• 178.075 movies
  • 12.209 shows
  • 33.979 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.852 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Here we go

Ben benieuwd hoe het gaat bevallen, eerst maar eens wennen komende 2 weken. En bugs zullen er gerust zijn, dat is altijd. Ik kreeg net al de eerste "er zijn geen berichten in dit topic" (dit topic).

Wordt vast wel glad gestreken tzt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

DionneDarko wrote:

Waar zijn mijn persoonlijke lijstjes gebleven? Hoop toch niet dat ik die kwijt ben...

Verder, mooi maar wel wennen.

Die staan nu naast privéberichten, laatste icoontje, klik op het Map icoon.

Of volg / bookmark deze link: https://www.moviemeter.nl/my/lists

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

DionneDarko wrote:

Waar zijn mijn persoonlijke lijstjes gebleven? Hoop toch niet dat ik die kwijt ben...

Verder, mooi maar wel wennen.

Onder je profiel.

glockster

• 30 messages
  • 524 votes

Pffff wat een zooitje is deze site geworden, snel weg en naar IMDB...

Rickyman

• 1282 messages
  • 2721 votes

De vernieuwde site vind ik wat verwarrend.

Hoe plaats je een stem? Druk op 'mijn stem' of naam, maar er gebeurd niets..

DionneDarko

• 648 messages
  • 6108 votes

Oh gelukkig, bedankt allebei voor de info.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Teleurstellend, om het mild te verwoorden.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Rickyman wrote:

De vernieuwde site vind ik wat verwarrend.

Hoe plaats je een stem? Druk op 'mijn stem' of naam, maar er gebeurd niets..

Beweeg op een filmpagina over het gele blok Stemmen. Dan zie je sterren verschijnen. Door er over heen te bewegen kun je de gewenste stem selecteren en aanklikken.

leatherhead

• 3556 messages
  • 1813 votes

Uiteraard is het wennen, maar mijn eerste indruk is op zich wel positief. Vind alleen op de filmpagina's zelf toch iets teveel ''clutter'', je moet door aardig wat info en drukte heenscrollen voordat je bij de daadwerkelijke berichten/meningen bent. Vooral het aantal afbeeldingen per pagina mag van mij wel wat gereduceerd worden, ik hoef bijvoorbeeld echt niet een complete kolom aan afbeeldingen van de betreffende acteurs bij elke film te zien.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Is het nu trouwens al mogelijk om van username te veranderen en is er een manier om al mijn stemmen van series niet mee te nemen? Of moet ik die nu allemaal handmatig van dit profiel verwijderen?

TMP

• 1890 messages
  • 1715 votes

leatherhead wrote:

Uiteraard is het wennen, maar mijn eerste indruk is op zich wel positief. Vind alleen op de filmpagina's zelf toch iets teveel ''clutter'', je moet door aardig wat info en drukte heenscrollen voordat je bij de daadwerkelijke berichten/meningen bent. Vooral het aantal afbeeldingen per pagina mag van mij wel wat gereduceerd worden, ik hoef bijvoorbeeld echt niet een complete kolom aan afbeeldingen van de betreffende acteurs bij elke film te zien.

Eens. Die informatie is ook nogal dubbelop, want er is een apart tabblad 'cast & crew' zie ik. Ik hoef ook niet te zien op welke vijf a zes streamingsdiensten een film niet beschikbaar is. Dat voegt niks toe.

Rickyman

• 1282 messages
  • 2721 votes

Bedankt Kappeuter! We gaan het proberen.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

leatherhead wrote:

je moet door aardig wat info en drukte heenscrollen voordat je bij de daadwerkelijke berichten/meningen bent.

Dat is ook mijn eerste indruk. Maar is het ook geen toeval dat het "forum" linkje in de navigatie he voorlaatste item is denk ik. De nadruk lijkt te liggen op het informatieve, minder op het community gedeelte.

Enige echt storende vind ik totdusver dat animatietje om de menu balk na het scrollen (het Moviemeter logo dat erbij komt). Verder oogt het wel netjes en lijkt de site mij ook wel iets sneller als voorheen.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Daarom maak ik sowieso een tabblad zodat ik direct bij het forum gedeelte van MM kom. Dan is het maar één klik. Leuk dat je nu ook een top 10 series kan invoegen. Gaat nog aardig lastig worden!

