• 178.087 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.459 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik had de pagina al gerefresht dus dan verdwijnt het blijkbaar wel Mug:

https://i.imgur.com/1h3Yuxy.png

mister blonde

• 12694 messages
  • 5827 votes

We zouden allemaal de mogelijkheid moeten hebben de berichten van Mug aan te passen

badfans69

• 3963 messages
  • 6126 votes

david bohm wrote:

Kan op elk moment gebeuren, willekeurig. Al een aantal weken is dit het geval.

Inderdaad, al zeker 2 weken.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Vreemd dat dit bericht van Meter_fan hier niet is gepost aangezien het ook Moviemeter aangaat.

Goedemiddag allen,

Allereerst wil ik jullie even iets van het hart wat ik eigenlijk pas kan delen over een anderhalve maand. Maar gezien de frustraties die oplopen geef ik jullie hierbij al kortstondig een update. De reden dat het lijkt alsof er geen zicht is op verbetering, komt omdat een heel team hier werkt aan een vernieuwde TV- en MovieMeter. Ik hoop jullie positief te kunnen verassen over heel veel extra nieuwe functionaliteiten, denk aan tienduizenden toplijsten voor series, gesorteerd op genres, castleden en ondemandservices. Maar denk ook aan duizenden acteurpagina's die we aan het toevoegen zijn, vernieuwde seriepagina's- en een vernieuwde zoekmachine die het wél altijd doet. Daarnaast behoren on-demand-services die er langere tijd uit vliegen hopelijk ook tot de verleden tijd. Ook die data zijn we aan het hertstructuren zodat de monitor goed staat.

Door dit alles in het vooruitzicht schuiven sommige bugjes hier wat meer naar de achtergrond. Over anderhalve maand hoop ik wat te kunnen laten zien, maar we zijn dus wel degelijk al maanden druk bezig. Wat ik wel kan zeggen, is dat forum TVMeter en forum MovieMeter gewoon van elkaar gesplitst blijven. Voordat daar angst voor ontstaat.

Met dat in je achterhoofd hebben we in ieder geval de Netflix-bug opgelost. Ook de stemtabbelen werken weer. Daarnaast ervaren we hier geen problemen meer met het liken van berichten, maar daarvan wachten we jullie reacties nog even af of dat bij iedereen écht zo is.

Ik hoop jullie heel snel meer te kunnen vertellen. Maar we hopen een klein beetje op begrip. Komen hele mooie verbeteringen aan 

Bedankt allen!

Pagina niet gevonden

Mac Hammer Fan

• 6026 messages
  • 7446 votes

Ik gebruik de laatste versie van Firefox en MacOS Mojave dat up to date is. Sedert een tijd word ik met het volgende geconfronteerd: na ontwaken uit de slaapstand kan ik niet op Moviemeter. Ik ben verplicht Firefox te stoppen, opnieuw te starten en dan naar Moviemeter te surfen. Kan dat opgelost worden?

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5309 votes

Compliment voor de toevoeging van 'kort' bij kortfilms. Simpel, duidelijk, top!

Flavio

• 4893 messages
  • 5225 votes

Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Zoeken op de site

leatherhead

• 3556 messages
  • 1813 votes

BlueJudaskiss wrote:

Compliment voor de toevoeging van 'kort' bij kortfilms. Simpel, duidelijk, top!

Ik zal misschien scheel zijn, maar waarin zit hem deze verandering precies? Ik zie echt niets anders dan voorheen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Je ziet nu in de updates KORT achter de titel staan bij korte films.

Je moet even terugbladeren in de updates want er zijn recentelijk geen recensies bij korte films geplaatst.

Op de nieuwe site komt er misschien nog een filteroptie bij de instellingen van je profiel.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dat is wel prettig ja. Kan je het ieder geval bij de updates filteren.

Maar komt er ook nog een technische filtering? Of blijft MM een stel op een short meetellen bij je algemene stats van wat je gestemd hebt? Persoonlijk stem ik er pas op als dit los komt van mijn normale stemmen. Ik vind beiden niet echt met elkaar te vergelijken.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat verzoek is wel ingediend bij de ontwikkelaars, om een onderscheid te tonen in het userprofiel.

Maar of en wanneer dat er zal komen weet ik niet.

Shadowed

• 11364 messages
  • 6689 votes

Ik weet niet of anderen dit probleem ook ervaren, maar bij mij is het pas sinds vanochtend een dingetje. Als ik een filmtitel aanklik op mijn laptop zie ik het plot pas verschijnen als ik naar beneden scrol.

https://i.imgur.com/Kc9BXdo.png Dit zie ik staan. Het lijkt alsof er een advertentie staat, maar die staat er niet. Uiteindelijk verschijnt het plot pas op de juiste plaats wanneer ik naar beneden scrol. Hebben anderen hier ook problemen mee ervaren? Het is overigens geen groot probleem, maar ik geef het voor de zekerheid even aan.

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3565 votes

Idem hier.....

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Geen probleem hier.

mister blonde

• 12694 messages
  • 5827 votes

Zou fijn zijn als op de regisseurs pagina óók de toevoeging KORT komt. Is voor de overzichtelijkheid wel echt een pré.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja mee eens, dat is ook wat de crew aan de ontwikkelaars gevraagd heeft.

En ook op de pagina van nieuwe toevoegingen.

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

Wat mij betreft ook documentaires los op de regisseurspagina.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

mister blonde wrote:

Zou fijn zijn als op de regisseurs pagina óók de toevoeging KORT komt. Is voor de overzichtelijkheid wel echt een pré.

