voor je tijd en moeite! Bij de invulvelden voor toevoegingen lijkt daar niet direct om te worden gevraagd, maar ik weet nu tenminste in welke richting ik het moet zoeken.

Hey Sol1, ik zie net in de Rejections-lijst de film (M)uchenik staan. Ik neem aan dat je zelf Russisch spreekt? Het probleem is echter - denk ik - dat niemand van de Crew die de toevoegingen moeten behandelen Russisch spreekt. En daardoor wordt het verifiëren van de informatie bijna onmogelijk.

Ook zag ik dat je geen IMDb-code had meegestuurd. Hier alvast de IMDb-link:

(M)uchenik

Verder zal je subjectieve info en dingen als "Opvallend detail: de filmregisseur is tevens toneelregisseur. De acteurs van toneel en film zijn deels dezelfden." moeten vermijden. Beperk je tot de kern van het verhaal.

Mocht je meer willen weten, kun je het altijd in dit topic vragen aan de crew. Succes!

studio dewolf

• 673 messages
  • 5024 votes

Hoe zit het met 'A Very Murray Christmas (2015)'? Ik heb al bijna 3 weken niets gehoord.

Sol1

• 581 messages
  • 261 votes

Goedemiddag narva77,

Bedankt voor je informatie weer. Ik kan met Frans goed overweg, maar met Russisch nog niet. Ik ben daar wel mee bezig, maar dat zal door een drukke agenda pas ergens midden 2017 worden voor dat dat echt wat wordt. Ik heb wel Russische relaties. Ik heb de Crew drie Franse links en één Duitse link gezonden voor het plot bij vier andere toevoegingen. Ik zit ze onbedoeld een beetje te stressen, vrees ik . Voor posters heb ik wel een paar maal een Russische link gestuurd (en zelf de afbeelding geüpload bij de toevoeging), maar ik hoop dat dat zich enigszins voor zich wijst, gezien de titel op de posters.

De IMDb-link bij (M)uchenik is weggevallen (die had ik er dacht ik wel bijgezet). Tekst wordt aangepast.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5309 votes

Ik was net van plan om We're Doomed hier aan te vragen. Jullie zouden BlueJudaskiss erg blij maken met toevoeging!

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

BlueJudaskiss wrote:

Ik was net van plan om We're Doomed hier aan te vragen. Jullie zouden BlueJudaskiss erg blij maken met toevoeging!

Bij deze ingestuurd!

De hele uitzending staat inmiddels ook al op YouTube!

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5309 votes

Bedankt narva77! YouTube hoeft niet, ik heb 'm van tv opgenomen, komt goed! Dad's Army is niet mijn favoriete sitcom van de twee schrijvers, maar ben hier enorm benieuwd naar.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

BlueJudaskiss wrote:

Bedankt narva77! YouTube hoeft niet, ik heb 'm van tv opgenomen, komt goed! Dad's Army is niet mijn favoriete sitcom van de twee schrijvers, maar ben hier enorm benieuwd naar.

Nee, meer voor mijzelf, want ik heb de BBC-uitzending gemist!

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Zojuist ingestuurd.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

stinissen (crew films & series)

• 23439 messages
  • 76924 votes

Tripler

• 108 messages
  • 676 votes

Nieuwe film van Eric de Kuyper: 'My life as an actor'.

Staat inmiddels al wel op IMDB: My Life as an Actor (2015) - IMDb

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

Ik weet niet of deze al toevoegbaar is danwel iemand deze zou willen toevoegen voor mij:

The Dirt (2016) IMDB

Persoonlijk kijk ik er erg naar uit!

Heb het boek The Dirt, autobiografie van Mötley Crüe, gelezen en dat was me wel een potje sex drugs en rock 'n roll!

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

SALOME - Light Cone - lightcone.org

zou iemand de Franse tekst op de gelinkte pagina kunnen vertalen?

... en er eventueel vast een plot beschrijving uit destilleren...

ZZ TOP

• 507 messages
  • 2187 votes

Valt deze onder films of beschouwen jullie dit als een serie?

stinissen (crew films & series)

• 23439 messages
  • 76924 votes

ZZ TOP wrote:

Valt deze onder films of beschouwen jullie dit als een serie?

Deze mag hier op de site

ZZ TOP

• 507 messages
  • 2187 votes

stinissen wrote:

(quote)

Deze mag hier op de site

Bedankt

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bedankt!

Oh ja, dat was foute link van gelijknamige film.

Bacon

• 1012 messages
  • 1378 votes

Iemand zin om deze twee najaarstoppers uit Korea toe te voegen?

Daeho/ The Tiger

IMDB: Daeho (2015) - IMDb

Poster: ?? – Daum ?? - movie.daum.net

Trailer: The Tiger (2015) - YouTube

Naebujadeul/ Inside Men

IMDB: Naebujadeul (2015) - IMDb

Poster: ???? – Daum ?? - movie.daum.net

Trailer: Korean Movie Inside Men (2015) English Trailer - YouTube

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Nog niet op MM:

Snowtime! Official Movie Trailer #1 - In Theatres February 12! - YouTube

Snowtime! (2015) - imdb.com

plot:

To amuse themselves during the winter school break, the kids in a small village decide to have a massive snowball fight. Luke and Sophie, both 11 years old, become the leaders of the opposing sides. Sophie and her cohort defend an elaborate snow fort against the assault of Luke’s horde. Whichever side occupies the fort at the end of the winter break, wins. But what starts out as pure youthful fun and enthusiasm deteriorates into a more serious conflict. Joy is restored when all the children decide to attack the fort rather than each other and happily destroy every last bit of the snow fort.

meer info

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Zojuist ingestuurd. Het is een remake van één van mijn favoriete jeugdfilms! Ik heb wel de Franstalige poster gebruikt, maar volgens de MM-wetten mag dat in dit geval (toch?).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.