• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.317 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Dat lijkt me een concertregistratie en dus niet toevoegbaar. ZIe ook de storyline op imdb

Coldplay: Live 2003 (Video 2003) - IMDb (als je deze bedoeld tenminste).

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

beavis wrote:

zeer veel dank Movie-Addicted!!

goed bezig jongens

Hier is de film Bo Ba Bu (2001)

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Netjes 606! Nou moet ik maar afwachten of mijn/zijn (Beavis) 4 films er door heen komen Als ik de feeling eenmaal te pakken heb, sta ik open voor meerdere verzoeken!

Zinema is in iedergeval positief

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Thx

stinissen (crew films & series)

• 23439 messages
  • 76925 votes

Goed werk 606

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

stinissen wrote:

Goed werk 606

Dankjewel Henk, ik doe mijn best

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Prata Palomares (1972)

Hoppa, hij is er voor Beavis door heen

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

lekker snel ook allemaal!

nogmaals dank, beiden, voor deze en de nog komende toevoegingen

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

jarno1975 wrote:

Dat lijkt me een concertregistratie en dus niet toevoegbaar. ZIe ook de storyline op imdb

Coldplay: Live 2003 (Video 2003) - IMDb (als je deze bedoeld tenminste).

Mbt concertregistraties: Concertfilms zijn toevoegbaar als de desbetreffende film een bioscooprelease in Nederland of België heeft gehad.

Criteria voor toevoegbaarheid - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Dinsdag 13 november draait in zestien bioscopen van Pathé eenmalig de concertfilm Coldplay Live 2012 staat er via jouw eerder gegeven link te lezen (en ook wereldwijd gaat het om eenmalige vertoningen). Ik ben geen crewlid meer, maar dat 'eenmalig' lijkt me niet voldoende voor toevoeging. Maar crew, correct me if I'm wrong.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Meneer Bungel wrote:

Dinsdag 13 november draait in zestien bioscopen van Pathé eenmalig de concertfilm Coldplay Live 2012 staat er via jouw eerder gegeven link te lezen (en ook wereldwijd gaat het om eenmalige vertoningen). Ik ben geen crewlid meer, maar dat 'eenmalig' lijkt me niet voldoende voor toevoeging. Maar crew, correct me if I'm wrong.

Wereldwijd is toch genoeg, gaat dus om meerdere landen (verschillende).

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Wereldwijd ja, maar ook daar telkens eenmalig.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Mag de bekende documentaire EARTHFLIGHT de site op? Bestaat dan wel uit zes delen, maar die laatste is meer een soort van making of! Hij trekt op het moment veel bekijks op de Nederlandse televisie waar hij verdeeld over een aantal weken word uitgezonden.

bol.com | BBC Earth - Earthflight | Dvd

Earthflight vanaf 13 november op Nederland 1 - Natuur - eo.nl

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

SnakeDoc wrote:

Mag de bekende documentaire EARTHFLIGHT de site op? Bestaat dan wel uit zes delen, maar die laatste is meer een soort van making of! Hij trekt op het moment veel bekijks op de Nederlandse televisie waar hij verdeeld over een aantal weken word uitgezonden.

bol.com | BBC Earth - Earthflight | Dvd

Earthflight vanaf 13 november op Nederland 1 - Natuur - eo.nl

België zend het btw ook uit,

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

nice!

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Meneer Bungel wrote:

Wereldwijd ja, maar ook daar telkens eenmalig.

Dus?

Is dit wederom zo'n rare frats van de staf om met kromme regels bepaalde (grote) releases te weigeren, maar kleinere nietszeggende docu's die eenmalig op de TV te zien zijn en daarna nooit meer te vinden zijn wel toelaat?

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Nee, da's gewoon één van de regels. Een éénmalige vertoning is toch wat anders dan een release van weken/maanden?

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Goh ze worden wel erg streng (de crew etc.) voor wat betreft het toevoegen van films. Denk je dat je alles dubbel gecheckt hebt, is het nog niet goed (qua Grammatica). Moedeloos...

