- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Koop en ruil
- Gezocht: Veel films in 1x inkopen
Gezocht: Veel films in 1x inkopen
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Ik wil in een keer veel films inkopen, omdat ik een grote wenslijst heb en omdat dat dan goedkoper uitkomt.
Ik zoek voornamelijk:
- Oudere oorlogsfilms (R1 mag ook)
- Klassiekers
- Recente films (Indy 4 b.v)
- Kerstfilms
- Komedie films
- Boxsets
Dus als je veel dvd's hebt die je weg wilt doen, PM mij dan. Vergeet niet de titels te vermelden en de prijs die je ervoor wilt hebben excl. verzendkosten 
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
In mijn topic staan klassiekeres en daar komen er nog een hele hoop bij, op dit moment o.a.
The Original Scarface (1932)
The Original King Kong (1933) R2UK
Chaplin Revue (2-discs digipack) met o.a. de oorlogs komedie: Shoulder Arms
Quentin
-
- 10202 messages
- 8540 votes
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Een gedeelte van de films die ik zoek heb ik in een excel bestand gezet. Omdat ik nu geen tijd heb, maar morgen wel, plaats ik de rest morgen en de dagen erna. Dus als je andere films te bieden hebben (oorlogsfilms, klassiekers, kersftilms, recente films) dan moet je dat gewoon doen!!
De link naar het bestand:
http://cid-2b81268af86b8fb6.skydrive.live.com/self.aspx/DVD%20wenslijst/Wenslijst%201.1.xls
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Dit zoek ik o.a, maar als je andere klassiekers/oorlogsfilms te ruil hebt dan mag dat ook!
All I Want for Christmas (1991)
Nightmare Before Christmas (1993)
Once Upon A Time In America (1984)
Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998)
Van de volgende 2 films is er geen link op de site:
1: Christmas with the Simpsons
2: Christmas with the Simpsons 2
Binnenkort volgt meer, maar bied maar alle oorlogsfilms aan die in Nederland niet verkrijgbaar zijn. Klassiekers zijn ook welkom 
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Ik bied Goodfellas (2-disc SE) en eventueel de deluxe edition van Taxi Driver aan. Ik doe alleen aan ruilen.