• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.356 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

joachimt wrote:

Montorsi

1. Ik zal een ticket aanmaken dat HBO niet compleet is met Sopranos als voorbeeld.

2. Dat je de toplijst niet kunt filteren op HBO, geldt niet alleen voor HBO. Er zijn veel meer diensten waarop je niet kunt filteren. Ik heb meer dan een jaar geleden al een keer een ticket aangemaakt met de wens om op elke dienst te kunnen filteren.

Is hier nog iets over te melden? Zo te zien is het nog niet gerepareerd.

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9720 votes

Montorsi wrote:

(quote)

Is hier nog iets over te melden? Zo te zien is het nog niet gerepareerd.

Helaas niks over te melden.

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7360 votes

Q Jones wrote:

Wat ik irritant vind is als je op de pagina van een acteur of regisseur bent en je gaat kijken naar zijn films, en je klikt er op 1 en daarna ga je naar vorige dan schiet je weer helemaal terug naar de recenste film. En dat is toch best vervelend als een acteur 60 films heeft gemaakt

Iemand die kan helpen?

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Best wel irritant, maar ook begrijpelijk gezien het bewind van deze site, is dat ik tegenwoordig gewoon dikke vette reclame krijg op de mobiel. Op de app dus.

Voorheen was het voor mij, en andere gelukkigen, reclameloos. Nu nog wel reclameloos op de laptop, maar mobiel is het dus een derrie van drek en droefenis geworden.

Bah.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Q Jones wrote:

Wat ik irritant vind is als je op de pagina van een acteur of regisseur bent en je gaat kijken naar zijn films, en je klikt er op 1 en daarna ga je naar vorige dan schiet je weer helemaal terug naar de recenste film. En dat is toch best vervelend als een acteur 60 films heeft gemaakt

Iets soortgelijks heb ik 30 maart 2023 hier gemeld.

Dk2008 wrote:

Wat je misschien kunt herstellen Tim94als je in stemmenoverzicht zoekt, bijvoorbeeld de 4* stemmen en je kiest daar een titel om te bekijken en je gaat daarna terug naar het stemmenoverzicht moet je steeds opnieuw van boven naar beneden scrollen. In de oude layout is dit niet, dan kom je gewoon terug bij die film in het overzicht en kan je zo verder naar beneden.

jippie2010

• 2612 messages
  • 8082 votes

De netflixlijsten worden niet bijgewerkt. 'Nieuw op Netflix' is niet meer up to date. Hopelijk kan dit sneller opgelost worden dan de vorige keren.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Videoland ook niet

jippie2010

• 2612 messages
  • 8082 votes

jippie2010 wrote:

De netflixlijsten worden niet bijgewerkt. 'Nieuw op Netflix' is niet meer up to date. Hopelijk kan dit sneller opgelost worden dan de vorige keren.

Ondertussen opgelost.

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7360 votes

brucecampbell wrote:

(quote)

Iemand die kan helpen?

Blijkbaar niet....

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Ik heb besloten om compleet te stoppen met het bijdragen aan deze site. De beheerder(s) hebben een kostbaar en bijzonder platform, dat jaren goed onderhouden werd door Jordy, laten verwateren tot een commerciële melkkoe. Van "Band of Brothers" naar "Boer zoekt Vrouw" niveau.

Eeuwig zonde, maar ik stop ermee.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Dat verborgen parelt(je) op de voorpagina dat telkens wordt ontdekt op Netflix, gaat wel op mijn lachspieren werken intussen, ik kan er niets aan doen.

Maar die lach verdween weer wat toen ik bovenstaande las. Jammer Stephan, ik zag je bijdragen graag. En je films ook. Kunnen we je output nog elders volgen? Ik vind het zelf vast ook wel als je de mic al gedropped hebt

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Ik zal hier nog wel mijn eigen werk up to date houden, maar zal pas weer actief deelnemen aan discussies en andere bijdragen leveren, wanneer de beheerders interesse tonen in hun community ipv enkel hun Google Analytics.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Stephan wrote:

Ik zal hier nog wel mijn eigen werk up to date houden, maar zal pas weer actief deelnemen aan discussies en andere bijdragen leveren, wanneer de beheerders interesse tonen in hun community ipv enkel hun Google Analytics.

Dat doen ze al jaren niet & reageren doen ze ook al jaren niet dus dan weet je dat vast.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Ik vraag me eigenlijk af wat al die reclame zo aantrekkelijk maakt, want behalve de vaste mensen hier, waarvan velen niet eens reclame krijgen, is er toch weinig clickbait te vangen? Maar misschien zie ik het verkeerd hoor.

