• 178.038 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.633 votes
Profile

Een flink aantal dvd's TE RUIL aangeboden (Ramon K)

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Te ruil (of te koop):

- The Criterion Collection: Kwaidan (Kobayashi, 1964) Regio 1, eng.subs

- Dead or Alive Trilogy (Miike) Box met 3 films, regio 2, ned. subs

- Gojoe Reisenki (Sogo Ishii, 2000) Regio 2 ned. subs

remorz

• 2497 messages
  • 2739 votes

Ben wel geïnteresseerd in Gojoe, Otto e Mezzo heb je zeker al?

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

remorz wrote:

Ben wel geïnteresseerd in Gojoe, Otto e Mezzo heb je zeker al?

Die heb ik al. Geen ander ruilvoorstel? Of desnoods een bod?

remorz

• 2497 messages
  • 2739 votes

Wellicht Wu Ji?

Van Straw Dogs, Malcolm X, Infernal Affairs, Tarnation, Dumplings, Spring Summer Fall Winter...and Spring, Sexy Beast, Don's Plum, The Frighteners en Fargo kan ik ook wel makkelijk afscheid nemen. Weet alleen niet of het in je straatje ligt.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Gojoe weg!

Dan blijven er nog over:

- The Criterion Collection: Kwaidan (Kobayashi, 1964) Regio 1, eng.subs

- Dead or Alive Trilogy (Miike) Box met 3 films, regio 2, ned. subs

Dat niemand aan die box van Miike wil, dat kan ik ergens nog wel begrijpen. Maar dat ik Kwaidan maar niet kwijt kan raken, daar kan ik met mijn pet niet bij. Meesterlijke film!

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Ik zou hem wel willen, vrees alleen niet dat ik iets intressants als tegenruil in de aanbieding heb..

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

Ik zou Kwaidan ook graag willen overnemen, maar ik heb geen intersante titels en mijn dvd-speler speelt geen Regio 1 af!

mister blonde

• 12694 messages
  • 5825 votes

Ramon K wrote:

Maar dat ik Kwaidan maar niet kwijt kan raken, daar kan ik met mijn pet niet bij. Meesterlijke film!

Ik wil wel, maar net als de users erboven heb ik weinig. Mijn dvd van Ringu, tegen een Criterion dvd, is bijna een belediging. Ik kan dan nog the Amazing Adventure (1936, ook een goedkope dvd en deze heeft matige beeldkwaliteit) met Cary Grant er gratis bijdoen,maar dan nog blijft het karig.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Ik heb hier helemaal niet meer gereageerd, sorry.

Ik wil wel, maar net als de users erboven heb ik weinig. Mijn dvd van Ringu, tegen een Criterion dvd, is bijna een belediging. Ik kan dan nog the Amazing Adventure (1936, ook een goedkope dvd en deze heeft matige beeldkwaliteit) met Cary Grant er gratis bijdoen,maar dan nog blijft het karig.

Maar je kunt immer een gokje wagen toch? De titels die jij nu noemt vind ik niet erg interessant, maar de meeste dvdverzamelaars hebben altijd wel iets liggen wat ze kwijt willen. Dat het in het geval van Kwaidan om een Criterion-release gaat, is verder geen belemmering. Het gaat me natuurlijk om mooie films met een degelijke dvdrelease.

Quentin

• 10202 messages
  • 8540 votes

Zit hier dan wat tussen ?

- Spider-man 2 SE 2-disc

- Fahrenheit 9/11 DTS

- Sea of Love CE

- Dark Blue

- Taegukgi Hwinalrimyeo (Brotherhood) Director's Cut 2-disc SE, Regio 3 Engels Ondertiteld (DTS-ES 6.1)

- The Soldier

- Murder on The Orient Express

- Phone booth

- Gangs of New York

- The Enemy Below

- Nid de Guêpes

- 21 Hours at Munich

- The Thomas Crown Affair (1963)

- Things To Do in Denver When You're Dead

- Copland

- Normen & Waarden (deel 1) Rob Muntz

- The Incredibles 2-disc CE, regio 1 met mooie sleeve

- Die Another Day 2-disc SE (DTS)

- Walhalla (Eddy Terstall)

- Pirates of the Caribean

- The Discovery of Heaven 2-disc SE (DTS)

- Hellboy 2-disc SE, Regio 1 Engels Ondertiteld

- Supertex (DTS)

- Hell is for Heroes (Steve McQueen)

