- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Juiste uitspraak naam of titel
Juiste uitspraak naam of titel
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Tuurlijk hebben ze daar maling aan, maar ik zou zelf wel gewoon willen weten hoe ik het uitspreek.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Ik zou daar inderdaad maling aan hebben, al denk ik nog steeds met veel plezier terug aan de meneer die kaartjes bij me kwam kopen voor "De Bóóórrunuh Suupremáátsie"
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Ik heb lang geleden ooit een smakelijk gesprek van een videotheekmedewerker afgeluisterd die uitgebreid vertelde van de poging van zijn klanten om Serendipity (2001) goed uit te spreken. Heel grappig.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Deze namen werden blijkbaar nog niet vernoemd, maar ook altijd gegarandeerd verkeerd uitgesproken:
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Je zou denken Mads Mikkelsen is gewoon Mads Mikkelsen, maar je hoort de d niet uit te spreken en de a wordt een e:
[ˈmæs ˈmikl̩sn̩]
Mads Mikkelsen pronunciation: How to pronounce Mads Mikkelsen in Danish - forvo.com
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
ja, daar heb je google voor. Nu weet ik dus eindelijk hoe je "topkapi" uitspreekt.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Ha wat leuk. Ik weet niet of ik me eraan ga houden in dit geval, al doe ik het bij Charlize THRONNNNN! wel, met meewarige blikken van de gesprekspartner in kwestie tot gevolg)
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Ook nooit geweten wie Louis Hartlooper is, tot jij die naam noemde. Google is baas.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ha wat leuk. Ik weet niet of ik me eraan ga houden in dit geval, al doe ik het bij Charlize THRONNNNN! wel, met meewarige blikken van de gesprekspartner in kwestie tot gevolg)
Haha. Dat is dan toch echt fout...
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Haha, dacht altijd Charlies Theeron, met nadruk op *thee*.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Weird. Dan spreekt ze zichzelf tegen, dat filmpje dat ik link is toch ook door haar ingesproken...
Dan zal het de Zuid-Afrikaanse uitspraak zijn tov de Amerikaanse ofzo.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Of ze heeft zicht bedacht (dat dat eerdere toch te moeilijk was?) of jouw filmpje is een deepfake.
KAPP! foei! 
Flavio
-
- 4893 messages
- 5223 votes
Heel vreemd. Dit moet tot op de bodem worden uitgezocht.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Dan zal het de Zuid-Afrikaanse uitspraak zijn tov de Amerikaanse ofzo.
Dat lijkt me ook.
Beetje als Yvonne Strahovski. De naam Strahovski is eigenlijk een veramerikanisering van het Poolse Strzechowski. Maar dan vragen mensen nog hoe je Strahovski moet uitspreken.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Ja, en hoe moet je Strahovski dan uitspreken? Mensen weten niet alles weet je.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
depri83
-
- 6802 messages
- 1490 votes
Die Ieren nemen gewoon de hele wereld in de maling.
Schrijfwijze en uiteindelijke uitspraak hebben werkelijk niks met elkaar van doen!
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Die Ieren nemen gewoon de hele wereld in de maling.
Schrijfwijze en uiteindelijke uitspraak hebben werkelijk niks met elkaar van doen!
In het Engels hebben ze ook die grappen: Ghoti - Wikipedia - en.wikipedia.org
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Juiste uitspraak van Basinger:
Homer Finds The Secret Home Of Kim Basinger And Alec Baldwin - The Simpsons