• 177.896 movies
  • 12.200 shows
  • 33.966 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.886 votes
Profile

Rush Hour 4

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

De Rush Hour triologie is werkelijk een pareltje. Ik vind ze allemaal werkelijk fantastisch en dat zeg ik niet vaak over vervolgen. Vaak worden ze slechter. Rush Hour is de enige serie films waarbij ik echt hoop een 4e deel. Dat word weer lachen geblazen dan...

Zie onderaan de bladzijde

Link

Mescaline

• 7089 messages
  • 3218 votes

De Rush Hour films zijn idd leuke vermakelijke films!

Een deel 4 heb ik tegenstrijdige gevoellens over.. aan de eene kant leuk en ben er erg benieuwd naar! aan de andere kant ben ikbang voor een flop.. met deel 3 had de trilogy leuk afgesloten geweest..

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Mij lijkt deel 4 een topper worden. Tenminste...als natuurlijk Chan en Tucker mee doen. Zonder Chan, of Tucker is het niets.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Waarom staat dit onder 'Gebruikers'?

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5066 votes

Hoe bedoel je?

Spetie

• 38871 messages
  • 8143 votes

Originaliteit is blijkbaar ver te zoeken in Hollywood. Deel 3 was al stukken minder dan de eerste 2 delen en daar leek de koek mij toch wel op. Deel 4 is een slecht idee en eigenlijk gewoon overbodig denk ik.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3218 votes

Spetie wrote:

Originaliteit is blijkbaar ver te zoeken in Hollywood. Deel 3 was al stukken minder dan de eerste 2 delen en daar leek de koek mij toch wel op. Deel 4 is een slecht idee en eigenlijk gewoon overbodig denk ik.

Een 4de deel is alleen leuk als het 4de deel anders is dan de voorgaande 3.. vond de voorgaande 3 ookwel leuk.. maar een 4de deel mag wel weer wat orgineler

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Ik blijf zeggen dat dit de enige triologie is waarvan ik het leuk zou vinden als er een deel 4 kwam!

Car-freak

• 262 messages
  • 140 votes

Komt er een Deel 4? Dat lijkt me geweldig!

Lad

• 5700 messages
  • 0 votes

Spetie wrote:

Deel 3 vond ik juist het leukste van ze allemaal...

Ik en kameraden in de cinema echt temenes gelachen, vooral met Tucker!

Laat deel 4 maar komen, ik ben een grote fan!

Rush Hour 4?...

...liever niet.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Moeten ze wel een beetje opschieten, want die Tucker wordt alsmaar dikker.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Hahah, hij word steeds dikker.

Ik hoop op een deel 4...Chan is onwijs goed en Tucker zorgt voor de nodige humor. Een perfect duo...laat maar komen!

diedier

• 87 messages
  • 61 votes

Er zal nooit een 4de deel komen. Toch al zeker nie met Jackie Chan,want hij vond de rush hours films afschuwelijk en zou er nooit meer maken. En ik vind persoonlijk dat de films uit aan het melken zijn dus ...

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Waar heb jij die informatie vandaan?

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Ja dat heb ik ook ooit eens ergens gehoord of gelezen... denk dat Chan ook liever wat anders gaat doen. Meer Chinese films maken ofzo.

ulysses

• 43 messages
  • 144 votes

Ik denk ook dat Chan niet meer wil, hij wordt ook steeds ouder natuurlijk dus zullen de stunts bij de volgende films wel minder spectaculair worden vrees ik.

Car-freak

• 262 messages
  • 140 votes

Linn wrote:

Ja dat heb ik ook ooit eens ergens gehoord of gelezen... denk dat Chan ook liever wat anders gaat doen. Meer Chinese films maken ofzo.

Of Animaties films.

Hij zat toch in Kung Fu Panda?

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Yep, daar zat hij inderdaad in.

Car-freak

• 262 messages
  • 140 votes

Komt hij er nu nog of niet

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

Car-freak wrote:

Komt hij er nu nog of niet

Van uitmelkerij gesproken...

yeyo

• 6351 messages
  • 4613 votes

Laat het maar uit zou ik zeggen, de derde vond ik te zwak voor woorden.

melchior7

• 178 messages
  • 0 votes

Hier staat het dat Jackie geen fan is van de trilogie.

Jackie Chan is geen fan van de 'Rush hour'-trilogie, de films die hem zijn Amerikaanse doorbraak bezorgden. Dat schrijft de Chinese actieheld op zijn weblog. "Na het filmen van het eerste deel was ik zwaar teleurgesteld. Ik vond de actiescènes niets", schrijft hij. "Ik had het gevoel dat de actie in de film te Amerikaans was en ik begreep de Amerikaanse humor niet."

De acteur zegt aan de eerste film in 1998 te hebben meegedaan omdat hij de Amerikaanse markt wilde testen. Dat hij na zijn teleurstelling in de eerste film toch toezegde voor een vervolg, ligt volgens hem aan het 'onweerstaanbare' bedrag dat hem daarvoor werd geboden. Het derde deel van de film, dat vanaf donderdag in de Nederlandse bioscoop draait, maakte de acteur naar eigen zeggen om tegemoet te komen aan zijn fans. "Maar ik begrijp de humor ervan nog steeds niet helemaal."

Chan staat er bekend om nogal blasé te zijn over zijn Amerikaanse filmprojecten. In 2005 zei hij in een interview dat hij die films alleen maakt om de Chinese projecten die hem écht interesseren te kunnen financieren. Onlangs toonde hij ook weinig enthousiasme voor 'The forbidden kingdom', de eerste film hij samen maakte met de eveneens Chinese actieheld Jet Li. Hij noemde de film, die in april in Amerika in première gaat, 'niet zo heel goed'.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

melchior7 wrote:

Hier staat het dat Jackie geen fan is van de trilogie.

.

ja had ik ook al gehoord, hij zou het gewoon voor het geld doen....

AjaxRulezzz

• 2085 messages
  • 569 votes

Van mij mag er wel een Rush Hour 4 komen. 2 en 3 waren heel erg mooi (1 heb ik nog niet gezien ). Ik snap alleen niet zo waarom Jackie Chan het geen goede film vond en al helemaal niet van 'The Forbidden Kingdom' dat was gewoon echt geniaal.

melchior7

• 178 messages
  • 0 votes

Deel 3 is gewoon uitgemolken!

Deel 1 was grappig (vanwege Chris)
Deel 2 was ook best wel leuk
Maar Deel 3 is gewoon... een soort mix van deel 1 en 2!

Dus ik sta niet te wachten op een Deel 4..

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Deel 3 was ook gewoon leuk.

Deel 4 mag er zeker komen van mij!

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

Van mij mag deel vier ook wel komen mits Chan en Tucker mee doen. Maar ik betwijfel of Tucker mee doet hij vraagt namelijk heel veel geld.

pomelo7

• 55 messages
  • 2148 votes

deel 1 en 2 zijn goede films. Drie vond ik velen malen minder dan zijn voorgangers. Met 4 kunnen ze misschien iets goed maken!

Limburgs_Finest

• 47 messages
  • 0 votes

Spetie wrote:

Helemaal niet mee eens, deel 3 vond ik het zelfs het grappigste.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.