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7360 votes

Ik zou graag al mijn stemmen overzetten op letterboxd, maar heb geen idee hoe.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

brucecampbell wrote:

Ik zou graag al mijn stemmen overzetten op letterboxd, maar heb geen idee hoe.

klikketieclick

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7360 votes

Bedankt, maar dit:

als Unicode UTF-8 tekenset bij Gescheiden "komma" aanvinken

is chinees voor mij...

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Kan remorz het misschien iets verduidelijken?

remorz

• 2497 messages
  • 2739 votes

brucecampbell wrote:

(quote)

Bedankt, maar dit:

als Unicode UTF-8 tekenset bij Gescheiden "komma" aanvinken

is chinees voor mij...

Voor mij ook! Maar als ik het me goed herinner was het simpelweg iets wat je aan kon vinken of uit een lijst selecteren.

Heb je de stappen doorlopen? Deel anders bij welke stap je vastloopt.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

De website is vandaag vaak onnoemelijk traag om afbeeldingen te plaatsen. De programmeurs zouden daar toch iets aan moeten doen.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

joachimt wrote:

(quote)

Helaas niks over te melden.

Ik krijg niet de indruk dat er erg veel prioriteit aan wordt gegeven, of wel?

Hoe dan ook, je ziet het nu ook weer bij NPO Start:

Nieuw op NPO - moviemeter.nl

helemaal leeg.. en zo al twee films gevonden die in het overzicht ontbreken maar wel op NPO Start staan op het moment. Dat zullen er dus nog wel flink wat meer zijn:

Brimstone (Film, 2016) - MovieMeter.nl

Holy Spider (Film, 2022) - MovieMeter.nl

Wat is dat toch elke keer met dat aanbod op de streamingdiensten op MM? Het is echt al jaren een complete rotzooi..

Het komt een beetje kansloos over elke week tientallen nieuwsberichten te plaatsen over aanbevelingen van films en series die op deze diensten te zien zijn, terwijl je eigen zoekfunctie up to date houden al teveel gevraagd is.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

https://www.moviemeter.nl/nieuws/glory-100-kickboksen-rotterdam-gratis-stream-dazn-18043

Ik neem aan dat dit een advertorial is? Graag netjes aangeven, dit is niet oke.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Is nu voor de ongein het hele foto-bestand van acteurs, regisseurs etc. maar weggebezemd?

Lui (crew films)

• 3490 messages
  • 11859 votes

Graaf Machine wrote:

Is nu voor de ongein het hele foto-bestand van acteurs, regisseurs etc. maar weggebezemd?

Het woord "ongein" in je vraag begrijp ik niet helemaal.

Voor de rest zijn we op de hoogte van dit probleem; de afbeeldingen zijn niet weg en met een dubbelklik kun je ze openen.

Dit geldt ook voor posters die niet zichtbaar zijn in het correctieveld.

Uiteraard hebben we dit doorgegeven.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Lui wrote:

(quote)

Het woord "ongein" in je vraag begrijp ik niet helemaal.

Voor de rest zijn we op de hoogte van dit probleem; de afbeeldingen zijn niet weg en met een dubbelklik kun je ze openen.

Dit geldt ook voor posters die niet zichtbaar zijn in het correctieveld.

Uiteraard hebben we dit doorgegeven.

Bedoelde er niets verkeerds mee. Is gewoon een uitdrukking die in mijn omgeving vaak gebezigd wordt. Betekent eigenlijk niets. Bedankt voor de reactie.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Alles over Prime Video - moviemeter.nl

starbright boy heeft hier gisterochtend een reactie geplaatst, maar die is niet te lezen. Het meest recente bericht dat ik hier lees is van juli 2024? Dit is gewoon in de moderne modus trouwens.

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

Montorsi wrote:

Alles over Prime Video - moviemeter.nl

starbright boy heeft hier gisterochtend een reactie geplaatst, maar die is niet te lezen. Het meest recente bericht dat ik hier lees is van juli 2024? Dit is gewoon in de moderne modus trouwens.

Bekend issue. Heb het verbeterd.

pampelonne

• 440 messages
  • 202 votes

nieuwe film van Eddy Terstall in de maak!

Land van Johan, een ode aan de Nederlandse cultuur.

Opnames nieuwe speelfilm LAND VAN JOHAN van Eddy Terstall zijn gestart - septemberfilm.nl

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Kan het trouwens zijn dat het overzicht van MUBI ook niet meer compleet is?

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

NPO Start is trouwens ook leeg.

badfans69

• 3960 messages
  • 6126 votes

BlueJudaskiss wrote:

NPO Start is trouwens ook leeg.

Even bij de concurrent kijken: NPO Start & Plus - FilmVandaag.nl

badfans69

• 3960 messages
  • 6126 votes

BlueJudaskiss wrote:

Kan het trouwens zijn dat het overzicht van MUBI ook niet meer compleet is?

Ook Mubi content is aanwezig bij de concurrent: MUBI - FilmVandaag.nl

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.