- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Fellow members of the community,
here's a list of movies that need to be added to the database.
There are some new ones and some that I have already posted some time ago but that still no one has put on the site.
I count on your help.
Regards.
Il Dono – Michelangelo Frammartino – 2003 – Italy – Drama – 80’
With Angelo Frammartino and Gabriella Maiolo
pic: http://www.spietati.it/public/dono.jpg
Plot: The film tells the story of the depopulation of a village in Calabria, Caulonia, without using any specific script or text. The population of the village dropped from around 15,000 inhabitants in 1950 to just a few hundred people today.
imdbcode: 0382649
This title already existed on MovieMeter:
You have to search for "Dono" instead of "Il Dono"...
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
En dan nog wat. Is deze 'documentaire' toegestaan op MM? Hier en hier kun je meer informatie vinden over dit bijzondere (kunst)project.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Zojuist de docu "C.C.C. Inc. - Hippies in de Peel" toegevoegd, deze komt vanavond op NED2 om 23.00 uur!
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Bedankt!
En heb de docu "The Bhutto Saga or Politics in the Blood" ook gelijk even toegevoegd, deze kwam vanavond op CANVAS om 21.10 uur!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Wat is eigenlijk de criteria bij fouten op Imdb? Zo heb ik daarstraks A Muppet Family Christmas (TV 1987) - IMDb gekocht waarvan de speelduur volgens Imdb 42 minuten is. Mijn hoes heeft het echter over een speelduur 47 minuten waardoor deze televisiefilm er volgens mij toch op mag. Moet ik dan eerst een correctie bij Imdb indienen en tegen dat die is goedgekeurd dan de film hier indienen of mag ik gewoon de hoes inscannen en dat als bewijs gebruiken om de film hier toe te voegen?
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7277 votes
Dat laatste is voldoende. Ik zal de speelduur zelf ook nog even checken (DVD-hoesjes zijn namelijk niet altijd zaligmakend).
Edit/ Geverifieerd: de TV-uitzending toentertijd duurde 42 (exact 42:08) minuten, ik zou je dus willen vragen de DVD te controleren. Misschien zijn de extra's o.i.d. erbij opgeteld..
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7277 votes
Bedankt Dragon. Insturen dus Metalfist.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Dat laatste is voldoende. Ik zal de speelduur zelf ook nog even checken (DVD-hoesjes zijn namelijk niet altijd zaligmakend).
De IMDb ook niet hoor. Kom zo vaak fouten tegen op IMDb...
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Bedankt Dragon. Insturen dus Metalfist.
Bedankt allebei! Ik zal hem ineens insturen
edit: is ingestuurd.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Even een vraagje: mag een regionale filmproductie op de site, die wel in een bioscoop zijn première beleeft, en ook gaat draaien?
En ze zijn ook bezig met FBTS...
studio dewolf
-
- 673 messages
- 5024 votes
Er is nieuwe film die 'Space twister' heet. Het is Syfy-film. Ik heb wel Engelse beschrijving.
'Other-worldly storms — similar to the ones comprising the eye of Jupiter – begin destroying the planet, disintegrating everything they touch. A high school student’s science project becomes the mysterious key to ending the catastrophic storms and saving civilization. Director: Sheldon Wilson Writer: David Ray Stars: David Sutcliffe, Leah Cairns and Mitch Pileggi'
Maar op imdb staat fout denk ik. Op imdb staat 'mega cyclone' maar het moet 'space twister'
Project Free TV - Movies - 2012 - Space Twister - free-tv-video-online.me
YouTube - Space Twister (2012) Full TV Movie
Die film staat nog niet op moviemeter. Wil je die film toevoegen?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Die film staat nog niet op moviemeter. Wil je die film toevoegen?
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Even een vraagje: mag een regionale filmproductie op de site, die wel in een bioscoop zijn première beleeft, en ook gaat draaien?
En ze zijn ook bezig met FBTS...
Iemand?
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Kan er in de gauwigheid niet zoveel verdere informatie over vinden. Plot bijvoorbeeld,
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Dat is een montage van zo'n 400 tot 450 bestaande films. Mag dat überhaupt wel op de site dan?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Dat is een montage van zo'n 400 tot 450 bestaande films. Mag dat überhaupt wel op de site dan?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Hoe is dit plaatje in hemelsnaam door de ballotage gekomen ??
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Hoe is dit plaatje in hemelsnaam door de ballotage gekomen ??
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
BTW zo heb ik hem niet ingestuurd, ik bewaar alles op mijn pc en zo ziet die er niet uit in mijn mapje. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Zoek het verschil
Ene plaatje bij de film, andere die ik ingezonden heb.

Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Vreemd - ik kreeg al hoop als ik weer eens een pixelig plaatje zou inzenden...
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Vreemd - ik kreeg al hoop als ik weer eens een pixelig plaatje zou inzenden...
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Sorry dat staat er een beetje cru - ik beticht je van niks, ging meer over als de crew iets over het hoofd zou zien. Soms zijn er moeilijke titels, waar alleen iets heel pixeligs van te vinden is.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Sorry dat staat er een beetje cru - ik beticht je van niks, ging meer over als de crew iets over het hoofd zou zien. Soms zijn er moeilijke titels, waar alleen iets heel pixeligs van te vinden is.
Maar officiële plaatje is juist niet pixel achtig. zie mijn voorbeeld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.