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

chevy93 wrote:

Dus?

Close, but no cigar?

Movie-Addicted wrote:

Goh ze worden wel erg streng (de crew etc.) voor wat betreft het toevoegen van films. Denk je dat je alles dubbel gecheckt hebt, is het nog niet goed (qua Grammatica). Moedeloos...

Nou, succes maar weer. De crew ook, trouwens!

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Haha Mr Bungel

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Movie-Addicted wrote:

Hier kunnen ze je ook helpen met een begrijpelijk plotverhaal schrijven, dan is het niet nodig moedeloos te worden.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

I know i know, opbouwende kritiek. Niets mis mee

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Jawaddedadde wrote:

Een éénmalige vertoning is toch wat anders dan een release van weken/maanden?

Eenmalige (doe maar gewoon zonder streepjes ) vertoningen op de TV mogen ook, dus waarom in de bioscoop niet?

En hoezo zou een release niet eenmalig kunnen zijn? Serieus, welke concertfilm draait er nou weken/maanden in de bioscoop (op This Is It na en dat is een semi-docu)?

Dus op het moment dat dit concert eenmalig vertoond wordt op Nederland 3 om 2 uur 's nachts zou die dus opeens wel op de site mogen.. Ik snap gewoon niet waar die strengheid vandaan komt.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Wiki: Concertfilms zijn toevoegbaar als de desbetreffende film een bioscooprelease in Nederland of België heeft gehad.

Hier staat niets bij over eenmalige vertoningen.

wiki: Films die een serieuze bioscooprelease hebben gehad. Geen eenmalige/incidentele vertoningen in enkele theaters (amateurfilms).

Hier wordt dan wel over eenmalig/incidenteel gesproken. Maar het lijkt me dat hiermee amateurfilms bedoeld worden, wat er ook tussen haakjes achter staat. En de betreffende docu lijkt me daar niet onder te vallen.

wiki: Pure concertregistraties zijn hierbij uitgezonderd van toevoeging en films van weinig documentaire aard kunnen worden geweigerd.

Dan is er nog de vraag of dit voldoende documentaire waarde heeft en niet voornamelijk een registratie van een concert is.

Dusja, zeg het maar

Ik kan chevy93 zijn punt wel begrijpen.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Het is geen documentaire, dat moge duidelijk zijn, maar dat is Stop Making Sense (1984) ook niet. En het docu-gehalte van Pink Floyd: Live at Pompeii (1972) komt voort uit de latere versie en zit niet in de eerdere bioscoopversie (en vanwege de bioscoopversie is deze op de site toegestaan).

En als een wereldwijze release (in ruim 100 bioscopen) niet onder "serieuze release" valt, valt niets daaronder imo.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Voor 606 en wellicht NARVA77, op de IDFA site staan nog een hoop docu's die niet op de site staan. Aangezien het voor 606 makkelijk toevoegen is (je hoeft niks te vertalen) en NARVA nogal van de documentaires toevoegen is, misschien interessant?

studio dewolf

• 673 messages
  • 5024 votes

The White Shadow (1924)

Speelduur: 43 min

The White Shadow (1924) - IMDb

Beschrijving: Betty Compson schittert in deze door Alfred Hitchcock geschreven film. Ze speelt een tweeling, waarvan de ene zus engelachtig is en de andere het precieze tegenovergestelde.

National Film Preservation Foundation: The White Shadow (1924) - filmpreservation.org

Poster: Google Afbeeldingen resultaat voor http://s3.amazonaws.com/nfpf-videos/the-white-shadow-1924-image-normal.jpg?2012

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Die is twee minuten te kort, en kan daardoor niet op de site studio dewolf

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

SnakeDoc wrote:

Voor 606 en wellicht NARVA77, op de IDFA site staan nog een hoop docu's die niet op de site staan. Aangezien het voor 606 makkelijk toevoegen is (je hoeft niks te vertalen) en NARVA nogal van de documentaires toevoegen is, misschien interessant?

jep ik ga eens een kijkje nemen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.