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Als serieliefhebber ben ik zeer positief over de nieuwe site. Maar ik denk dat het voor de filmliefhebbers wel even wennen is.

Shadowed

• 11364 messages
  • 6689 votes

Mijn feedbackpunt is dat de gebruikers zelf wat lijken te vervagen onder de kolossale hoeveelheid informatie. De vorige lay-out gaf toch een wat "closer" gevoel. Verder vind ik het er allemaal mooi uitzien.

Zipportal

• 101 messages
  • 12 votes

Nu nog dark mode graag.

Bobbejaantje

• 2260 messages
  • 2062 votes

Wanneer ik naar mijn profiel ga voor een overzicht van mijn 'meningen', krijg ik enkel een overzicht van de films maar wanneer ik klik op 'series' is er niets meer te bekennen. Nochtans staan mijn berichten bij de series nog steeds aangemerkt als meningen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Gefeliciteerd met de nieuwe site!

Rickyman

• 1282 messages
  • 2721 votes

Het stemmen wil bij mij niet lukken. Ook werken de icoontjes niet, om bijv je bericht te wijzigen of te quoten etc. Is niet erg hoor, zullen nog schoonheidsfoutjes zijn...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Rickyman wrote:

Het stemmen wil bij mij niet lukken. Ook werken de icoontjes niet, om bijv je bericht te wijzigen of te quoten etc. Is niet erg hoor, zullen nog schoonheidsfoutjes zijn...

Welke configuratie / browser gebruik je?

Rickyman

• 1282 messages
  • 2721 votes

Kappeuter, via Firefox op m'n i-pad.

Misschien verouderd, werkt op sommige sites ook niet goed.

Maar deze vernieuwde MM werkt verder wel sneller dan voorheen.

jester

• 806 messages
  • 1245 votes

Ziet er prima uit wat mij betreft, ook veel mogelijkheden wat betreft toplijsten. Natuurlijk is het even wennen, maar mijn eerste indruk is zeker positief!

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

Ik vind het niet slecht! Het is uiteraard wel weer wennen. De startpagina komt mij wel wat 'druk' over? Ietsje teveel info en afbeeldingen en cijfertjes voor mijn ogen.

Mac Hammer Fan

• 6024 messages
  • 7444 votes

Ik zou toch nog een suggestie willen geven. Maak de velden van plotomschrijving en bronnen in de toevoegpagina groter. Dat is handiger want nu moet je teveel scrollen. Voor de rest is het prima hoor.

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

Ik sluit me aan, de filmpagina is inderdaad wel heel druk. Bv. is het nodig dat we weten bij welke streamingservice de film niet beschikbaar is?

horizons

• 5688 messages
  • 2406 votes

leatherhead wrote:

Eens. Overwegend vind ik forum nu best fijn uitzien. De homepage van MM hééé'l erg druk maar die gaan we toch niet snelkoppelen De filmpagina is inderdaad te druk; daar was de oude layout vele malen fijner.

horizons

• 5688 messages
  • 2406 votes

Zien anderen ook een bericht van IH88 om 12:14 en 12:17? Volgens mij is dan 12:17 niet van hem.

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Onoverzichtelijk zooitje zo. De filmpagina's zijn een gedrocht. Kleine poster en vervolgens word je overladen met informatie die heus wel wat minder opvallend (of weggelaten) had mogen worden (zoals vroeger). Voegen die grote afbeeldingen etc van acteurs nou zoveel toe? Naar mijn mening niet. Er is nu een soort van Nederlandse IMDB rip-off van gemaakt terwijl MovieMeter echt genoeg karakter had om op zich zelf een goede interessante site te zijn

Thiver

• 474 messages
  • 5394 votes

TMP wrote:

Ik hoef ook niet te zien op welke vijf a zes streamingsdiensten een film niet beschikbaar is. Dat voegt niks toe.

Echt lachwekkend inderdaad. En dat terwijl je dit zo simpel kunt stroomlijnen: toon gewoon alleen de icoontjes van de streamingdiensten waarop de film daadwerkelijk te zien is en laat die fungeren als link. En dan zou dat 'on demand' er niet eens per se boven hoeven. Die icoontjes spreken wat mij betreft voor zichzelf.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.