- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Dat lijkt me een concertregistratie en dus niet toevoegbaar. ZIe ook de storyline op imdb
Coldplay: Live 2003 (Video 2003) - IMDb (als je deze bedoeld tenminste).
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Netjes 606! Nou moet ik maar afwachten of mijn/zijn (Beavis) 4 films er door heen komen
Als ik de feeling eenmaal te pakken heb, sta ik open voor meerdere verzoeken!
Zinema is in iedergeval positief 
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 messages
- 76925 votes
Goed werk 606 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Goed werk 606
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Hoppa, hij is er voor Beavis door heen 
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
lekker snel ook allemaal!
nogmaals dank, beiden, voor deze en de nog komende toevoegingen
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Dat lijkt me een concertregistratie en dus niet toevoegbaar. ZIe ook de storyline op imdb
Coldplay: Live 2003 (Video 2003) - IMDb (als je deze bedoeld tenminste).
Criteria voor toevoegbaarheid - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Dinsdag 13 november draait in zestien bioscopen van Pathé eenmalig de concertfilm Coldplay Live 2012 staat er via jouw eerder gegeven link te lezen (en ook wereldwijd gaat het om eenmalige vertoningen). Ik ben geen crewlid meer, maar dat 'eenmalig' lijkt me niet voldoende voor toevoeging. Maar crew, correct me if I'm wrong. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Dinsdag 13 november draait in zestien bioscopen van Pathé eenmalig de concertfilm Coldplay Live 2012 staat er via jouw eerder gegeven link te lezen (en ook wereldwijd gaat het om eenmalige vertoningen). Ik ben geen crewlid meer, maar dat 'eenmalig' lijkt me niet voldoende voor toevoeging. Maar crew, correct me if I'm wrong.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Wereldwijd ja, maar ook daar telkens eenmalig.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Mag de bekende documentaire EARTHFLIGHT de site op? Bestaat dan wel uit zes delen, maar die laatste is meer een soort van making of! Hij trekt op het moment veel bekijks op de Nederlandse televisie waar hij verdeeld over een aantal weken word uitgezonden.
bol.com | BBC Earth - Earthflight | Dvd
Earthflight vanaf 13 november op Nederland 1 - Natuur - eo.nl
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Mag de bekende documentaire EARTHFLIGHT de site op? Bestaat dan wel uit zes delen, maar die laatste is meer een soort van making of! Hij trekt op het moment veel bekijks op de Nederlandse televisie waar hij verdeeld over een aantal weken word uitgezonden.
bol.com | BBC Earth - Earthflight | Dvd
Earthflight vanaf 13 november op Nederland 1 - Natuur - eo.nl
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Zojuist ingestuurd!
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Wereldwijd ja, maar ook daar telkens eenmalig.
Is dit wederom zo'n rare frats van de staf om met kromme regels bepaalde (grote) releases te weigeren, maar kleinere nietszeggende docu's die eenmalig op de TV te zien zijn en daarna nooit meer te vinden zijn wel toelaat?
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Nee, da's gewoon één van de regels. Een éénmalige vertoning is toch wat anders dan een release van weken/maanden?
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Goh ze worden wel erg streng (de crew etc.) voor wat betreft het toevoegen van films. Denk je dat je alles dubbel gecheckt hebt, is het nog niet goed (qua Grammatica). Moedeloos... 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Dus?
Goh ze worden wel erg streng (de crew etc.) voor wat betreft het toevoegen van films. Denk je dat je alles dubbel gecheckt hebt, is het nog niet goed (qua Grammatica). Moedeloos...
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Hier kunnen ze je ook helpen met een begrijpelijk plotverhaal schrijven, dan is het niet nodig moedeloos te worden. 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
I know i know, opbouwende kritiek. Niets mis mee

chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Een éénmalige vertoning is toch wat anders dan een release van weken/maanden?
) vertoningen op de TV mogen ook, dus waarom in de bioscoop niet?En hoezo zou een release niet eenmalig kunnen zijn? Serieus, welke concertfilm draait er nou weken/maanden in de bioscoop (op This Is It na en dat is een semi-docu)?
Dus op het moment dat dit concert eenmalig vertoond wordt op Nederland 3 om 2 uur 's nachts zou die dus opeens wel op de site mogen.. Ik snap gewoon niet waar die strengheid vandaan komt.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Wiki: Concertfilms zijn toevoegbaar als de desbetreffende film een bioscooprelease in Nederland of België heeft gehad.
Hier staat niets bij over eenmalige vertoningen.
wiki: Films die een serieuze bioscooprelease hebben gehad. Geen eenmalige/incidentele vertoningen in enkele theaters (amateurfilms).
Hier wordt dan wel over eenmalig/incidenteel gesproken. Maar het lijkt me dat hiermee amateurfilms bedoeld worden, wat er ook tussen haakjes achter staat. En de betreffende docu lijkt me daar niet onder te vallen.
wiki: Pure concertregistraties zijn hierbij uitgezonderd van toevoeging en films van weinig documentaire aard kunnen worden geweigerd.
Dan is er nog de vraag of dit voldoende documentaire waarde heeft en niet voornamelijk een registratie van een concert is.
Dusja, zeg het maar 
Ik kan chevy93 zijn punt wel begrijpen.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Het is geen documentaire, dat moge duidelijk zijn, maar dat is Stop Making Sense (1984) ook niet. En het docu-gehalte van Pink Floyd: Live at Pompeii (1972) komt voort uit de latere versie en zit niet in de eerdere bioscoopversie (en vanwege de bioscoopversie is deze op de site toegestaan).
En als een wereldwijze release (in ruim 100 bioscopen) niet onder "serieuze release" valt, valt niets daaronder imo.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Voor 606 en wellicht NARVA77, op de IDFA site staan nog een hoop docu's die niet op de site staan. Aangezien het voor 606 makkelijk toevoegen is (je hoeft niks te vertalen) en NARVA nogal van de documentaires toevoegen is, misschien interessant?
studio dewolf
-
- 673 messages
- 5024 votes
The White Shadow (1924)
Speelduur: 43 min
The White Shadow (1924) - IMDb
Beschrijving: Betty Compson schittert in deze door Alfred Hitchcock geschreven film. Ze speelt een tweeling, waarvan de ene zus engelachtig is en de andere het precieze tegenovergestelde.
National Film Preservation Foundation: The White Shadow (1924) - filmpreservation.org
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Die is twee minuten te kort, en kan daardoor niet op de site studio dewolf 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Voor 606 en wellicht NARVA77, op de IDFA site staan nog een hoop docu's die niet op de site staan. Aangezien het voor 606 makkelijk toevoegen is (je hoeft niks te vertalen) en NARVA nogal van de documentaires toevoegen is, misschien interessant?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.