- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Koop en ruil
- Gezocht: Aantal moeilijk te krijgen dvd's
Gezocht: Aantal moeilijk te krijgen dvd's
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
ik zoek de volgende dvd's:
Blood: The Last Vampire (2009) (let op: dus niet de manga!)
Shisenjiyou no Aria (1992) ... (AKA The Bedroom)
C'est Arrivé près de chez V...
Bijitâ Q (2001) (AKA Visitor Q)
Hak Yae (2006) (AKA Black Night)
August Underground's Mordum...
August Underground's Penanc...
Edogawa Ranpo Taizen: Kyofu... (AKA Horrors of a Deformed Man)
overigens zoek ik ook de Guinea Pig serie en de Men Behind The Sun reeks
graag kopen, maar ruilen kan ook, moet je wel even zeggen wat je zoekt, grote kans dat ik het heb.
tips waar ik een of meerdere van deze films kan vinden zijn ook altijd welkom.

Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Visitor Q is in Engeland te krijgen, Deformed Man in de US.... etc
Gewoon even zoeken op internet....
CinemAvanti.nl
-
- 282 messages
- 97 votes
Fascination (1979) is een paar maanden geleden in nederland uitgekomen, gewoon via bol of frs te krijgen.
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Ik heb Haute Tension (2003) via amazon.com gekocht.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Oftewel: ga zelf eerst eens op zoek.
ik heb wel degelijk zelf gezocht, en de meeste inderdaad ook op die manier gevonden. alleen dan is het feit dat ik geen creditcard het eerste waar ik tegen aanloop. daarbij komt dat het vaak regio 1 dvd's betreft en me dvd-speler niet regiovrij is.
iniedergeval bedankt voor de tip van fascination die zal ik dan maar eens gaan bestellen 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Pacte des Loups, Le (2001) kun je met enige regelmaati vinden in de winkel onder de naam: Brotherhood of the Wolf.
Is Blood: the Last Vampire überhaupt al uit op DVD?
Volgens mij is dat gewoon een kwestie van afwachten, aangezien dit jaar ook het release jaar is.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
ik heb wel degelijk zelf gezocht, en de meeste inderdaad ook op die manier gevonden. alleen dan is het feit dat ik geen creditcard het eerste waar ik tegen aanloop. daarbij komt dat het vaak regio 1 dvd's betreft en me dvd-speler niet regiovrij is.
iniedergeval bedankt voor de tip van fascination die zal ik dan maar eens gaan bestellen
Dan wordt het inderdaad moeilijk.
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
C'est Arrivé près de chez V...
Haneke-box met o.a. Funny Games U.S.
Lijkt me een betere aankoop indien je interesse hebt in de rest van zijn œuvre. Heb je meteen ook het origineel & 4 andere films. Echter nog steeds (te) duur, aangezien ik enkele maanden geleden dezelfde Twin Pics/Cinéart-box bij MediaMarkt (België) aan ongeveer de helft van deze prijs kocht.