• 178.038 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.645 votes
Profile

Te koop +- 400 Horror/Giallo DVD's (JeroenSlagter)

JeroenSlagter

• 11 messages
  • 0 votes

Beste mensen,

Ik ben een kleine 10 jaar verzamelaar geweest van horror/giallo DVD's, maar deze hebben de laatste paar jaar gaandeweg mijn interesse verloren. Daarom verkoop ik mijn volledige collectie.

De DVD's zijn hier te bekijken:

DVD Aficionado - jeroenslagter.dvdaf.com

Mocht je geinteresseerd zijn, stuur me even een PM met de DVD's die je zou willen hebben, dan stuur ik een PM terug met prijzen.

Bij het reserveren ga ik uit van de eerste PM die ik voor een bepaalde titel heb gekregen en waarvan de koper akkoord gaat met de vraagprijs.

Succes!

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Is er een minimum afname ? En is er een verzending met de post mogelijk ?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ik heb er 5 afgenomen, met verzending .

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

En, is hij duur ?

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Ik dacht al we missen jeroentjuhhhh nog bij dit topic. Vergeleken 220 DVD's moet dit natuurlijk ook wel lukken

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

JDSsmetje wrote:

En, is hij duur ?

Vind ik niet, er zitten echt pareltjes tussen, geweldige verzameling. Het is dat ik net 220 dvd's heb gekocht (lol woutie ) anders had ik er meer genomen, nu alleen de (betaalbare) genomen die ik al lang zoek.

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Ik wil wel een PM met een prijsvoorstel voor de Argento's.

JeroenSlagter

• 11 messages
  • 0 votes

Het gaat vrij hard mensen, wees er snel bij

Ik hanteer redelijke prijzen en ga bij elke titel na wat de verkrijgbaarheid is en wat de gangbare prijzen zijn.

Minimumafname is er in principe niet en versturen per post is geen enkel punt

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

Heb zojuist een pakket binnen gekregen met prachtig cult werk

de prijzen zijn goed

de communicatie is goed

verpakking is goed en verzending snel

en de DVD's zijn duidelijk afkomstig uit een toegewijde (ex)collectie, kortom in prima staat.

zeer veel dank Jeroen

TIP voor iedereen. Die Stunde Der Grausame Leichen, oftewel de speciale Anolis uitgave van El Jorobado de la Morgue (ook met Engelse subs). Heb d film zelf recent pas gezien (en voor veel geld gekocht...) maar het is zéker een van Naschy's beste films en behoort zeker nu al tot mijn favoriete cult films. Boycot de US uitgave van bootleggers Mya en ga voor deze prachtige collectors edition

zo, genoeg reclame gemaakt Maar ben zeer blij met mijn aankoop en als nog kersverse forum-lid kan je altijd wel wat positieve berichten gebruiken dacht ik zo

En hulde daarvoor!

Die DVD die je noemt (in boekvorm!) is inderdaad de piek op de DVD-kerstboom!

Le Edzel

• 879 messages
  • 2624 votes

Ook ik heb een fijne deal gesloten met JS!

Verwacht Maniac Cop en (een speciale uitgave als ik het goed heb van) Blue Sunshine!

Dus nogmaals, aanrader voor iedere horror-cult liefhebber!

Inderdaad Edzel, die komen er aan! Die Blue Sunshine is erg fijn, incl. soundtrack

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

u got mail

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Potverdikke, ik ben waarschijnlijk veel te laat. Hoe kan ik zien welke al verkocht zijn enzo?

Die lijst wordt constant geupdate zodra ik wat verkoop, alles wat daar op dit moment in staat is er dus nog.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Geweldig! Je krijgt binnenkort PM.

interista2001

• 254 messages
  • 3866 votes

heb er 8 overgenomen, waaronder 1 box. Zien er allemaal prima uit!

Wees er wel snel bij, want ik zag ook een paar titels aan mijn neus voorbij gaan

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ziet er inderdaad allemaal nog geweldig uit. Denk dat iedereen al een stuk eerder had moeten zijn voor al het mooiste, al zit er nog een hoop tussen

A surrealist

• 92 messages
  • 55 votes

Hey, Bedankt voor Phenomena! ben er echt heel blij mee

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Ook ik heb vandaag een pakketje mogen ontvangen met daarin 7 in zeer goede staat verkerende dvd's. Nogmaals dank!

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11867 votes

En ook ik heb een pakketje ontvangen. Dvd's zijn in prima staat en het is duidelijk te zien dat ze uit een nette collectie komen, goede prijzen en snelle verzending!

JeroenSlagter

• 11 messages
  • 0 votes

Bedankt voor de goede berichten Rest mij te zeggen dat er nog genoeg te koop is

Veel plezier ermee iedereen!

JeroenSlagter

• 11 messages
  • 0 votes

Even een bumpje

Ik ben van plan 20% korting te geven op elke 'bestelling'. Maar dan wel op +5 dvd's, niet per stuk.

En dan probeer ik er een mooi afgerond prijsje van te maken.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Is er nog een andere manier om het aanbod te bekijken? Op een of andere manier weigert mijn laptop de website.

JeroenSlagter

• 11 messages
  • 0 votes

Ik vrees van niet.

Maar mocht je bepaalde titels in je hoofd hebben, kan je altijd een berichtje sturen en dan kijk ik of ik ze heb.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ook de derde 'bestelling' weer de volgende dag gewoon binnen, helemaal top en nóg leuker met die korting .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hier ook alles zeer goed verlopen! Prima communicatie en de volgende dag in huis. Ben er heel blij mee! Fijn man, als je zo'n sympathieke en betrouwbare verkoper hebt.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Elineloves wrote:

Hier ook alles zeer goed verlopen! Prima communicatie en de volgende dag in huis. Ben er heel blij mee! Fijn man, als je zo'n sympathieke en betrouwbare verkoper hebt.

Ik moet nog even wachten, verwacht het morgen.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

De dvds zijn goed aangekomen

Bedankt Jeroen

Sincity

• 512 messages
  • 43 votes

Zet even anders de goede deals bij de algemene topic, dan heeft iedereen een overzicht:) Sorry voor enige spam in deze topic!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.