- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Welke film(s) heb je ingezonden voor toevoeging
Welke film(s) heb je ingezonden voor toevoeging
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
RickZ
-
- 1329 messages
- 1235 votes
Nog steeds niet te zien ?!
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Waarschijnlijk omdat de film niet aan de eisen voldoet. Het lijkt me dat de film slechts op enkele onbekende festivals heeft gedraaid en er verder geen release-info bekend is.
Dat is onvoldoende om toegevoegd te worden.
Maar 606 kan je er vast meer over vertellen 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Waarschijnlijk omdat de film niet aan de eisen voldoet. Het lijkt me dat de film slechts op enkele onbekende festivals heeft gedraaid en er verder geen release-info bekend is.
Dat is onvoldoende om toegevoegd te worden.
Maar 606 kan je er vast meer over vertellen
Hij moet alleen nog goedgekeurd worden heb 2 festivals toegevoegd die aan de eisen voldeden.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Die film heeft op drie festivals gedraaid in drie versch. landen, dus voldoet toch gewoon aan de eisen dan?
Maar omdat ie in eerste instantie werd afgekeurd door de crew, duurt het gewoon een paar dagen langer. Hij was ingestuurd op 31-3. De wachttijd is momenteel 3 à 4 dagen. Dus hij komt binnenkort wel de site vermoed ik...
-
- 10971 messages
- 2790 votes
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Is het filmen hiervan al begonnen? Volgens imdb nog in pre-productie namelijk.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1623 votes
Oke, maar mag de film dan nog niet op moviemeter?
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Oke, maar mag de film dan nog niet op moviemeter?
Nee, ... men is dan nog niet begonnen met filmen of er zijn een aantal zaken nog niet helemaal officieel waardoor er nog teveel kan veranderen.
Het zit je nog niet echt mee he 
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Nee, status moet minimaal op filming of post-production staan. Of je moet kunnen aantonen dat het filmen al wel is begonnen. Imdb wil er soms wel eens naast zitten.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1623 votes
Oke, dan weet ik dat ook weer, bedankt allebei 
Het zit me idd niet mee
. Maarja, dan zal ik er wel een bericht over krijgen. Ik denk dat ik meer geduld moet hebben, en niet zomaar films moet toevoegen.
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11872 votes
Wellicht is het een goed idee om eerst even de Wiki door te lezen voordat je begint met toevoegen.
-
- 10971 messages
- 2790 votes
-
- 10971 messages
- 2790 votes
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
The Trashmaster is niet geaccepteerd.
vanwege Game materiaal en eerder gebruikt materiaal dat mag niet op MM
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
The Trashmaster is niet geaccepteerd.
vanwege Game materiaal en eerder gebruikt materiaal dat mag niet op MM
Of je legt het hier verkeerd uit, of de crew interpreteert foutief de toevoegregels...
Ik zie niet in waarom een nieuwe beweging in cinema-land (weer) met argusogen wordt bekeken.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Of je legt het hier verkeerd uit, of de crew interpreteert foutief de toevoegregels...
Ik zie niet in waarom een nieuwe beweging in cinema-land (weer) met argusogen wordt bekeken.
Bericht van crew lid (ga geen naam benoemen)
Toelichting: Dit is een film volledig gemaakt uit eerder gemaakt (niet toevoegbaar, maar dat terzijde) materiaal en dus niet toevoegbaar (''Compilaties van eerder uitgebracht materiaal. Hierbij maakt het niet uit of dat eerder uitgebrachte materiaal afzonderlijk wel of niet toevoegbaar was; ook compilaties van korte films vallen dus onder deze beperking''). Dat het op filmfestivals draait of gedraaid heeft, doet daarbij niet terzake
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Nonsens en compleet verkeerde interpretatie van de toevoegregels mijns inziens. Hier mag ten eerste intern wel over gebabbeld worden...
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Eisen dat de gehele crew deze toevoeging intern met elkaar bespreekt. De redenatie van de afkeuring is een foutieve interpretatie.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
We hebben dit reeds intern besproken. We zijn van mening dat dit genre (machinima) niet thuishoort op MM.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
We hebben dit reeds intern besproken. We zijn van mening dat dit genre (machinima) niet thuishoort op MM.
Het is gewoon een animatie film gebaseerd op een game.
Zie het als een game verfilming maar dan in animatie.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Machinima is dan ook een andere reden. Staat niet in de weg dat MovieMeter weer bang is vernieuwing in de cinema-wereld te omarmen... Over een paar jaartjes praten we wel weer verder.