- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Iemand zin en tijd om Leu ci ke (1971) toe te voegen? Van regisseur Chang-hwa Jeong (Shaw bros).
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Was deze al genoemd? Driedelige (mini?)serie van de Vara. Voor als hij mag en voor de liefhebber.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Was deze al genoemd? Driedelige (mini?)serie van de Vara. Voor als hij mag en voor de liefhebber.
Thx
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
De bergen achter Sotsji,
Een 6-delige documentaire reeks, uitgezonden op de Nederlandse tv,
Is het toegestaan die toe te voegen?
JT Chinaski
-
- 94 messages
- 107 votes
Iemand zin om de volgende Rupan sansei (Lupin the 3rd) films toe te voegen
?
Rupan sansei: Towairaito Jemini no himitsu
Rupan sansei: Moeyo zantetsuken
Rupan sansei: Harimao no zaiho wo oe!!
Rupan Sansei: Ai no da capo - Fujiko's Unlucky Days
Rupan Sansei: 1$ Manê Uôzu
Rupan sansei: Honô no kioku Tokyo Crisis
Rupan sansei: Rupan ansatsu shirei
Rupan sansei: Walther P38
Decec
-
- 6741 messages
- 8581 votes
Volgens mij meer dan zeven delen niet toevoegbaar??
JT Chinaski
-
- 94 messages
- 107 votes
Waarom? Er staan ook 5 andere Rupan sansei films op de site.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Volgens mij wel toevoegbaar hoor. Het is geen miniserie maar zijn op zichzelf staande films.
Beetje hetzelfde idee als deze http://www.moviemeter.nl/film/search/Varg%20Veum
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Iemand die deze wil toevoegen?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Volgens mij wel toevoegbaar hoor. Het is geen miniserie maar zijn op zichzelf staande films.
Beetje hetzelfde idee als deze http://www.moviemeter.nl/film/search/Varg%20Veum
Lijkt mij ook. Wat anders te denken van de eindeloze Tora-san cyclus van Yamada Yoji: http://www.moviemeter.nl/film/search/tora-san
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
LuukRamaker
-
- 2020 messages
- 925 votes
Deze staat vandaag dubbel tussen de toevoegingen:
Had het al opgemerkt. Een van de twee zal verwijderd worden.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Raar dat deze docu: Message to Love: The Isle of Wight Festival (1997) - IMDb er nog niet op staat?
Zeker de moeite waard namelijk en wil er graag op kunnen stemmen.
Wilt iemand deze toevoegen?
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Weer eens een update. Op deze site 151 films met alleen mijn stem. De volgende kan ik aanraden:
39 Keihô dai Sanjûkyû Jô (1999) 4*
Wellicht erg interessant voor studenten psychiatrie?
Choseung-dal-gwa Bam-bae (2003) 4*
Mooi klein Koreaans drama. Fraai geschoten eindscène.
Keby Som Mal Pusku (1972) 4*
Slowaaks oorlogsdrama van de, hier totaal over het hoofd geziene, Tsjechisch New Wave regisseur Stefan Uher.
Kodomo no Shiki (1939) 4,5* Japans komisch drama van Hiroshi Shimizu. Vervolg op Kaze no naka no kodomo. Leuk, levendig en mooi. Iets wat je niet verwacht uit een Japan van vlak voor WO II.
Slowaaks drama in het Tatra-gebergte van Martin Hollý.
Weer een oorlogsdrama over Tsjechische en Slowaakse piloten in de RAF.
Pieseň o Sivom Holubovi (1961) 4*
....en weer een oorlogsdrama uit Slowakije. Mooi en eens een ander decor aangaande de Tweede Wereldoorlog.
Postav Dom, Zasad Strom (1980) 4*
Typisch Oostblok drama van Juraj Jakubisko, ook al zo'n miskende regisseur hier. Vooral leuk als kijkje in een andere tijd en vanuit een ander perspectief.
Sest Medvedu s Cibulkou (1972) 4*
Geinige kindercomedy van Oldrich Lipsky, die toch uitblinkt in geniale visuele vondsten vanuit weinig middelen.
Sovsem Propashchiy (1974) 4* Eén van de beste Huckleberry Finn verfilmingen uit...... de Sovjet Unie!!! Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die deze film ooit zag!
