• 178.038 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.633 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

kappeuter wrote:

De kwaliteit van de toevoegingen is over het algemeen middelmatig tot slecht, dus het valt niet mee een geschikte kandidaat te vinden.

Barfly begeleidt nu vooral nieuwe toevoegers (+toevoegingen). Die is dus wel degelijk actief bezig.

Autch! Misschien zou je moeten kijken van wie er de meeste toevoegingen in de Rejections-lijst verdwijnen, en dan naar degenen van wie er de minste in de Rejections verdwijnen, en zo een lijst opstellen of een schifting maken....

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dankjewel voor het meedenken. We komen er wel uit, we hebben daar wel een goed beeld van.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Wie kan helpen met deze titel ? Hij is fout maar ik weet niet wat.

Oeil de L'astronome, L'

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Het moet worden:

Oeil de l'Astronome, L'

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Oh dankjewel

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Wie kan/wil even de docu Open Heart toevoegen? Deze komt vanavond op NED2 in VPRO Import.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

narva77 wrote:

Wie kan/wil even de docu Open Heart toevoegen? Deze komt vanavond op NED2 in VPRO Import.

Lengte is slechts 40 minuten, dus....bespaar u de moeite!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

606 wrote:

(quote)
Doe ik wel, thx

Daar is nog geen still van vrijgegeven. De foto op imdb is een promotie foto en ook al 2 maanden oud.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Ik sta voor een raadsel bij het toevoegen van films. Sedert een paar weken wordt ik verschillende keren bij het toevoegen met het volgende geconfronteerd:

De synopsis ontbreekt, behalve de eerste woorden ervan; het gebeurde nu al meerdere keren en het is duidelijk een bug in mijn browser of het ligt aan de website van Moviemeter.

Ik kopieer en plak de volledige tekst en kijk telkens nauwlettend toe. Of ik sleep de tekst van Pages gewoon in het venster. Ik weet echt niet hoe het komt. Mijn besturingssysteem is Mavericks (Mac OS 10.9) en ik gebruik de laatste versie van Firefox.

Jordy, weet jij raad?

• 10970 messages
  • 2790 votes

Dat was een bug, had er ook last van. Is een aantal dagen geleden opgelost.

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

Bij mijn verdwenen de links die ik mee stuurde...

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

drie verzoekjes

La bête lumineuse (1982) - IMDb

http://www.dvdclassik.com/upload/images/affiches/la-bete-lumineuse.JPG

Pierre Perrault’s documentary, which screened in the Un Certain Regard section of the Festival de Cannes, follows nine men on a week-long hunting trip in rural Quebec. The film charts the social dynamics of this diverse group and how the men relate to each other, alternately revealing and disguising their feelings. One among them – an earnest, philosophical teacher and poet – is so out of place, he soon becomes an even more pathetic victim of testosterone-driven persecution than the moose the men have come to kill.

La vallée close (1995) - IMDb

http://multimedia.fnac.com/multimedia/images_produits/ZoomPE/2/9/2/3545020015292.jpg

"La vallee close (The Enclosed Valley) is shot in Super-8 film, and lasts 143 minutes. There is no dialogue and almost all of the "action" appears to be natural, as if the camera was just set up and left to run, with no pans, zooms or motion at all. There are a few basic scenes, each of which is repeated throughout, though always slightly altered; tourists visiting a cave which appears to be the titular Valley; a man in a hotel room talking on the phone; shots of streams, mountains, etc.; a cafe along the river, and shots of the interior of a decaying apartment building. Though none of the people who appear on screen speak, there are two occasional monologues that are repeated (I think) word for word: the first, one side of a conversation in which a man is making plans for lunch and the second a series of lectures by a professor to (presumably) an elementary school class. The movie itself is divided into 13 "lessons," each with a title related to nature ("Mountains," "The Rain and the Clouds," "The Cardinal Directions," etc.), but I wasn't able to discern much of an overlap between each lesson and the subsequent scenes".

