• 179.435 movies
  • 12.317 shows
  • 34.174 seasons
  • 650.205 actors
  • 9.401.793 votes
Profile

Welke film(s) heb je ingezonden voor toevoeging

jarno1975 (moderator series)

• 10974 messages
  • 2795 votes

Dat zijn allemaal fan-made posters.

• 10974 messages
  • 2795 votes

stinissen (crew films & series)

• 23558 messages
  • 77086 votes

Bending the Rules‏

We The Party

To the Arctic 3D

Payback

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Vanwaar dat lijstje? Ik heb namelijk 3 van de vier gisteren ingezonden :s

(zoals ook is te zien, hier onder)

stinissen (crew films & series)

• 23558 messages
  • 77086 votes

sorry had ik niet gezien

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Het zou eigenlijk ook niet moeten lukken, omdat de IMDB code dan al bestaat. Of heb je die niet ingevoerd?

Decec

• 6748 messages
  • 8610 votes

stinissen wrote:

sorry had ik niet gezien

Wedstrijd is wedstrijd, wie foutloos is, dan win je

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Target for Tonight (1941)

narva77 (crew films)

• 12737 messages
  • 6543 votes

Decec wrote:

(quote)

Wedstrijd is wedstrijd, wie foutloos is, dan win je

Dat is dus gewoon niet waar! Ik snap niet hoe je daar elke keer bij komt.

Degene die als eerste een film instuurd, zal normaliter de toevoeging op zijn of haar naam krijgen, zélfs als die niet foutloos is. Dan komt ie in de Rejections, en kan diegene hem alsnog verbeterd insturen!

narva77 (crew films)

• 12737 messages
  • 6543 votes

SnakeDoc wrote:

Vanwaar dat lijstje? Ik heb namelijk 3 van de vier gisteren ingezonden :s

(zoals ook is te zien, hier onder)

Je bedoelt hierboven (afhankelijk van je pers. instellingen)...

Maar je meldt pas vanochtend dat je de film "Bending the Rules" (2012) hebt ingestuurd, terwijl je zegt deze al gisteren te hebben ingestuurd. Kijk, en zo ontstaat er dus verwarring...

• 10974 messages
  • 2795 votes

En Stinissen meldt het 3 uur later als SnakeDoc...

Daarnaast heeft Stinissen natuurlijk de melding genegeerd dat de film al in de wacht staat.

Decec

• 6748 messages
  • 8610 votes

Ik had ook eerder gedaan, ik heb film toen verzonden: "Sybil"

volgende dag later gaat Stinnissen heeft ook deze film verzonden.

ik kreeg afgekeurd: ondanks te weinig NL plots.

Later kreeg Stinnissen goedgekeurd.

Ik vind nog steeds oneerlijk...

De stelregel is nu al een tijdje: ''wie het eerst correct komt, die krijgt de toevoeging.''

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

narva77 wrote:

(quote)

Je bedoelt hierboven (afhankelijk van je pers. instellingen)...

Maar je meldt pas vanochtend dat je de film "Bending the Rules" (2012) hebt ingestuurd, terwijl je zegt deze al gisteren te hebben ingestuurd. Kijk, en zo ontstaat er dus verwarring...

En Stinissen meldt het 3 uur later als SnakeDoc...

Daarnaast heeft Stinissen natuurlijk de melding genegeerd dat de film al in de wacht staat.

Inderdaad, of ik hem nou gisteren of vandaag heb ingestuurd. Stinnissen had gewoon de melding moeten krijgen dat hij al was ingezonden, ivm de IMDB code. Het lijkt me trouwens vanzelfsprekend dat je hier trouwens direct na het toevoegen even melding maakt van de films waarom het gaat.

en helemaal geen gebruik maken van dit Topic zorgt nog altijd voor meer verwarring, maar daar wil jij volgens mij nog altijd niet aan geloven.

narva77 (crew films)

• 12737 messages
  • 6543 votes

SnakeDoc wrote:

Inderdaad, of ik hem nou gisteren of vandaag heb ingestuurd. Stinnissen had gewoon de melding moeten krijgen dat hij al was ingezonden, ivm de IMDB code.

Dat klopt inderdaad, ben ik het ook mee eens!

Het lijkt me trouwens vanzelfsprekend dat je hier trouwens direct na het toevoegen even melding maakt van de films waarom het gaat.

Dus dan had jij die film "Bending the Rules" tóch op woensdag 29 februari ingestuurd 's-ochtends?

Maar waarom zeg je dan tegen Henk dat je "drie van de 4 films gisteravond al had ingestuurd" (dinsdag de 28ste)?

Ergens klopt er hier dus iets niet helemaal...

en helemaal geen gebruik maken van dit Topic zorgt nog altijd voor meer verwarring, maar daar wil jij volgens mij nog altijd niet aan geloven.

Dat klopt. Ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd van de toegevoegde waarde van dit bewuste topic. Dat blijkt vandaag maar weer eens eens te meer...

• 10974 messages
  • 2795 votes

Er is ooit een discussie geweest over het 'klaar zetten van films'. Als er bijvoorbeeld op internet verschijnt "maandagavond verschijnt de trailer van The Hobbit" dan wilde sommige de film bijvoorbeeld op vrijdag al insturen met een onbenullig plaatje. Als de film dan op maandag afgewezen werd had diegene mooi 48 uur de tijd om een mooie still uit de trailer te halen en opnieuw in te sturen en zo de credits op te strijken.

Dit werd niet altijd gewaardeerd (en is eigenlijk ook niet eerlijk natuurlijk) vandaar dat Kappeuter toen de regel heeft gesteld: "Wie het eerst een correcte inzending instuurt krijgt de credits"

Dus in principe heeft Stinnissen niets verkeerds gedaan. Hij kan er natuurlijk op gokken dat de inzending van SnakeDoc wordt afgekeurd. Van de andere kant is het misschien ook een beetje flauw geweest om de betreffende inzending van SnakeDoc af te keuren als alleen de regisseur niet correct was ingevuld. En ikzelf zou niet de tijd erin steken om plots te gaan vertalen als ik weet dat de films als in de wachtrij staan. Denk dan ook dat Stinnissen het niet bewust heeft gedaan.

@ Narva: wat dit topic betreft, ik kan begrijpen dat het voor het soort films die jij instuurt niet heel veel toegevoegde waarde heeft. En dat bedoel ik niet negatief uiteraard. Maar de kans dat een Roemeense documentaire uit 1982 op dezelfde dag ook door iemand anders wordt ingestuurd is nihil. Maar voor de nieuwe blockbusters kan dit dan weer wel handig zijn.

Maar ik vind het ook wel weer leuk om te zien wat andere insturen

OT: Miami Hustle (TV 1996) - IMDb

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.