- Torn Curtain R2UK

- Topaz R2DE

- Vampires, Regio 1 Engels Ondertiteld

- Path to War

- Risky Business

- The Odessa File

- Terminator 3 2-disc SE (DTS)

- The Negotiator

- The Bourne Identity

- Fast Times at Ridgemont High

- Blast

- Lord of the Rings: Fellowship of the Ring, Regio 1 Engels

- Terug naar Oegstgeest

- The Saint 2-dvd box 1

- The Man From Uncle, 2 films: The Spy With My Face & One Spy Too Many

- Vanishing Point R2JP

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Ik zal 't morgen eens doorspitten.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Te ruil:

*The Criterion Collection:

Kwaidan (Kobayashi, 1964) Regio 1, eng.subs

*Dead or Alive Trilogy (Miike) Box met 3 films, regio 2, ned. subs. Dus deze, deze en deze.

*Der Himmel uber Berlin (Wenders, 1987) Regio 2, engelse subs

*Wu Ji (Kaige, 2005) Volgens mij een Chinese release. Regiovrij, engelse subs. Beeldkwaliteit en subtitels zijn van goede kwaliteit. Wel een lelijke hoes en zo'n 6 minuten aan verplichte commercials voordat het dvdmenu verschijnt.

*North By Northwest (Hitchcock, 1959) Regio 2, nederlandse subs. Het gaat hier om de nl release. 1 van mijn eerste dvd's denk ik, in kartonnen hoes.

Er zullen in de loop van de maand nog wel meer titels bij komen. Ook heb ik voor de mensen die nog een videorecorder in huis hebben een leuke titel op VHS te ruil (in eerste instantie te ruil, misschien ook wel te koop). Voor mensen die niet internationaal kunnen kopen lijkt me dit een zeer interessante titel:

*Ugetsu Monogatari (Mizoguchi, 1953) Videotape, engelse subs. Een hele mooie uitvoering van BFI.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

- The Thomas Crown Affair (1963)

Als 't de film uit 1968 betreft, dan wil ik die wel ruilen. pm me maar.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Ramon K wrote:

Te ruil:

*The Criterion Collection:

Kwaidan (Kobayashi, 1964) Regio 1, eng.subs

*Dead or Alive Trilogy (Miike) Box met 3 films, regio 2, ned. subs. Dus deze, deze en deze.

*Wu Ji (Kaige, 2005) Volgens mij een Chinese release. Regiovrij, engelse subs. Beeldkwaliteit en subtitels zijn van goede kwaliteit. Wel een lelijke hoes en zo'n 6 minuten aan verplichte commercials voordat het dvdmenu verschijnt.

*North By Northwest (Hitchcock, 1959) Regio 2, nederlandse subs. Het gaat hier om de nl release. 1 van mijn eerste dvd's denk ik, in kartonnen hoes.

Er zullen in de loop van de maand nog wel meer titels bij komen. Ook heb ik voor de mensen die nog een videorecorder in huis hebben een leuke titel op VHS te ruil (in eerste instantie te ruil, misschien ook wel te koop). Voor mensen die niet internationaal kunnen kopen lijkt me dit een zeer interessante titel:

*Ugetsu Monogatari (Mizoguchi, 1953) Videotape, engelse subs. Een hele mooie uitvoering van BFI.

Kwaidan is geruild! De rest geldt nog steeds!

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Te ruil:

*The Criterion Collection: Seven Samurai (Kurosawa, 1954) Regio 1, engelse subs, met audio-commentaar!

*The Criterion Collection: Yojimbo (Kurosawa, 1961) Regio 1, engelse subs

*The Criterion Collection: Sanjuro (Kurosawa, 1962) Regio 1, engelse subs

De drie bovenstaande oude Criterions doe ik weg omdat ze opnieuw uitgebracht worden.

*BFI: Yojimbo (Kurosawa, 1961) Regio 2, engelse subs, met gedeeltelijk audio-commentaar!

*BFI: Seven Samurai (Kurosawa, 1954) Regio 2, engelse subs, met video-essay!

*BFI: Rashomon (Kurosawa, 1950) Regio 2, engelse subs

*BFI: Ikiru (Kurosawa, 1952) Regio 2, engelse subs, met een 15 min durende introductie-praatje!