Step (1979) 4* Prachtige roadmovie van Bondarchuk.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Deze ook nog:
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
Kan iemand Waterlijken van Nelleke Koop toevoegen? Of voldoet deze docu niet aan de criteria voor toevoeging?
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Kan iemand Waterlijken van Nelleke Koop toevoegen? Of voldoet deze docu niet aan de criteria voor toevoeging?
Volgens mij wel, was gisteren op tv.
LuukRamaker
-
- 2020 messages
- 925 votes
Hij staat er inmiddels op: Waterlijken (2014)
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
Turks & Caicos (TV Movie 2014) - IMDb
staat deze al in de toevoeging??
zojuist op tv geweest, volgende week het vervolg
Decec
-
- 6741 messages
- 8581 votes
Turks & Caicos (TV Movie 2014) - IMDb
staat deze al in de toevoeging??
zojuist op tv geweest, volgende week het vervolg
zit al wachtrij iemand...
en Salting the Battlefield helaas geen nl plots... voor mij
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Na wel wat onder de indruk te zijn van de hippie-doc Like It Is (1968) , maar eens meer werk van William Rotsler wezen zoeken, en de dubbel-dvd gevonden met The Agony of Love en The Girl with the Hungry Eyes. Die laatste staat alleen nog niet op MM. Dus mocht iemand zin en tijd hebben deze te willen toevoegen, dan stel ik dat zeer op prijs.
The Girl with the Hungry Eyes (1967)
- Poster
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Mag deze / iemand zin om deze documentaire toe te voegen?
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Mag deze / iemand zin om deze documentaire toe te voegen?
Ik kan zo snel alleen een Canadese pay per view release vinden. Dat zou betekenen dat deze niet toegestaan is.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
pippo il buffone, beavis, leuk dat jullie La Torre de los Siete Jorobados (1944) (Tower of the Seven Hunchbacks) al gezien hebben, het is beslist een interessante film die me erg nieuwsgierig maakt.
Ben op verzoek van Beavis bezig geweest met het toevoegen van de films van Edgar Neville, maar worstel met de laatste films:
Een aantal films heb ik niet toegevoegd omdat niemand op imdb of op Spaanse sites op ze gestemd heeft: El Cerco del Diablo (1952), Cuento de Hadas (1951), El Señor Esteve (1950), Sancta Maria / La Muchacha de Moscú (1952). Als deze niet meer beschikbaar zijn heeft het niet zoveel zin om ze toe te voegen. Hebben jullie deze films gezien (of iemand anders), of zijn ze beschikbaar?
En van deze mis ik een goede poster / still / DVD cover: Correo de Indias (1942)
Heeeft iemand daar misschien een goed plaatje of still van, of evt. de DVD-hoes scannen?
El Marqués de Salamanca (1948) ga ik ook nog toevoegen, die moet wel lukken, al gaat dat nog i.v.m. drukte wel eventjes op zich laten wachten.
Documentaires van hem heb ik niet toegevoegd, als je denkt dat er eentje wel toegevoegd zou moeten worden (en dat ook mag) dan hoor ik het graag. Ook korte films uiteraard niet toegevoegd, de rest (op de bovenste films na) staat er inmiddels al op.
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
dank voor de toevoegingen arno74!!!
de films waarop niemand heeft gestemd lijken inderdaad nergens beschikbaar; ook de film waarvan je de poster mist niet
met mijn eerdere link, de aanleiding van je toevoegingen, bedoelde ik eigenlijk alleen La Torre de los Siete Jorobados, waar ik een berichtje over had geplaatst, maar dat je zo helemaal in deze regisseur bent gedoken is natuurlijk helemaal geweldig
volgens mij een perfect voorbeeld van een onterecht vergeten regisseur.... zou je bijna willen doorsturen naar Teuvo Tulio waarvan de toevoegingen ook niet echt van de grond komen, terwijl zijn oeuvre toch zeer makkelijk te verkrijgen is in maar liefst drie, Engels ondertitelde, DVD-boxen...
nothingness
-
- 106 messages
- 6092 votes
Kan er iemand deze film toevoegen:
Murder: Joint Enterprise (TV Movie 2012) - IMDb
Best de moeite waard en heeft ook een DVD release gekregen.
Vitruvian
-
- 53 messages
- 2839 votes
Hercules (2014) met Dwayne Johnson staat er nog niet op. Kan deze worden toegevoegd?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.