- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Koop en ruil
- The Ninth Gate -NL subbed DVD
The Ninth Gate -NL subbed DVD
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Wat dacht je van 5 euro 50.
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/92402/The-Ninth-Gate/Product.html
Maar Lars een afzetter noemen is belachelijk. Hij probeert iemand te helpen
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Dat zijn Engelse ponden, ik weet niet precies hoeveel 10 pond is, maar dat is toch meer dan 5,50 euro?
Anyway Nicholas wil hem sowieso perce met ned.ondertiteling en die is gewoon niet meer te krijgen.
Dus dan mag het wel wat kosten vind ik.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Neehoor, deze is 4 pond en dus 5,49 euro. Ja, maar je had het over die regio1-uitgave zonder NL subs, dan is deze dus erg goedkoop. Maar precies, als je perse met NL subs wilt moet je ook niet zeuren.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Je hebt gelijk: de prijs staat er zo groot, dat ik er overheen keek en de duurdere prijs er onder zag staan. 
Spot goedkoop idd.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Mag wel wat kosten, maar ben een beetje voorzichtig met particuliere verkopers. Zoals ik al zei; ik koop hem liever van iemand waarvan ik het gezicht heb gezien (EN DE DVD NATUURLIJK!).
Lars
-
- 384 messages
- 1768 votes
Ik heb dus gezien bij winkel waar ik koop voor 12pond incl verzenden En bij play koop ik niet omdat ik zelf geen creditcard heb en niet van plan ben nemen. maar als winkel ziet goed leverd en Ideal of paypal aanbeid dan ben ik best bereid lager te gaan want hoef echt geen winst op te pakken.
Dan laten we mijn aanbieding ook veder vervallen want is idd te duur. En ik kan niet goedkoper weer kopen.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Voor je me afzetter noemt kijk ff zelf rond. En ik vind ook niet netjes van je dat zo zeggen.
Bij de Blokker stond die DVD op een gegeven moment voor 7,50 te koop, en ik heb mijn R1 versie voor 5 euro gekocht. 15 euro voor een film die al redelijk oud is en 2e hands is veel te duur.
Lars
-
- 384 messages
- 1768 votes
Bij de Blokker stond die DVD op een gegeven moment voor 7,50 te koop, en ik heb mijn R1 versie voor 5 euro gekocht. 15 euro voor een film die al redelijk oud is en 2e hands is veel te duur.
Ik praat over nieuw prijzen. Dat was mijn voorstel.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ik praat over nieuw prijzen. Dat was mijn voorstel.
nog steeds te duur. Meer als 10 euro mag 'ie niet kosten. Vooral omdat je tegenwoordig al films krijgt voor 7.50 euro die in hetzelfde jaar nog in de bios draaiden.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Bovendien heb je als koper natuurlijk geen booschap aan dat de verkoper geen creditcard heeft en dus duurder uit is wanneer hij de film zelf wellicht opnieuw wil gaan aanschaffen en oa de kosten van een duurdere verkoopsite er ook nog eens bij gaat tellen. Sowieso de prijs gaan rekenen die je kwijt bent als je de zelfde dvd NIEUW gaat kopen is een tamenlijk rare gedachtenkronkel.
Zelfde wanneer ik zeg:
ik verkoop jou een tweedehandsauto,
maar jij moet dan wel de prijs van een nieuwe aan mij betalen, want anders kan ik hem zelf niet nieuw kopen. Redelijk absurd.
Lars
-
- 384 messages
- 1768 votes
Deze die ik heb staan is 1 keer gedraait en is gegarandeerd als nieuw!
Dit laatse wat ik er over zeg!
Gert P
-
- 280 messages
- 1777 votes
Ja goede film ben blij dat ik hem heb.
Heb er wel eens over naedacht hem weg te doen maar als ik lees dat hij het niet aandurft bij particulieren?
Weet voor mezelf dat al mijn cd's en dvd's krasvrij zijn, simpel door nooit wat uit te lenen.
Zal eens kijken bij de winkels in mijn omgeving.
Zelf doe ik hem niet weg, tenminste niet voor een habbekrats.
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Niet meer te koop inderdaad, maar wel aan te komen bij een goede research op dvdplatforms. Ik heb hem namelijk vandaag op die manier (voor mezelf) aangeschaft.

Als ik de film echt goed vind hou ik hem zelf, anders overweeg ik hem wel weg te doen nadat ik hem heb gezien. 
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2630 votes
Ik heb em in Duitsland gevonden (kassel) bij saturn. Daar hebben ze een machtig grote afdeling met cd's en dvd's. Maar kassel is mischien een beetje ver. Hij is weliswaar zonder NL subs maar ik ben toch blij dat ik hem bij mijn collectie heb kunnen toevoegen.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Das inderdaad nogal ver. Is dat wel gewoon een Engels gesproken versie?
Momenteel heb ik een aantal exemplaren gevonden zonder NL ondertiteling, maar wel met Engelse.
Deze ga ik nu bestellen, kan ik nog altijd op zoek naar een versie met NL subs.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2630 votes
Het is wel engels gesproken, alleen het hele menu en alles erop en eran is in het duits.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Ik zag hem net nog op Marktplaats staan...
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Shit! Te laat! Hij is al gereserveerd. Ik hoop dat Nicholas hem heeft!
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Kijk eens een paar advertenties verder, voor 3,50 geplaatst op 24 juni. Die is nog beschikbaar.
En anders moet je Ninth Gate zoeken via meer zoekopties --> zoeken op titel en beschrijving --> categorie: DVD: speelfilms en klassiekers, daar biedt iemand uit Den Haag hem aan voor 4,-
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Ik heb die van 3,50 al een mailtje gestuurd, vind het wel erg weinig dus het zou een copie kunnen zijn. Die andere zal ik meteen even bekijken.
Edit: ik kan die andere niet vinden (net de eerste 25 pagina's bekeken), dus die zal ook al wel weg zijn.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Als je die van 4,- niet kan vinden kun je ook zoeken op: Marlies Dekkers Zonnebril Pilot
Dat is de titel van een andere advertentie van die verkoper. Via "bekijk andere advertenties van adverteerder" zie je een advertentie met "Verschillende Originele DVDs te koop!" Daar staat the Ninth Gate tussen.
Overigens denk ik niet dat die van 3,50 een kopie is, maar voor de zekerheid kun je het natuurlijk altijd aan de verkoper vragen.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Die gereserveerde is inderdaad voor mij:P
Mooi zo! Te gek dat je hem eindelijk hebt, nu ik nog! 
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Ik heb hem nog niet he 
Het is te hopen dat jij er dan ook snel eentje vind.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Ben er nu mee bezig. Komt wel goed, hoor. 
Edit: het lijkt dan toch gelukt te zijn! Ik heb er 1 voor 4 euro op de kop getikt!
RemyBl
-
- 2272 messages
- 4483 votes
Ik heb een exemplaar te koop van The Ninth Gate met nlo. Wie geeft er hoeveel voor?
Pm me.
Sincity
-
- 512 messages
- 43 votes
Heb ik misch. iets te ruil voor the Ninth Gate? : http://www.moviemeter.nl/forum/8/8097