• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.978 votes
Profile

Welke film(s) heb je ingezonden voor toevoeging

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Ik ben eigenlijk van mening dat dit Topic door iedere toevoeger gebruikt moet worden. Ik heb nog tevaak last van het feit dat ik een berichtje krijg dat ik net telaat was, of dat ik research doe en de film al in de wachtrij staat.

HIer even een simpel berichtje plaatsen met de IMDB link bespaart mij (en ik denk ook anderen) een hoop werk.

---------------------------------------------------------------

Je suis un no man's land (2011) - IMDb

• 10970 messages
  • 2790 votes

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

SnakeDoc wrote:

Ik ben eigenlijk van mening dat dit Topic door iedere toevoeger gebruikt moet worden. Ik heb nog tevaak last van het feit dat ik een berichtje krijg dat ik net telaat was, of dat ik research doe en de film al in de wachtrij staat.

HIer even een simpel berichtje plaatsen met de IMDB link bespaart mij (en ik denk ook anderen) een hoop werk.

Maar dat is alléén nuttig en zinvol bij films en/of docu's die NIET op IMDb staan.

Bij films die wél op IMDb staan, hoef je alleen maar even de IMDb-code in te voeren in het Eerste toevoegveld, en dan weet je gelijk of betreffende film al in de wachtrij staat.

En ik persoonlijk ben gestopt met het melden hier in dit topic, omdat er voor mijn gevoel maar een handjevol users is dat dit topic überhaupt leest. Het zijn vaak dezelfde namen...

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

narva77 wrote:

(quote)

Maar dat is alléén nuttig en zinvol bij films en/of docu's die NIET op IMDb staan.

Bij films die wél op IMDb staan, hoef je alleen maar even de IMDb-code in te voeren in het Eerste toevoegveld, en dan weet je gelijk of betreffende film al in de wachtrij staat.

En ik persoonlijk ben gestopt met het melden hier in dit topic, omdat er voor mijn gevoel maar een handjevol users is dat dit topic überhaupt leest. Het zijn vaak dezelfde namen...

Ben ik niet helemaal met je eens. Een link van IMDB in dit Topic bespaard mij alsnog een hoop tijd. Alvorens je de IMDB code invoert bij het toevoegen moet je ook nog de andere gegevens invullen, anders gaat hij niet naar de volgende pagina.

Het lijkt mij gewoon een kleine moeite. En voor films en docu's die niet op IMDB staan is het helemaal raadzaam om ze hier even te plaatsen.

Kost minder moeite dan iemand die het eerste toevoeg scherm moet invullen en daarvoor de bijbehorende pagina's moet opzoeken.

• 10970 messages
  • 2790 votes

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

SnakeDoc wrote:

Alvorens je de IMDB code invoert bij het toevoegen moet je ook nog de andere gegevens invullen, anders gaat hij niet naar de volgende pagina.

Nee hoor, dat hoeft helemaal niet!!

Je hoeft alléén maar de IMDb-code te plaatsen, én een titel is verplicht. Maar dan kan je bij de titel gewoon een paar willekeurige letters plaatsen, zoals bv.: "jgasfkjgasgas", óf je vult één letter in zoals bv. "x". Meer hoef je niet te doen. Probeer maar eens!

Kost minder moeite dan iemand die het eerste toevoeg scherm moet invullen en daarvoor de bijbehorende pagina's moet opzoeken.

Nogmaals; zie hierboven, alleen een IMDb-code en een willekeurige letter of cijfer bij de titel zijn verplicht, die andere velden hoef je niet eens in te vullen!

Ik ben er mee gestopt, omdat anderen het ook niet (meer) doen...

• 10970 messages
  • 2790 votes

• 10970 messages
  • 2790 votes

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.