- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp/doelgroep))
Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp/doelgroep))
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
Is dat een politiethriller?
Uhm? Nou, er komen in ieder geval smerissen in voor!
Q Jones
-
- 3525 messages
- 2882 votes
Thanks!
En ook @ degenen die de zoekfunctie uitlegden, zitten weer prima films tussen.
Verder zoek ik toch nog films die lijken op Kick-Ass. Kan zo 1,2,3 niks bedenken namelijk. Anders dan Hot Rod, Superbad e.d maar dan met meer actie.
Als je echt een overdreven actie film wil zien kijk dan Shoot em Up, daar is de actie net zo overdreven in beeld gebracht als bij Kick Ass alleen dan is het de hele film lang zo
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Een film kijken of geen film kijken, dat is de vraag...
Ik zoek films over (materiaal van) Shakespeare, zijn toneelstukken en verhalen. Merchant of Venice, Romeo + Juliet heb ik al.
Hier heb ik al een vrij uitgebreide lijst gevonden, maar het gaat mij iets te ver om alles af te gaan en te kijken. Wie kan mij een aantal films aanraden die 'moeite waard zijn', hoe subjectief dat ook is. Het liefst waarin zijn stukken (letterlijk) weergegeven worden, dus niet moderne interpretaties of 'geïnspireerd door' films.
Weer eens bedankt!
johnny5
-
- 16 messages
- 0 votes
In Film > Genres en landen > Avontuur, Bizar genre?:
Ik heb geen idee wat het genre is.
Films waarin een groepje op stap gaat en de meest bizarre dingen meemaakt , vreemde types in een nacht of tijdens een trip.
zoals
adventures in babysitting
the night before
after hours
harold and kumar
dude where's my car
pineapple express
eurotrip
dus als jullie snappen wat ik ongeveer bedoel en of en nog meer van dit soort films zijn
New Luna Moon
-
- 19 messages
- 1 votes
Een film kijken of geen film kijken, dat is de vraag...
Ik zoek films over (materiaal van) Shakespeare, zijn toneelstukken en verhalen. Merchant of Venice, Romeo + Juliet heb ik al.
Hier heb ik al een vrij uitgebreide lijst gevonden, maar het gaat mij iets te ver om alles af te gaan en te kijken. Wie kan mij een aantal films aanraden die 'moeite waard zijn', hoe subjectief dat ook is. Het liefst waarin zijn stukken (letterlijk) weergegeven worden, dus niet moderne interpretaties of 'geïnspireerd door' films.
Weer eens bedankt!
Deze 3 zijn een must om te zien.
Dat zijn zo'n beetje de 3 belangrijkste en bekendste werken van Shakespeare.
-William Shakespeare's Romeo and Juliet, (1996), starring Leonardo Di Caprio and Claire Danes. Directed by Baz Luhrman.
-Hamlet, (1996), starring Kenneth Branagh, Richard Attenborough, Judi Dench, Billy Crystal and Kate Winslet. Directed by Kenneth Branagh.
-A Midsummer’s Night's Dream, (1999), starring Calista Flockhart, Michelle Pfiffer. Directed by Michael Hoffman.
ML Webdesign
-
- 177 messages
- 103 votes
Op zoek naar.... films over hillbillies.
We hebben de afgelopen avonden Wrong turn 1, 2 en 3 gezien.
Meer van dit soort?:)
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Hills Have Eyes (+ remakes/sequels)
Texas Chainsaw Massacre (+ remakes/sequels)
Deliverance
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Cool, die kende ik nog niet. Binnenkort maar eens kijken dan.
Big-T
-
- 556 messages
- 395 votes
Hallo leden.
Laatst de film Pandorum gezien en was erg onder de indruk.
zijn er nog meer van die Sci-Fi/survival films? Zeg alsjeblieft geen Aliens 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Berichten verplaatst naar Film > Algemeen > Ik zoek... een filmtitel
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
Zeg alsjeblieft geen Aliens
"Geen Aliens!"
Q Jones
-
- 3525 messages
- 2882 votes
Ik zoek een soort film net zoals Constantine en End of days maar meer als Constantine
mutijn
-
- 39 messages
- 2499 votes
Ik zoek films waarin een kernbom(of meerdere) ontploffen of het erover gaat met kernwapens zoeken etc. , deze heb ik al (gezien):
The Sum Of All Fears
Terminator Salvation
Terminator 2
Terminator 3
Next
The Day After
Unthinkable
Green Zone
The Crazies
Watchmen
Indiana Jones 4
Resident Evil: Apocalypse
Angels & Demons (geen nuclair maar alsnog)
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
In de wat serieuzere hoek:
Barefoot Gen (animatie)
Slechts de flits:
Empire of the Sun
Kanzo Sensei
O, ja,
En Goldfinger en Octopussy natuurlijk! (007 heeft er heel wat onschadelijk gemaakt!)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Toch maar besloten om wat meer komedies te gaan kijken.. normaal hou ik niet zo van dit genre, maar af en toe zit er wel iets tussen wat ik kan waarderen. Superbad, The girl next door, Chuck and Larry...
Iemand nog komedietips? (Ik heb zelf al bij de genretopics gekeken om tips op te doen, maar ben benieuwd naar soortgelijke films als bovenstaande).
Oh ja, het liefst van de laatste jaren. 
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
It's a boy girl thing, Forgetting Sarah Marshall, Fanboys, The Hot Chick, White Chicks, The Pleasure of Your Company, Sex Drive, Harold & Kumar, Mean Girls etc.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
The Pleasure of Your Company en Fanboys ken ik nog niet volgens mij! De rest wel.
(The hot chick en white chicks blijven mijn favo's)
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
En niemand noemt de koning onder de flauwe humor: American Pie? (of had iederen al door dat ze die al gezien heeft)
Misschien dat je deze leuk vindt:
Deze vind ik persoonlijk erg slecht, maar misschien jij niet:
Q Jones
-
- 3525 messages
- 2882 votes
Eurotrip is geniaal, veder National Security, Strange Wildernis, idiocracy, she is out of my league, Big Stan, Tropic Thunder, en misschien In Good Company al is dat totaal een andere film dan de rest