- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
De kwaliteit van de toevoegingen is over het algemeen middelmatig tot slecht, dus het valt niet mee een geschikte kandidaat te vinden.
Barfly begeleidt nu vooral nieuwe toevoegers (+toevoegingen). Die is dus wel degelijk actief bezig.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dankjewel voor het meedenken. We komen er wel uit, we hebben daar wel een goed beeld van. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wie kan helpen met deze titel ? Hij is fout maar ik weet niet wat.
Oeil de L'astronome, L'
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Het moet worden:
Oeil de l'Astronome, L'
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Wie kan/wil even de docu Open Heart toevoegen? Deze komt vanavond op NED2 in VPRO Import.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Wie kan/wil even de docu Open Heart toevoegen? Deze komt vanavond op NED2 in VPRO Import.
Lengte is slechts 40 minuten, dus....bespaar u de moeite!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Ik sta voor een raadsel bij het toevoegen van films. Sedert een paar weken wordt ik verschillende keren bij het toevoegen met het volgende geconfronteerd:
De synopsis ontbreekt, behalve de eerste woorden ervan; het gebeurde nu al meerdere keren en het is duidelijk een bug in mijn browser of het ligt aan de website van Moviemeter.
Ik kopieer en plak de volledige tekst en kijk telkens nauwlettend toe. Of ik sleep de tekst van Pages gewoon in het venster. Ik weet echt niet hoe het komt. Mijn besturingssysteem is Mavericks (Mac OS 10.9) en ik gebruik de laatste versie van Firefox.
Jordy, weet jij raad?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Dat was een bug, had er ook last van. Is een aantal dagen geleden opgelost.
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Bij mijn verdwenen de links die ik mee stuurde...
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
drie verzoekjes
La bête lumineuse (1982) - IMDb
http://www.dvdclassik.com/upload/images/affiches/la-bete-lumineuse.JPG
Pierre Perrault’s documentary, which screened in the Un Certain Regard section of the Festival de Cannes, follows nine men on a week-long hunting trip in rural Quebec. The film charts the social dynamics of this diverse group and how the men relate to each other, alternately revealing and disguising their feelings. One among them – an earnest, philosophical teacher and poet – is so out of place, he soon becomes an even more pathetic victim of testosterone-driven persecution than the moose the men have come to kill.
http://multimedia.fnac.com/multimedia/images_produits/ZoomPE/2/9/2/3545020015292.jpg
"La vallee close (The Enclosed Valley) is shot in Super-8 film, and lasts 143 minutes. There is no dialogue and almost all of the "action" appears to be natural, as if the camera was just set up and left to run, with no pans, zooms or motion at all. There are a few basic scenes, each of which is repeated throughout, though always slightly altered; tourists visiting a cave which appears to be the titular Valley; a man in a hotel room talking on the phone; shots of streams, mountains, etc.; a cafe along the river, and shots of the interior of a decaying apartment building. Though none of the people who appear on screen speak, there are two occasional monologues that are repeated (I think) word for word: the first, one side of a conversation in which a man is making plans for lunch and the second a series of lectures by a professor to (presumably) an elementary school class. The movie itself is divided into 13 "lessons," each with a title related to nature ("Mountains," "The Rain and the Clouds," "The Cardinal Directions," etc.), but I wasn't able to discern much of an overlap between each lesson and the subsequent scenes".
De son appartement (2007) - IMDb
http://medias.unifrance.org/medias/214/185/47574/format_page/de-son-appartement.jpg
The continuing demand for high standards is what sets Rouseau's work apart. What makes this film distinctive is the way Rousseau explicitly returns to the source of his creative inspiration. So here he is at home reciting «Bérénice» to himself, whilst going about his household chores. It verges on the comical: There are repeated shots of him obstinately trying to turn off a dripping tap, or the jubilant close up of bare feet carried away in performing a dance step or two. Combining art with life in such a way, that nothing is compartmentalised, nothing lost - that is the goal.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4511 votes
Vanavond nog Achter de Dijk van Holland Doc op tv, geen idee of die mag worden toegevoegd, maar als het mag en iemand heeft zin, bij dezen de tip.
Deze dus: holland doc - VPRO
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Vanavond nog Achter de Dijk van Holland Doc op tv, geen idee of die mag worden toegevoegd, maar als het mag en iemand heeft zin, bij dezen de tip.
Deze dus: holland doc - VPRO
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
De ene pagina is alweer verwijderd, maar volgens de andere duurt de uitzending toch echt 52 minuten:
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Hmmm, raar inderdaad. De IDFA-versie (waar die een grote prijs won) duurde slechts 40 minuten. Wellicht (of blijkbaar) is er een 'recut' gekomen voor tv en verder festival-release.
Bacon
-
- 1012 messages
- 1378 votes
Iemand zin om deze film toe te voegen? Wish Us Luck (2012) - IMDb Ik heb hem zojuist gezien, maar geen tijd om toe te voegen, hehe
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Chelsea Kane Staub is dezelfde actrice. Alleen bij de ene film is het Kane en de ander Staub.
Lovestruck: The Musical (2013)
Wordt dan gewoon IMDb aangehouden?
Chelsea Kane - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org (heeft sinds 2010 naam veranderd)
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Hmmm, raar inderdaad. De IDFA-versie (waar die een grote prijs won) duurde slechts 40 minuten. Wellicht (of blijkbaar) is er een 'recut' gekomen voor tv en verder festival-release.
Zou goed kunnen dat het een recut betreft, onder de oscar-regels voor short-documentaires valt dat het niet langer dan 40 min mag duren.
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Chelsea Kane Staub is dezelfde actrice. Alleen bij de ene film is het Kane en de ander Staub.
Wordt dan gewoon IMDb aangehouden?
IMDb wordt hier aangehouden. Niet zozeer omdat IMDb altijd gelijk heeft, maar omdat ze nu eenmaal haar naam heeft veranderd, dus voor de film van 2013 geldt dan haar nieuwe naam.
Vóór de naamsverandering geldt dan de oude naam.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
IMDb wordt hier aangehouden. Niet zozeer omdat IMDb altijd gelijk heeft, maar omdat ze nu eenmaal haar naam heeft veranderd, dus voor de film van 2013 geldt dan haar nieuwe naam.
Vóór de naamsverandering geldt dan de oude naam.
Volgens mij is dit niet correct hoor. Ik denk dat in alle gevallen Chelsea Kane aangehouden moet worden.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Gaat bij vooral om de zoekfunctie. Als je bij IMDb, zoekt op Kane, vind je meteen alle films, series. Zoek je op Staub, kom je uit bij Kane. Maar die links heb je hier niet.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Gaat bij vooral om de zoekfunctie. Als je bij IMDb, zoekt op Kane, vind je meteen alle films, series. Zoek je op Staub, kom je uit bij Kane. Maar die links heb je hier niet.
Klopt. Dat was destijds ook de reden om de naam die op imdb gebuikt wordt aan te houden. Is namelijk wel eens eerder ter sprake gekomen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.