• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.770 votes
Profile

Welke film(s) heb je ingezonden voor toevoeging

RickZ

• 1329 messages
  • 1235 votes

Nog steeds niet te zien ?!

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

Waarschijnlijk omdat de film niet aan de eisen voldoet. Het lijkt me dat de film slechts op enkele onbekende festivals heeft gedraaid en er verder geen release-info bekend is.

Dat is onvoldoende om toegevoegd te worden.

Maar 606 kan je er vast meer over vertellen

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

jarno1975 wrote:

Waarschijnlijk omdat de film niet aan de eisen voldoet. Het lijkt me dat de film slechts op enkele onbekende festivals heeft gedraaid en er verder geen release-info bekend is.

Dat is onvoldoende om toegevoegd te worden.

Maar 606 kan je er vast meer over vertellen

Hij moet alleen nog goedgekeurd worden heb 2 festivals toegevoegd die aan de eisen voldeden.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Die film heeft op drie festivals gedraaid in drie versch. landen, dus voldoet toch gewoon aan de eisen dan?

Maar omdat ie in eerste instantie werd afgekeurd door de crew, duurt het gewoon een paar dagen langer. Hij was ingestuurd op 31-3. De wachttijd is momenteel 3 à 4 dagen. Dus hij komt binnenkort wel de site vermoed ik...

• 10971 messages
  • 2790 votes

• 10971 messages
  • 2790 votes

Is het filmen hiervan al begonnen? Volgens imdb nog in pre-productie namelijk.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Dat maakt toch niet uit

• 10971 messages
  • 2790 votes

Voor mij niet

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Oke, maar mag de film dan nog niet op moviemeter?

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

TragieStar.* wrote:

Oke, maar mag de film dan nog niet op moviemeter?

Nee, ... men is dan nog niet begonnen met filmen of er zijn een aantal zaken nog niet helemaal officieel waardoor er nog teveel kan veranderen.

Het zit je nog niet echt mee he

• 10971 messages
  • 2790 votes

Nee, status moet minimaal op filming of post-production staan. Of je moet kunnen aantonen dat het filmen al wel is begonnen. Imdb wil er soms wel eens naast zitten.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Oke, dan weet ik dat ook weer, bedankt allebei

Het zit me idd niet mee . Maarja, dan zal ik er wel een bericht over krijgen. Ik denk dat ik meer geduld moet hebben, en niet zomaar films moet toevoegen.

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11872 votes

Wellicht is het een goed idee om eerst even de Wiki door te lezen voordat je begint met toevoegen.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Of mij vaker lastig vallen met vragen

• 10971 messages
  • 2790 votes

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

The Trashmaster is niet geaccepteerd.

vanwege Game materiaal en eerder gebruikt materiaal dat mag niet op MM

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

606 wrote:

The Trashmaster is niet geaccepteerd.

vanwege Game materiaal en eerder gebruikt materiaal dat mag niet op MM

Of je legt het hier verkeerd uit, of de crew interpreteert foutief de toevoegregels...

Ik zie niet in waarom een nieuwe beweging in cinema-land (weer) met argusogen wordt bekeken.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Mug wrote:

(quote)

Of je legt het hier verkeerd uit, of de crew interpreteert foutief de toevoegregels...

Ik zie niet in waarom een nieuwe beweging in cinema-land (weer) met argusogen wordt bekeken.

Bericht van crew lid (ga geen naam benoemen)

Toelichting: Dit is een film volledig gemaakt uit eerder gemaakt (niet toevoegbaar, maar dat terzijde) materiaal en dus niet toevoegbaar (''Compilaties van eerder uitgebracht materiaal. Hierbij maakt het niet uit of dat eerder uitgebrachte materiaal afzonderlijk wel of niet toevoegbaar was; ook compilaties van korte films vallen dus onder deze beperking''). Dat het op filmfestivals draait of gedraaid heeft, doet daarbij niet terzake

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Nonsens en compleet verkeerde interpretatie van de toevoegregels mijns inziens. Hier mag ten eerste intern wel over gebabbeld worden...

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Mug wrote:

Nonsens en compleet verkeerde interpretatie van de toevoegregels mijns inziens. Hier mag ten eerste intern wel over gebabbeld worden...

Ja oke, wat kan ik er aan doen.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Eisen dat de gehele crew deze toevoeging intern met elkaar bespreekt. De redenatie van de afkeuring is een foutieve interpretatie.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

We hebben dit reeds intern besproken. We zijn van mening dat dit genre (machinima) niet thuishoort op MM.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Jawaddedadde wrote:

We hebben dit reeds intern besproken. We zijn van mening dat dit genre (machinima) niet thuishoort op MM.

Het is gewoon een animatie film gebaseerd op een game.

Zie het als een game verfilming maar dan in animatie.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Machinima is dan ook een andere reden. Staat niet in de weg dat MovieMeter weer bang is vernieuwing in de cinema-wereld te omarmen... Over een paar jaartjes praten we wel weer verder.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Mug wrote:

Machinima is dan ook een andere reden. Staat niet in de weg dat MovieMeter weer bang is vernieuwing in de cinema-wereld te omarmen... Over een paar jaartjes praten we wel weer verder.

Snap het ook niet hoor wat is er dan mis mee

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.