- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Tja, ik neem aan dat die van stinissen foutloos was.
stinissen (crew films & series)
-
- 23441 messages
- 76927 votes
Dit gebeurt wel eens, is mezelf ook al vele male overkomen.
Ik blijf erbij dat toevoegingen nakijken een moeilijke baan is en daarom ook wat clementie voor deze mensen.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Vreemd, ik weet niet beter dan dat de eerst ingezonden altijd de voorkeur krijgt. Maar goed, het gaat nu dus allemaal wat anders blijkbaar.
Daarbij was die van stinissen volgens mij niet foutloos, want hoe kon hij hem anders een dag later inzenden? Hoogstwaarschijnlijk heeft hij geen IMDB code ingevoerd, of een foutieve!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Henk, vind jij het goed als SnakeDoc de toevoeging alsnog op zijn naam krijgt?
Jij moet bij het toevoegen namelijk een waarschuwing hebben gehad dat de film al in de wachtrij stond.
SnakeDoc had in principe exclusief het recht en 24 uur de tijd om de toevoeging te corrigeren, en daar was hij ruim binnen.
-
- 23441 messages
- 76927 votes
Geen probleem maar ik wou wel even opmerken dat ik geen waarschuwing heb gezien bij het toevoegen en het gene wat SnakeDoc overkomt ik al tientalle keren heb mee gemaakt......En ik nooit de toevoeging nadien op m'n naam kreeg...
-
- 23441 messages
- 76927 votes
Vreemd, ik weet niet beter dan dat de eerst ingezonden altijd de voorkeur krijgt. Maar goed, het gaat nu dus allemaal wat anders blijkbaar.
Daarbij was die van stinissen volgens mij niet foutloos, want hoe kon hij hem anders een dag later inzenden? Hoogstwaarschijnlijk heeft hij geen IMDB code ingevoerd, of een foutieve!
Pure onzin alles was top......
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Hmm, maar wel vreemd dat je hem dan alsnog kon toevoegen. Wel de IMDB code ingevoerd?
-
- 23441 messages
- 76927 votes
Hmm, maar wel vreemd dat je hem dan alsnog kon toevoegen. Wel de IMDB code ingevoerd?
Alles was top
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dankjewel Henk, sportief van je!
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Henk, vind jij het goed als SnakeDoc de toevoeging alsnog op zijn naam krijgt?
Jij moet bij het toevoegen namelijk een waarschuwing hebben gehad dat de film al in de wachtrij stond.
SnakeDoc had in principe exclusief het recht en 24 uur de tijd om de toevoeging te corrigeren, en daar was hij ruim binnen.
Precies, Sybil had ik ook recht op, maar goed ik wil geen discussie.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het is niet altijd vergelijkbaar. In de logs kunnen we het exact nagaan.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Oké, duidelijk. Bedankt!
-
- 23441 messages
- 76927 votes
Dankjewel Henk, sportief van je!

Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Wie heeft zin zelf film toevoegen? Incl poster
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Wie heeft zin zelf film toevoegen? Incl poster
Is hiervan al iets bekend over de release?
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Is hiervan al iets bekend over de release?
goeie vraag, niet te vinden over release
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Je bent weer lekker bezig 606 
Je domineert de Rejectionslijst met 9 van de laatste 10 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Je bent weer lekker bezig 606 
Je domineert de Rejectionslijst met 9 van de laatste 10
what else is new? 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ja, ik gun de films die al heel lang er in staan ook een kans maar heb mis geschoten. 
De meeste stonden er al in, maar misschien was er nieuwe informatie en dan stuur ik ze terug in.
Maar de info was net niet goed genoeg.
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Je weet dat het nakijken van dat soort foute toevoegingen veel tijd kost voor de crew?
Een foute toevoeging nakijken en van commentaar voorzien, kost ongeveer evenveel tijd als het goedkeuren van drie of vier wel goed ingestuurde films.
Naar mijn mening kun je beter alleen insturen als je zeker weet dat je toevoeging goedgekeurd gaat worden.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wie kan dit vertalen en bijvoegen aan de film
Vind dat het best vermeld mag worden omdat dat stukje toch een groot deel van de film beslaat.
she fits the purest idea of a combat girl fighting for the group's ideology. But Marisa's convictions will slowly evolve when she accidentally meets a young Afghan refugee. Confronted to him, she will learn that the black and white principles of her gang are not the only way. Will Marisa ever be able to get out of this group?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wie kan dit vertalen en bijvoegen aan de film
Vind dat het best vermeld mag worden omdat dat stukje toch een groot deel van de film beslaat.
she fits the purest idea of a combat girl fighting for the group's ideology. But Marisa's convictions will slowly evolve when she accidentally meets a young Afghan refugee. Confronted to him, she will learn that the black and white principles of her gang are not the only way. Will Marisa ever be able to get out of this group?
Hoeft niet meer heb het al opgelost.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Voor de liefhebbers:
Age 7 in the USSR (TV 1991) - IMDb
14 Up Born in the USSR (TV 1998) - IMDb
Mag dat er op ?
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
De laatste (28 Up) heb ik nét ingestuurd, want vanavond op TV!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
De laatste (28 Up) heb ik nét ingestuurd, want vanavond op TV!
Oh oke, rest nog beschikbaar.
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Net afgekeurd wie heeft even zin nl plots vertalen?
Omar is a young and lively, rather macho Algerian who holds a good job in the Department of Frauds and lives in a crowded apartment with his sisters, his mother and grandparents. He loves to listen to Arabian and Indian music, to party with his friends, and to dream about women. A friend of his gives him a tape; when he listens to it, he is fascinated by the woman’s voice. That same friend arranges for him to meet the woman, who is totally different from what he had imagined on hearing her voice.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Staan nog niet allemaal op MM:
Films - Movies that Matter Film Festival - moviesthatmatter.nl
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.