Voor deze BFI- releases geldt hetzelfde: heb ik al vervangen door betere releases

Ook heb ik voor de mensen die nog een videorecorder in huis hebben een leuke titel op VHS te ruil (in eerste instantie te ruil, misschien ook wel te koop). Voor mensen die niet internationaal kunnen kopen lijkt me dit een zeer interessante titel:

Voor meer info omtrent de aangeboden releases kun je mijn Profiler checken.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Te ruil:

*The Criterion Collection: Seven Samurai (Kurosawa, 1954) Regio 1, engelse subs, met audio-commentaar!

De drie bovenstaande oude Criterions doe ik weg omdat ze opnieuw uitgebracht worden.

*BFI: Yojimbo (Kurosawa, 1961) Regio 2, engelse subs, met gedeeltelijk audio-commentaar!

*BFI: Ikiru (Kurosawa, 1952) Regio 2, engelse subs, met een 15 min durende introductie-praatje!

Voor deze BFI- releases geldt hetzelfde: heb ik al vervangen door betere releases

*(Lady Snowblood (Fujita, 1973)) Regio 1, engelse subs

Ook heb ik voor de mensen die nog een videorecorder in huis hebben een leuke titel op VHS te ruil (in eerste instantie te ruil, misschien ook wel te koop). Voor mensen die niet internationaal kunnen kopen lijkt me dit een zeer interessante titel:

Voor meer info omtrent de aangeboden releases kun je mijn Profiler checken.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

"t bovenstaande is nog steeds te ruil, desnoods te koop.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Ramon K wrote:

"t bovenstaande is nog steeds te ruil, desnoods te koop.

Enkel nog te ruil!

YuLaw16

• 605 messages
  • 976 votes

Verkoop je Ugetsu Monogatari (Mizoguchi, 1953) ook?

mister blonde

• 12694 messages
  • 5825 votes

Ramon, hoop mooie film weer. Jammer dat ik weinig te ruil heb. Denk niet dat er wat voor je bij zit, maar ik probeer het toch even;

- 'Tales from the Darkside: the movie' (1990)

- Ringu (origineel)

- Dubbel dvd met Clockwise (John Cleese)/ Waltz of the toreadors (Peter Sellers)

- Clockers (Spike Lee)

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

YuLaw16 wrote:

Verkoop je Ugetsu Monogatari (Mizoguchi, 1953) ook?

Nee. Toch maar enkel te ruil (desnoods in combinatie met een bepaalde titel). Misschien gooi ik 'm wel in de pakket-service.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Ramon, hoop mooie film weer. Jammer dat ik weinig te ruil heb. Denk niet dat er wat voor je bij zit, maar ik probeer het toch even;

Helaas, er zit niet echt iets leuks tussen; blijf proberen.

Ik heb verder ook niet zo'n haast eigenlijk. Ik wilde ze in eerste instantie ook verkopen maar ben van mening veranderd. Wat heb je nu aan een paar luttele Euros? Ik wil films.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Te ruil:

*BFI: Ikiru (Kurosawa, 1952) Regio 2, engelse subs, met een 15 min durend introductie-praatje!

*Lady Snowblood (Fujita, 1973) Regio 1, engelse subs

*American Splendor (Berman, Pulcini, 2003) Regio 2, ned. subs.

Ook heb ik voor de mensen die nog een videorecorder in huis hebben een leuke titel op VHS te ruil. Voor mensen die niet internationaal kunnen kopen lijkt me dit een zeer interessante titel:

Voor meer info omtrent de aangeboden releases kun je mijn Profiler checken..

Twee titels ondertussen geruild, American Splendor is erbij gekomen.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Bovenstaande is nog steeds te ruil!

Iketes

• 1968 messages
  • 1375 votes

Ook te koop?

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Nope.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Te ruil:

*BFI: Ikiru (Kurosawa, 1952) Regio 2, engelse subs, met een 15 min durend introductie-praatje!

*Lady Snowblood (Fujita, 1973) Regio 1, engelse subs

Ook heb ik voor de mensen die nog een videorecorder in huis hebben een leuke titel op VHS te ruil. Voor mensen die niet internationaal kunnen kopen lijkt me dit een zeer interessante titel:

Voor meer info omtrent de aangeboden releases kun je mijn Profiler checken..

Wu Ji, Sanjuro en Yojimbo inmiddels ook weg. American Splendor is ook foetsie. De rest nog steeds te ruil.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik heb interesse voor American Splendor.

Ik bied aan:

Bugsy, Moonlight of Infernal Affairs (orig. Departed)

Iketes

• 1968 messages
  • 1375 votes

Je wilt North by Northwest vast niet ruilen tegen Kids ?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.