De son appartement (2007) - IMDb

http://medias.unifrance.org/medias/214/185/47574/format_page/de-son-appartement.jpg

The continuing demand for high standards is what sets Rouseau's work apart. What makes this film distinctive is the way Rousseau explicitly returns to the source of his creative inspiration. So here he is at home reciting «Bérénice» to himself, whilst going about his household chores. It verges on the comical: There are repeated shots of him obstinately trying to turn off a dripping tap, or the jubilant close up of bare feet carried away in performing a dance step or two. Combining art with life in such a way, that nothing is compartmentalised, nothing lost - that is the goal.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Interessant titels weer, Beavis!

beavis wrote:

drie verzoekjes

Komt in orde.

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

nice

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

Vanavond nog Achter de Dijk van Holland Doc op tv, geen idee of die mag worden toegevoegd, maar als het mag en iemand heeft zin, bij dezen de tip.

Deze dus: holland doc - VPRO

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

mjk87 wrote:

Vanavond nog Achter de Dijk van Holland Doc op tv, geen idee of die mag worden toegevoegd, maar als het mag en iemand heeft zin, bij dezen de tip.

Deze dus: holland doc - VPRO

Die stuur ik wel in, bedankt

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Mug wrote:

(quote)

Lengte is slechts 40 minuten, dus....bespaar u de moeite!

Vreemd. Volgens twee sites zou die docu 52 minuten duren.

De ene pagina is alweer verwijderd, maar volgens de andere duurt de uitzending toch echt 52 minuten:

http://programma.vpro.nl/

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Hmmm, raar inderdaad. De IDFA-versie (waar die een grote prijs won) duurde slechts 40 minuten. Wellicht (of blijkbaar) is er een 'recut' gekomen voor tv en verder festival-release.

Bacon

• 1012 messages
  • 1378 votes

Iemand zin om deze film toe te voegen? Wish Us Luck (2012) - IMDb Ik heb hem zojuist gezien, maar geen tijd om toe te voegen, hehe

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Chelsea Kane Staub is dezelfde actrice. Alleen bij de ene film is het Kane en de ander Staub.

Minutemen (2008)

Lovestruck: The Musical (2013)

Wordt dan gewoon IMDb aangehouden?

Chelsea Kane - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org (heeft sinds 2010 naam veranderd)

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Mug wrote:

Hmmm, raar inderdaad. De IDFA-versie (waar die een grote prijs won) duurde slechts 40 minuten. Wellicht (of blijkbaar) is er een 'recut' gekomen voor tv en verder festival-release.

Zou goed kunnen dat het een recut betreft, onder de oscar-regels voor short-documentaires valt dat het niet langer dan 40 min mag duren.

Barfly

• 1873 messages
  • 1749 votes

Dk2008 wrote:

Chelsea Kane Staub is dezelfde actrice. Alleen bij de ene film is het Kane en de ander Staub.

Wordt dan gewoon IMDb aangehouden?

IMDb wordt hier aangehouden. Niet zozeer omdat IMDb altijd gelijk heeft, maar omdat ze nu eenmaal haar naam heeft veranderd, dus voor de film van 2013 geldt dan haar nieuwe naam.

Vóór de naamsverandering geldt dan de oude naam.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Goed. Bedankt voor de toelichting.

• 10970 messages
  • 2790 votes

Barfly wrote:

(quote)

IMDb wordt hier aangehouden. Niet zozeer omdat IMDb altijd gelijk heeft, maar omdat ze nu eenmaal haar naam heeft veranderd, dus voor de film van 2013 geldt dan haar nieuwe naam.

Vóór de naamsverandering geldt dan de oude naam.

Volgens mij is dit niet correct hoor. Ik denk dat in alle gevallen Chelsea Kane aangehouden moet worden.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Gaat bij vooral om de zoekfunctie. Als je bij IMDb, zoekt op Kane, vind je meteen alle films, series. Zoek je op Staub, kom je uit bij Kane. Maar die links heb je hier niet.

Barfly

• 1873 messages
  • 1749 votes

Ik gooi het in de groep.

• 10970 messages
  • 2790 votes

Dk2008 wrote:

Gaat bij vooral om de zoekfunctie. Als je bij IMDb, zoekt op Kane, vind je meteen alle films, series. Zoek je op Staub, kom je uit bij Kane. Maar die links heb je hier niet.

Klopt. Dat was destijds ook de reden om de naam die op imdb gebuikt wordt aan te houden. Is namelijk wel eens eerder ter sprake gekomen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.