Dat is nu ook doorgevoerd.

En bij nieuwe toevoegingen zie je het nu ook expliciet aangegeven.

mister blonde

• 12694 messages
  • 5827 votes

Oh dat is top!

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Gaat het ook nog in de on demand-overzichten toegevoegd worden?

Sowieso, waarom niet meteen overal op de site?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat laatste zal wel niet zo simpel zijn.

De aanduiding op dezelfde wijze toevoegen aan het On Demand overzicht zou handig zijn inderdaad.

Ik zal het verzoek doorgeven.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

kappeuter wrote:

Mooi zeg, het is heel duidelijk zo zonder de lay-out te verpesten. Complimenten!

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

jarno1975 wrote:

Vreemd dat dit bericht van Meter_fan hier niet is gepost aangezien het ook Moviemeter aangaat.

Goedemiddag allen,

Allereerst wil ik jullie even iets van het hart wat ik eigenlijk pas kan delen over een anderhalve maand. Maar gezien de frustraties die oplopen geef ik jullie hierbij al kortstondig een update. De reden dat het lijkt alsof er geen zicht is op verbetering, komt omdat een heel team hier werkt aan een vernieuwde TV- en MovieMeter. Ik hoop jullie positief te kunnen verassen over heel veel extra nieuwe functionaliteiten, denk aan tienduizenden toplijsten voor series, gesorteerd op genres, castleden en ondemandservices. Maar denk ook aan duizenden acteurpagina's die we aan het toevoegen zijn, vernieuwde seriepagina's- en een vernieuwde zoekmachine die het wél altijd doet. Daarnaast behoren on-demand-services die er langere tijd uit vliegen hopelijk ook tot de verleden tijd. Ook die data zijn we aan het hertstructuren zodat de monitor goed staat.

Door dit alles in het vooruitzicht schuiven sommige bugjes hier wat meer naar de achtergrond. Over anderhalve maand hoop ik wat te kunnen laten zien, maar we zijn dus wel degelijk al maanden druk bezig. Wat ik wel kan zeggen, is dat forum TVMeter en forum MovieMeter gewoon van elkaar gesplitst blijven. Voordat daar angst voor ontstaat.

Met dat in je achterhoofd hebben we in ieder geval de Netflix-bug opgelost. Ook de stemtabbelen werken weer. Daarnaast ervaren we hier geen problemen meer met het liken van berichten, maar daarvan wachten we jullie reacties nog even af of dat bij iedereen écht zo is.

Ik hoop jullie heel snel meer te kunnen vertellen. Maar we hopen een klein beetje op begrip. Komen hele mooie verbeteringen aan 

Bedankt allen!

Pagina niet gevonden

Op Musicmeter (of all places..) wordt nog wat extra info gegeven trouwens:

Om hier even wat toelichting op te geven. MovieMeter en TV-meter gaan, vanwege verschillende overeenkomstige eigenschappen (hoewel dat blijkbaar een discutabel punt blijft voor sommige mensen) inderdaad samen. De website zal zijn aandacht evenredig verdelen tussen films en series en beide groepen bedienen. De fora van beide websites blijven - hoewel op dezelfde website - wel gesplitst. Vooralsnog zijn er geen plannen om MusicMeter een vergelijkbare overhault te geven. Dat betekent overigens niet dat de aandacht voor MusicMeter zal verwateren. Wanneer de samenvoeging van TV-meter en MovieMeter erop zit, zal er veel tijd vrijkomen om zowel die website als andere metersites actief te gaan beheren.
https://www.musicmeter.nl/forum/1/8875/0#6574203

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Het definitieve nieuws van de samenvoeging kan inderdaad wel in een voetnoot op Musicmeter, zo belangrijk is dat verder niet.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

tbouwh wrote:

Het definitieve nieuws van de samenvoeging kan inderdaad wel in een voetnoot op Musicmeter, zo belangrijk is dat verder niet.

Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Toch is het wel slechte communicatie. En op Boekmeter laten de beheerders zich al helemaal niet zien. Misschien iets voor dion.ollie om ook daar een account aan te maken?

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Het zat er natuurlijk aan te komen, maar a) de communicatie daarover en b) de kwaliteit van de beslissing staan daar wat mij betreft nog los van. Ik keek er geen moment van op, maar ben het er niet mee eens en denk ook zoiets van, ''áls je het dan doet, gebruik dáár dan een keer die overvolle nieuwssectie voor''.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Op Musicmeter (of all places..) wordt nog wat extra info gegeven trouwens
Waarom wordt er in hemelsnaam op MusicMeter tussendoor ff gepost dat MovieMeter en TV-Meter samen gaan? Dat is de grootste verandering ooit voor de site. Dieptepunt op communicatief vlak dit.

IceTigerGhost

• 673 messages
  • 2743 votes

Stemmen gewone en kortfilms graag gescheiden houden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hoe moet ik een samenvoeging zien als de fora wel gescheiden blijven? Kan je dan ook onder 2 gebruikersnamen actief zijn, zoals sommige mensen nu zijn? Blijven je stemmen op 2 accounts of komt dit op 1 account?

Ik word hier niet zo heel vrolijk van, maar een uitgebreidere uitleg kan helpen. Ik vind het ook ronduit bizar dat zulke info even tussen neus en lippen door wordt gedeeld op nota bene een totaal andere site.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.