- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Decec
-
- 6741 messages
- 8583 votes
Nieuwe Home Alone staat er nog niet op, het is een schande! 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Is er een held die deze poster wat zou kunnen opschonen en het logo verwijderen? Het is voor http://www.moviemeter.nl/rejection/107624 dus degene die hem in orde krijgt mag hem voor mijn part ook insturen 
Decec
-
- 6741 messages
- 8583 votes
Ha, Ha het is Russisch poster niet toevoegbaar....
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ow, dat lijkt allemaal op hetzelfde
Never mind dus
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Goed bezig! Sowieso respect naar alle mensen hierzo die de films toevoegen.
Nog suggesties die niet op MM staan:
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Zojuist ingestuurd.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik zit eigenlijk al een dikke week te wachten op de documentaire GOOD PEOPLE GO TO HELL, SAVED PEOPLE GO TO HEAVEN.
Zag vorige week dat hij in de wachtrij stond, maar vooralsnog staat hij niet op de site. Ik neem aan dat hij gepland staat op de site te komen? Of is hij afgekeurd?
Good People Go to Hell, Saved People Go to Heaven (2012)
Sorry, wist niet meer dat ik die had ingestuurd.
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 messages
- 4512 votes
Mag de 6-delige TV-serie De geheimen van Barslet worden toegevoegd aan de site?
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Denk het niet, is geen mini-serie voor zover ik kan zien.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Zo te zien heeft elke aflevering een losstaand, afgesloten verhaal, en daardoor is het inderdaad geen miniserie, en dus niet toevoegbaar op MovieMeter.
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7275 votes
Het zier er zo, vluchtig bekeken, wel naar uit.
Zie ook: Criteria voor toevoegbaarheid - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Is er een held die deze poster wat zou kunnen opschonen en het logo verwijderen? Het is voor http://www.moviemeter.nl/rejection/107624 dus degene die hem in orde krijgt mag hem voor mijn part ook insturen
Originele Cover gevonden, geresized en ingestuurd. Qua synopsis doe ik verder niets aan. Sorry! (e.e.a i.o met Zinema)
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Misschien een goed idee om films die niet op de site mogen niet meer in de rejectionlijst te plaatsen. Als je zo een film dan toch krijgt toegevoegd heb je Decec van de MM-politie die PM's naar kappeuter gaat sturen om zo een film van de site af te krijgen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Vreemde voorstelling van zaken.
Toevoegingen die pertinent niet voldoen aan onze criteria komen niet in de rejectionslijst, die worden gewoon afgekeurd en verwijderd.
Soms worden er extra bewijs / toelichting / aanvullingen verlangd, die alsnog toevoeging kunnen rechtvaardigen. Dat geeft de betreffende gebruiker de kans en de mogelijkheid ons te overtuigen de film alsnog toe te voegen.
Overal kunnen fouten gemaakt worden, en als je in termen van politie gaat spreken over iemand die in het belang van de site een tip geeft, ben je verkeerd en flauw bezig.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Laat me dan maar eens die link zien waaruit blijkt dat Beef 3 op filmfestivals in verschillende landen vertoond is geweest.
Ik ga er toch vanuit dat MovieMeter een consequent beleid wil voeren. Waarom dan de ene film wel verwijderen en de andere niet?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat ik heb je al persoonlijk toegelicht. We hebben die toevoeging in het verleden behandeld en daarvoor destijds voldoende reden gehad voor toevoeging.
Vertoning op festivals e.d., dat is toen allemaal gecheckt.
Dergelijke informatie over recente vertoningen is bij toevoeging makkelijker op een presenteerblaadje te geven, jaren na dato is dat lastiger terug te vinden.
We komen daar niet meer op terug. We gaan niet steeds opnieuw toevoegingen keuren, tenzij hier dwingende aanleiding toe is.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Vroeger waren de regels voor het toevoegen dan waarschijnlijk losser. Want de links die zo een toevoeging rechtvaardigen bestaan niet. Beef 3 is een typisch voorbeeld van een dvd die rechtstreeks op dvd is verschenen en nooit een vertoning op filmfestivals in verschillende landen noch op de Belgische/Nederlandse televisie heeft gehad.
Er zijn trouwens nog films die door de mazen van het net zijn geglipt. Kan je zo een titel noemen van een pilot (niet toegestaan op MM) die hier op de site staat. Maar dan snij ik mezelf in de vingers want dan gaat er een erg mooie film van de site af.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Straight-to-dvd documentaires hebben nooit op de site gemogen, tenzij vertoning op festivals / publieke omroep.
Wat pilots betreft is het inderdaad wel eens (gedurende korte periode) anders geweest.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 messages
- 4512 votes
Zo te zien heeft elke aflevering een losstaand, afgesloten verhaal, en daardoor is het inderdaad geen miniserie, en dus niet toevoegbaar op MovieMeter.
Je kunt De geheimen van Barslet zien als een mozaïekfilm, want de meeste personages/verhaallijnen raken elkaar en de hoofdverhaallijn, die elke keer weer langskomt wordt gedurende de serie steeds duidelijker.
De serie zelf spreekt ook over "één verhaal, zeven waarheden".
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Weet iemand precies hoe het zit met de hooflettering titel voor het toevoegen dat blijft soms lastig , alvast bedankt , Henk
Dans Un Jardin Je Suis Entré
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Het moet zijn:
Dans un Jardin Je Suis Entré
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Dank u , het was dus de letter U die moest dus u zijn. 
studio dewolf
-
- 673 messages
- 5023 votes
The Wizard of Oz (1925)
The Wizard of Oz (1925) - IMDb
A Toymaker tells a bizarre story about how the Land of Oz was ruled by Prince Kynd, but he was overthrown by Prime Minister Kruel. Dorothy learns from Aunt Em that fat, cruel Uncle Henry is not her uncle, and gives her a note due on her eighteenth birthday, which reveals she is actually Princess Dorothea of Oz, and is supposed to marry Prince Kynd. She, Uncle Henry , and two farmhands are swept to Oz by a tornado. Snowball, a black farmhand soon joins them after a lightning bolt chases him into the sky. They land in Oz, where the farmhands try to avoid capture. Semon becomes a scarecrow, Hardy briefly disguises himself as a Tin Woodman, and Snowball is given a Lion suit by the Wizard, which he uses to scare the Pumperdink guards.
Ik kan niet goed Engels vertalen. Wil iemand die tekst vertalen?
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.