- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
Alle goede bedoelingen ten spijt kunnen we deze niet goedkeuren. Het zou nog een eventuele optie kunnen zijn wanneer de film Franstalig zou zijn, maar dat is hij niet.
Ik snap dat hij niet Engelstalig is hoor, maar hij is wel degelijk geproduceerd in Franstalig Canada.
De regisseur heet Mychel Arsenault, de schrijvers heten Jean-Marc Félio en Pierre Dalpé. Klinkt alledrie behoorlijk Frans.
Bovendien is de film opgenomen in Montréal (Québec), en is de film geproduceerd in de provincie Québec, maak ik op uit onderstaand PDF-bestand...
http://www.erudit.org/cultu...
BTW, Soul Assassin en The Delivery waren ook Engelstalig, maar wel degelijk Nederlandse produktie's, toch?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wat betreft Cursed;
We hebben besloten een hoge uitzondering te maken en de Nederlandse / Belgische VHS-hoes toe te staan, zodat de film alsnog kan worden toegevoegd:

Plaatje is al op maat gemaakt. Dit is dus de Nederlandse / Belgische titel voor Cursed.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Er staan nog een aantal films die op het festival van Cannes draaien niet op MM. Iemand zin om ze toe te voegen?
Alle info kun je hier vinden:
Festival de Cannes - From 16 to 27 may 2012 - festival-cannes.fr
Decec
-
- 6741 messages
- 8583 votes
@jarno1975, het is niet waar, staat alles in bij MM, zonder van tijd.
En je hebt zelf film Armour ingevoerd.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
@jarno1975, het is niet waar, staat alles in bij MM, zonder van tijd.
En je hebt zelf film Armour ingevoerd.
Ik weet niet hoe je daar bij komt maar dat is niet waar, deze films staan er nog niet op:
Er er zijn er nog wel meer.
Decec
-
- 6741 messages
- 8583 votes
Ik weet niet hoe je daar bij komt maar dat is niet waar, deze films staan er nog niet op:
Er er zijn er nog wel meer.
Oh dit is jaartal 2011, niet 2012. Dat is oorzaak. Ik zal kijken of wel NL plots is?
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Ik ben bang dat je die niet makkelijk kunt vinden.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ik ben bang dat je die niet makkelijk kunt vinden.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Decec heeft moeite met de Nederlandse taal, dus kan me voorstellen dat het voor haar lastig is.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Is er iemand die Phil Solomon's American Falls wil toevoegen?
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
Er staan nog een aantal films die op het festival van Cannes draaien niet op MM. Iemand zin om ze toe te voegen?
Alle info kun je hier vinden:
Ik heb "La Playa" en "Student" ingestuurd!
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
Uhm, even een vraagje: in de Rejections-lijst staat de Noorse film "Til Siste Hinder" (2011), want die zou een verkeerde synopsis hebben, die niet zou stroken met een link die de laatste toevoeger had meegestuurd.
Maar ik zie werkelijk niet wat er fout is aan de synopsis, kijkend naar de link die is meegestuurd...?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Uhm, even een vraagje: in de Rejections-lijst staat de Noorse film "Til Siste Hinder" (2011), want die zou een verkeerde synopsis hebben, die niet zou stroken met een link die de laatste toevoeger had meegestuurd.
Maar ik zie werkelijk niet wat er fout is aan de synopsis, kijkend naar de link die is meegestuurd...?
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Of de synopsis goed is, kun je uit de link niet opmaken. De Ned. synopsis is duidelijk een andere dan de opgegeven link. Een aantal zaken komt wel overeen, maar het plot is gemaakt met een andere bron. Daarbij is de afspraak dat 606 zich niet bezighoudt met omschrijvingen uit een andere taal.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Ik heb "La Playa" en "Student" ingestuurd!
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
Of de synopsis goed is, kun je uit de link niet opmaken. De Ned. synopsis is duidelijk een andere dan de opgegeven link. Een aantal zaken komt wel overeen, maar het plot is gemaakt met een andere bron. Daarbij is de afspraak dat 606 zich niet bezighoudt met omschrijvingen uit een andere taal.
Oke, duidelijk.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik heb een vraag betreffende Mary (1931) - IMDb In 1930 maakte Hitchcock de film Murder met Engelse acteurs. Nu is daar blijkbaar gelijktijdig (met dezelfde sets maar met andere acteurs) een Duitse versie van gemaakt. Deze versie is in 2006 terug gevonden en is nu als bonus op een aantal films te vinden, zoals op de Duitse DVD van Murder.
Zou dit dus eigenlijk op de site mogen? Ter vergelijking:
Dracula (de versie met Bela Lugosi) en Drácula (1931) zijn ook tegelijkertijd opgenomen met dezelfde sets maar in plaats van Duits gaat het hier om Spaans 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik vraag het altijd maar liever eerst hier dan dat ik (en de crew) er moeite in steek
edit: hij is ingestuurd!
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Is er iemand die Phil Solomon's American Falls wil toevoegen?
En heb er hier nog eentje.
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
Zojuist de docu Troubadours ingestuurd.
Deze komt zo meteen op NED2 om 22.55 uur in Het Uur van de Wolf onder de titel "Poptempel Californië".
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Iemand die deze wil toevoegen?
Paul McCartney Really Is Dead: The Last Testament of George Harrison (Video 2010) - IMDb
Bij voorbaat, dank uiteraard 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Paul McCartney Really Is Dead: The Last Testament of George Harrison (Video 2010) - IMDb
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Lijkt me een direct to dvd documentaire, en die zijn niet toevoegbaar mits deze of minimaal 2 festivals in verschillende landen heeft gedraaid of een NL/BE bioscooprelease heeft gehad.
Als je dat kan aantonen wil ik hem wel insturen voor je.
Edit: Wat Meneer Bungel zegt dus 
studio dewolf
-
- 673 messages
- 5023 votes
Chinese Zodiac (2012)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Heb ik al ingestuurd De Site >> Algemeen >> Welke film(s) heb je ingezonden voor toevoeging
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
De crew is lekker bezig vandaag met goedkeuren, en dat verdient een pluimpje! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.