• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.614 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Bij bioscoop zie ik helemaal niets meer staan, op geen enkel tabblad. Is dat de bedoeling? Er staat toch wel van alles in de planning qua releases?

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Simon Smith wrote:

Bij bioscoop zie ik helemaal niets meer staan, op geen enkel tabblad. Is dat de bedoeling? Er staat toch wel van alles in de planning qua releases?

Bioscoopnieuws

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Bedankt! Maar handig dat ik t eerst hier moet vragen, zorg dan dat er een zinnetje staat dat de bioscoopagenda niet werkt. Wat een gepruts op de Metersites de laatste tijd. Net ook weer last van de laatste pagina-bug

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

chiel

Het kwam doordat de agenda nog leeg is voor deze maand waardoor het bioscoop-overzicht niet meer goed werkte. Dat is nu aangepast!

juni

juli

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ik wil users zoeken om te kunnen taggen voor een nieuw project, maar ik krijg meestal geen resultaten via de zoekfunctie...

edit: kennelijk een probleem dat al bestaat sinds februari

robertinho

• 1512 messages
  • 2935 votes

Het nieuws lijkt de laatste dagen wel meer op nieuws i.p.v. clickbait!

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

alexspyforever wrote:

Ik wil users zoeken om te kunnen taggen voor een nieuw project, maar ik krijg meestal geen resultaten via de zoekfunctie...

edit: kennelijk een probleem dat al bestaat sinds februari

Ik wou net 'joolstein' ook al taggen, lukt me nog steeds niet via het apenstaartje. Een terugkerend probleem.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Wachten jullie wel lang genoeg? Als ik @jool ingeef, dan krijg ik joolstein gewoon te zien maar het lijkt wel alsof de zoekmachine eventjes wakker moet worden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Werkt bij mij ook.

En anders heb je ook nog bij je berichteninterface handmatig de optie van ''gebruiker noemen''.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Metalfist wrote:

Wachten jullie wel lang genoeg? Als ik @jool ingeef, dan krijg ik joolstein gewoon te zien maar het lijkt wel alsof de zoekmachine eventjes wakker moet worden.

Doet het nu inderdaad wel. Gisteren sowieso wel langer gewacht maar toen kwam die niet.

missl

• 3866 messages
  • 5796 votes

Is het mogelijk om op de pagina van de regisseurs te zien welke films ik gezien heb van de regisseur?

Heino (moderator series)

• 1517 messages
  • 2355 votes

missl: Als je de films die je gezien hebt een stem hebt gegeven, zou je op de regisseurpagina op "stemtabel" kunnen klikken (dit staat vlak boven de lijst met films). Je krijgt dan achter de films een hokje met daarin je waardering of de tekst "mijn stem...". Films met een waardering/cijfer heb je dan gezien, de rest nog niet. Hopelijk is dit wat je zoekt, een andere methode zou ik zo snel niet weten.

missl

• 3866 messages
  • 5796 votes

Heino wrote:

missl: Als je de films die je gezien hebt een stem hebt gegeven, zou je op de regisseurpagina op "stemtabel" kunnen klikken (dit staat vlak boven de lijst met films). Je krijgt dan achter de films een hokje met daarin je waardering of de tekst "mijn stem...". Films met een waardering/cijfer heb je dan gezien, de rest nog niet. Hopelijk is dit wat je zoekt, een andere methode zou ik zo snel niet weten.

Thanks, via jouw manier gaat het al een stuk sneller.

david bohm

• 3074 messages
  • 3439 votes

De mobiele site werkt traag.

Quentin

• 10202 messages
  • 8540 votes

VIJF artikelen om diarree van te krijgen.

Wat een armoede, en dan heb ik het nog niet eens over die pseudo-fascistische zin uit een artikel van eerder vandaag: "Filmmakers genieten een zeker artistieke vrijheid, maar uit de geschiedenis is meerdere malen gebleken dat ook zij te ver kunnen gaan."

robertinho

• 1512 messages
  • 2935 votes

Oké, oké, ik neem het terug.

boermetkiespijn

• 20 messages
  • 928 votes

Het on demand-filmoverzicht werkt niet meer voor NPO.

Overzicht van alle films op NPO Start

Of ligt het aan mij dat er geen titels meer staan?

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Is het alweer mogelijk om links aan te brengen tussen films op MoMe en albums met filmmuziek op MuMe?

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 634 messages
  • 1247 votes

boermetkiespijn wrote:

Het on demand-filmoverzicht werkt niet meer voor NPO.

Overzicht van alle films op NPO Start

Of ligt het aan mij dat er geen titels meer staan?

Dit heb ik meegenomen en toegevoegd aan de buglijst. Zal prioriteit krijgen. Bedankt voor het melden.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Simon Smith wrote:

Is het alweer mogelijk om links aan te brengen tussen films op MoMe en albums met filmmuziek op MuMe?

Er is mij geen storing bekend. Volgens mij werkt het tooltje voor het aanbrengen van de links tussen de -Meter sites wel.

Je kunt een verzoek sturen met linksuggesties naar neo.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Met Firefox werkt het al een tijdje niet. Met een andere browser, Edge in dit geval, werkt het nu wel.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wat ik me afvraag, zit er in de Moviemeter site-data (ik ben echt een leek op dat vlak) geen poll-mogelijkheid om in te bouwen in topics? Kan me voorstellen dat een poll bijvoorbeeld best leuk is om te peilen hoevaak de leden bv naar de film gaan. Of hoeveel films ze kijken. De meeste fora hebben dat wel.

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3565 votes

Zoekfunctie werkt weer maar half.......

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Badalamenti wrote:

Zoekfunctie werkt weer maar half.......

dion.ollie

Ik merk het ook. Je krijgt maar 1 of 2 titels via het zoeken.

Hoe kan dit toch steeds zeg.

perceived

• 1775 messages
  • 5587 votes

Same here...

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3565 votes

Als je een mainstream titel ingeeft werkt het wel..... misschien is dat de bedoeling

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Zoekfuntie werkt niet!

ortwin87

• 5 messages
  • 5395 votes

werkt idd niet ik krijg zelfs totaal niets van titels

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 634 messages
  • 1247 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

dion.ollie

Ik merk het ook. Je krijgt maar 1 of 2 titels via het zoeken.

Hoe kan dit toch steeds zeg.

Ik wou dat ik het antwoord voor je had! Ik ga het doorgeven. Een basisfunctionaliteit als dit hoort niet kapot te gaan.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Ik zocht naar silver linings playbook. De film werd niet gevonden. Hij staat nochtans op moviemeter. Zelde geval met sulla mia pelle en diverse andere titels.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.